Periudu E-City in u trasportu publicu in Izmir

U periodu di a cità in u trasportu publicu in Izmir
U periodu di a cità in u trasportu publicu in Izmir

L'obiezioni à l'offerta di operazione di sistema di raccolta intelligente di tariffu di ESHOT tenuta u 5 d'Aostu sò state rifiutate. A cumpagnia E-Kent, chì hà vintu l'offerta, principià u travagliu u 7 di dicembre.

"A Cumpagnia di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a Direzzione Generale ESHOT, hà riunitu un'offerta in i mesi passati, postu chì u periodu di operazione di Karbil finisce u 7 di settembre. U prezzu stimatu di l'offerta, per quale l'offerte sò state ricevute u 5 d'aostu, hè statu annunziatu cum'è 119 milioni 680 mila lire. Dui cumpagnie anu presentatu offerte per l'offerta. L'offerta più altu hè stata da a Cumpagnia Karbil, chì opera u sistema da ghjugnu 2. Mentre Karbil offriva 2015 milioni 130 mila lire, E-Kent, operante sottu Çalık Holding, offre 900 milioni 57 mila lire. Hè nutate chì l'offerta presentata da E-Kent era 120 milioni 62 mila lire più bassu di u prezzu stimatu annunziatu da l'amministrazione. Quandu E-Kent hà passatu l'inchiesta di prezzu bassu realizata da a cumissioni, l'offerta hè andata à E-Kent.

Duranti u periodu d'attesa legale prima di firmà u cuntrattu, duie cumpagnie s'opponenu à u risultatu di l'offerta. Ci sò stati 2 obiezioni da Karbil, chì hà operatu u sistema per 4 anni, è 2 obiezione da ASİS Elektronik ve Bilişim Sistemleri A.Ş., chì ùn hà micca presentatu una offerta à a cumissioni u 5 d'Aostu, quandu l'offerte sò state ricevute, malgradu l'acquistu di u schedariu di offerta da EKAP. E duie cumpagnie s'opponenu prima à l'amministrazione è dopu à l'Autorità di Acquistu Publicu. L'Autorità di Acquistu Pùblicu, chì hà evaluatu recentemente 1 objections da Karbil è 2 da Asis, rifiutò tutte e 1 objections. Cusì, ùn ci era micca ostaculu per a Cumpagnia E-Kent, chì hà presentatu l'offerta più bassa in l'offerta è hè stata dichjarata l'offerta più adatta da a cumissioni. A Direzzione Generale ESHOT hà publicatu una offerta per un periodu temporaneu di 3 mesi per evità l'interruzzione di l'acquistu di u serviziu, chì u periodu normale hè finitu u 7 di settembre, è Karbil hà vintu sta offerta. Dopu chì u mandatu di Karbil scade u 3 di dicembre, E-Kent ripiglià u sistema. Cù a firma di u cuntrattu trà e parti, E-Kent operarà u sistema elettronicu di cullizzioni di tariffu utilizatu in i veiculi di trasportu publicu cum'è autobus, metro, ferry, tram è İZBAN per 7 mesi. Quandu u sistema, chì hè statu cambiatu in u 36, ùn pò micca esse messu in opera in u tempu stipulatu da a cumpagnia chì hà vintu l'offerta, i validatori ùn anu micca lettu e carte magnetiche quandu imbarcanu in i veiculi di trasportu publicu. U citadinu chì u so equilibriu era esauritu ùn pudia micca carricà a so carta magnetica per via di prublemi in u sistema. Questu hè u casu, parechji residenti di Izmir anu avutu aduprà veiculi di trasportu publicu cum'è autobus, metro, battelli è İZBAN gratuitamente. Questu hà causatu à a Municipalità Metropolitana di Izmir incurà milioni di lire di danni publichi. - Mane

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*