A Trasformazione Digitale in i Trasporti in Bursa hè à a Porta

A trasfurmazioni digitale in u trasportu in Bursa hè à a porta
A trasfurmazioni digitale in u trasportu in Bursa hè à a porta

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì si preparanu à assicurà chì tutte e transazzioni in u trasportu ponu esse fatte in digitale, è hà dettu: "In pocu tempu, i residenti di Bursa puderanu realizà tutte e transazzioni di trasportu in linea da Internet è telefunini mobili. ."

U sindaco Aktaş hà assistitu à a sessione nantu à "Istituzionalisazione efficace in u trasportu publicu" in u sicondu ghjornu di u Forum Internaziunale di Marmara (MARUF) urganizatu da l'Unione di i Municipi di Marmara (MBB). A sessione tenuta in Istanbul Congress Center Emirgan-1 Hall hè stata moderata da Kaan Yıldızgöz, Senior Director di l'Unione Internaziunale di l'Associazione di Trasportu Pùblicu (UITP). In più di u Sindaco Aktaş, u Specialist Senior UITP Jaspal Singh, u Direttore Generale di u Cunsigliu di Trasportu di Dakar City, Ndeye Gueye, u Direttore Generale di Trasportu Kayseri Feyzullah Gündoğdu è u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Orhan Demir, anu participatu cum'è oratori.

U nostru mottu in gestione, formula 3z

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, in u so discorsu, hà dettu chì anu riunitu a ghjente in Bursa cù quasi 450 autobus, 37 fermate, 54 chilometri di rete di metro è quasi 400 autobus publichi. Esprimendu chì u prublema più criticu in u trasportu urbanu hè di risponde à l'aspettative di i passageri in tempu, cù a suluzione ghjusta è in modu sustenibile, u sindaco Aktaş hà nutatu chì i sistemi di trasportu duveranu esse istituzionalizati secondu a dumanda per ottene questu. Dichjarà chì anu creatu un mottu chì pò esse spiegatu cum'è 3z in questa direzzione in Bursa, è chì gestiscenu u trasportu urbanu cù una formula senza sforzu, puntuale è micca crescente, u sindaco Aktaş hà dettu: "Furnemu sussidi à i gruppi svantaggiati. Avemu integratu l'applicazione microbus in u nostru sistema di trasportu per u trasportu ininterrottu à ogni puntu di a cità. Cù u prughjettu Acemler, chì avemu da principià à custruisce prestu, assicureremu chì u trasportu hè più fluidu. Ampliemu a nostra reta di metro in Bursa City Hospital è Uludağ University, chì si trovanu in i punti estremi di a cità.

Tutte e transazzione ponu esse fattu in linea

U presidente Alinur Aktaş hà annunziatu ch'elli metteranu in serviziu a trasfurmazione digitale è u Sistema Elettronicu di Cullezzione di Tariffe (EÜTS), chì travaglià in i trasporti in Bursa, in pocu tempu. Esprimendu chì i citadini puderanu realizà tutte e transazzioni di trasportu "cù i passi da fà" senza lascià a so casa, u presidente Aktaş hà dettu: "I nostri compatrioti anu l'uppurtunità di fà transazzione cum'è riempimentu in linea, visa in linea, bigliettu di codice qr. , pass di telefuninu, pagamentu telefuninu. Senza abbandunà a casa, i visi di carte di l'anziani è di i studienti puderanu esse fatti in linea ", disse.

"Semu a cumuna cù u più bassu aumentu di prezzu in Turchia"

U presidente Aktaş hà dichjaratu ch'elli sò attenti à ùn aumentà a parte di u trasportu in u bilanciu di i bassi ingressu cù e regulazioni di prezzi chì sò sottu à l'inflazione. Enfatizendu chì, malgradu a migliione di u 26 per centu in u salariu minimu, i tariffi di trasportu in Bursa sò regulati cum'è solu l'11 per centu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Hè ciò chì intendemu per trasportu senza aumentu. Semu a municipalità chì regula i prezzi più bassi in e metropoles, furnisce u trasportu più economicu in Turchia cù carte di abbonamentu, è applica tariffi di trasferimentu bassi. Inoltre, i nostri studienti ùn sò micca affettati da tutti sti regulamenti. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, i studienti ùn anu micca affruntatu alcuna crescita ".

Investimenti di trasportu in tutta a cità

U presidente Aktaş hà ancu mintuatu l'investimenti fatti in u trasportu in u so discorsu. Dichjarà chì anu aghjustatu recentemente 25 autobus novi à a flotta, è chì anu aumentatu a capacità di trasportu di passageri di ogni ghjornu cù questu investimentu, anu furnitu sollievu soprattuttu in e linee cù alta densità, u presidente Aktaş hà dettu: "I nostri studii di ottimisazione di signalizazione, chì aumenterà a nostra capacità di 60 per centu in Bursaray, cuntinueghja ancu rapidamente. In più di questi, furnimu un aumentu di capacità cù l'investimentu di switch è a regulazione in u metro. Cù l'intersezioni intelligenti chì avemu implementatu, avemu furnitu un sollievu significativu in u trafficu. Continuemu à sparghje sta applicazione in tutta a nostra cità ".

Prestazione "Play Marmara" da u presidente Aktaş

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà participatu à l'avvenimentu 'Play Marmara', chì hà participatu da altri sindaci, à u Forum Urbanu di Marmara urganizatu in u Centru di Cungressu di Istanbul. In l'avvenimentu urganizatu in Beylerbeyi-2 Hall, u presidente Aktaş hà pittatu l'investimenti nantu à a mappa di Bursa cù i materiali di ghjocu datu.

U sindaco Aktaş hà ancu visitatu u stand apertu da a Municipalità Metropolitana di Bursa in u scopu di MARUF.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*