Ministru Turhan: "Tuttu turcu Bayraklı Pudemu seguità i navi via satelliti

Ministru Turhan, pudemu monitorà tutte e navi di bandiera turca via satelliti.
Ministru Turhan, pudemu monitorà tutte e navi di bandiera turca via satelliti.

U Ministru Turhan hà dettu chì vulia principià u so discorsu in a riunione introduttiva tenuta in u Centru Naziunale di Risposta per a Sicurezza Marittima è l'Emergenza (UDEM) in u distrittu di Tekirdağ Marmaraereğlisi salutendu u Mehmetçik chì hà realizatu l'Operazione Primavera di Pace in u nordu di Siria.

Dichjarà chì u scopu di a Turchia hè di fà prevale a pace è a tranquillità alluntanendu a regione da esse una palude di terrurismu è terroristi, Turhan hà dettu: "Perchè questi terroristi sò i nemici mortali di a nostra unità, a nostra pace, a nostra bandiera è a nostra patria". usatu a frasa.

Vulendu pietà à i suldati è i civili chì sò stati martirizzati in l'operazione, u Ministru Turhan hà dettu: "Vogliu pacienza è forza à a nostra nazione. Ùn fate micca attenzione à ciò chì certi di voi amanti di u terrore dicenu. Sottu à l'ombra di u terrurismu, ùn ci pò esse pace cù i traditori alimentati da l'imperialisti. Quessi sò persone sbagliate, sia in parolle sia in essenza. Nisun bonu vinarà à sta nazione, à questu paese da quelli chì l'essenza hè sbagliata, alienata da a so essenza, è chì anu persu a so essenza. Oghje hè un vennari benedettu, preghemu inseme per u nostru Mehmetçik chì hà datu a so vita per a libertà di a nostra nazione è a salvezza di a nostra patria.

"Avemu implementatu parechji sistemi muderni"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì a Turchia hè un ponte in u trasportu marittimu cù i so 8 chilometri di costa è geografia.

Rimarchendu chì a situazione di a Turchia nantu à una di e rotte internaziunali di trasportu di petroliu è u fattu chì circa 81 mila navi passanu per u strettu ogni annu presenta alcuni risichi, Turhan hà dettu: Facemu un travagliu impurtante. In questu cuntestu, avemu implementatu è cuntinuemu à implementà parechji sistemi muderni cù a tecnulugia d'oghje ". disse.

Dichjarà chì i servizii di trafficu di navi di u Strettu turcu, chì sò stati stabiliti per monitorà è dirige u trafficu marittimu istantaneamente, serve dapoi 16 anni, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"In più di questu, avemu furnitu un trafficu marittimu assai più sicuru grazia à i Sistemi di servizii di trafficu navale chì copre u Golfu di Izmit, Izmir, Mersin è Iskenderun, chì ospitanu un trafficu marittimu pesante. Cù u Sistema di Identificazione Automatica, pudemu monitorà e navi in ​​tutte e coste turche 24 ore à ghjornu.

Cù queste opportunità, avemu fattu un prugressu significativu in a prevenzione di l'accidenti marittimi aumentendu a sicurezza di navigazione è a sicurezza marittima. Tutti i Turchi bayraklı Pudemu seguità i navi via satelliti induve sò in u mondu. Stranieri bayraklı Pudemu seguità navi finu à mille miglia nautiche da e nostre coste. Utilizemu sistemi d'informazione satellitari in modu efficace in attività di ricerca è salvata, è in a prevenzione è a rilevazione di a contaminazione marina ".

"A mossa di naziunalisazione cuntinueghja rapidamente"

U Ministru Turhan hà enfatizatu chì a mossa di naziunalisazione in l'industria di difesa cuntinueghja rapidamente sottu a guida di u guvernu.

Enfatizendu chì stanu accelerà i sforzi per a naziunalisazione cumpleta di i sistemi di ricerca è salvata assistiti da satelliti in l'anni à vene, Turhan hà dettu: "Tracendu lezioni da l'esperienza passata, realiceremu un cumpletu, naziunale, u scopu di stabilisce una risposta d'emergenza. sistema ". disse.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì sò in stretta cooperazione cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione nantu à a prevenzione di a contaminazione marina grazia à u sistema.

Ricordendu chì u primu passu di u sistema di risposta d'urgenza era u Centru di Formazione di Risposta d'Urgenza à a Polluzione Marina di Antalya custruitu in 2015, Turhan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Oghje apremu u Centru Naziunale di Sicurezza Marittima è Risposta di Emergenza, u sicondu è u più impurtante passu di u sistema. UDEM, situata in u norduvestu di u Mari di Marmara, chì hè a regione più risicatu di u nostru paese in quantu à u trafficu di navi, è avè una larga opportunità di logistica, serà u centru di coordinazione è operazione in a grande contaminazione marina.

In UDEM, inoltre, furnisce furmazioni per esse preparatu per a contaminazione marina originaria da u petroliu è altre sustanzi dannosi, a realizazione di esercizii, teste è certificazione di l'equipaggiu è i materiali utilizati in a risposta, a modellazione di a contaminazione è l'analisi di campioni in quantu à a contaminazione marina, è attività di ricerca è sviluppu. in u scopu di sti prublemi, serà fattu ".

"UDEM serà una basa impurtante per i mari puliti"

Turhan hà dichjaratu chì UDEM, in più di esse un centru di furmazione ricunnisciutu internaziunale, serà ancu un centru di attrazione per a furmazione di u persunale pertinenti di i paesi chì realizanu un trasportu intensivu di petroliu.

Dichjarà chì u centru hè ancu cuncepitu cum'è un centru di teste internaziunale induve e teste di l'equipaggiu di risposta d'emergenza è di l'altri equipaghji marittimi ponu esse realizati grazia à u laboratoriu è a piscina di teste flottante, Turhan hà dettu:

"Credu chì u travagliu da fà quì darà risultati impurtanti in pochi anni. A nostra Direzzione Generale di Sicurezza Costiera custituisce a nostra forza in u campu in questi travaglii. Continueremu à travaglià in coordinazione cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in a prutezzione di l'ambiente.

Continueremu à fà u nostru megliu per prutege tutti i valori ambientali senza mette in periculu l'esistenza è a qualità di e risorse chì e generazioni future anu bisognu ".

Turhan hà aghjustatu chì UDEM serà una basa impurtante per i mari puliti.

U guvernatore di Tekirdağ Aziz Yıldırım, u deputatu di Tekirdağ Mustafa Yel, u rettore di l'Università Namık Kemal Prof. Dr. Mümin Şahin, Direttore Generale di Sicurezza Costiera Durmuş Ünüvar è i gestori di l'istituzione anu assistitu.

U Ministru Mehmet Cahit Turhan hà allora esaminatu i campi di applicazione di UDEM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*