Marmaray è ponti resistenti à i terrimoti di u Mari di Marmara

Marmaray è Kopruler sò resistenti à i terrimoti centrati in u Mari di Marmara.
Marmaray è Kopruler sò resistenti à i terrimoti centrati in u Mari di Marmara.

Indicà chì i martiri di u 15 di lugliu è i ponti Fatih Sultan Mehmet sò stati rinfurzati sismicamente, Turhan hà dettu:

"In novu, i travaglii di rinfurzamentu sò stati realizati da l'internu di a torre per allargà a basa di sedia di supportu per esse resistente à un terremotu chì pò accade una volta in 2 anni, installà un cable anti-caduta, rimpiazzà i supporti esistenti, rimpiazzà i giunti di espansione esistenti. , è impediscenu pussibuli danni in casu di una collisione di una torre di lastra. In u scopu di u travagliu maiò di riparazione è di rinfurzamentu strutturale di u Ponte Fatih Sultan Mehmet, a sustituzione di e corde di sospensione, u rinfurzà di e turri, u rinfurzà di i diaframmi finali di u fasciu di scatula, a rimpiazzamentu di supporti di pendulu, a rimpiazzamentu di i principali. clamps di cable, a rimpiazzamentu di i platti di sospensjoni, u rinnuvamentu è l'ispezione di u sistema di avvolgimentu di u cable principale.Tuttu u travagliu necessariu hè statu realizatu. In breve, tutti i nostri ponti sò strutture chì anu u rendiment è a forza per scuntrà i risichi chì saranu in i pussibuli terrimoti centrati in u Mari di Marmara ".

Enfatizendu chì i prughjetti giganti cum'è i tunnelli Eurasia è Marmaray chì passanu sottu à u Mari di Marmara sò stati custruiti per esse unu di i lochi più sicuri in un terremotu pussibule in Istanbul, Turhan hà dettu: "U Tunnel Eurasia hè statu cuncepitu secondu l'ultimi standard internaziunali, cunsiderendu chì carichi di terramoti, effetti di tsunami è liquefazione. è hè statu fabbricatu ". usatu e frasi.

Spieghendu chì u tunelu hè statu custruitu cù duie guarnizioni sismiche, secondu un terremotu di magnitudine 7,5 chì pò esse nantu à a falla di l'Anatolia di u Nordu, Turhan hà enfatizatu chì u sistema custruitu sottu u Bosforu pò cuntinuà à serve senza danni, ancu in un terramotu chì pò accade. una volta in 500 anni in Istanbul.

Dichjarà chì cù u Sistema di Monitoraghju di Salute Strutturale installatu, 9 accelerometri longu u tunnel è 3 sensori di spustamentu chì monitoranu in 3 dimensioni à 18 punti in ognuna di i punti di cunnessione sismica sò posizionati, Turhan hà dettu chì i sensori detti, chì sò stati messi in usu, sò monitorati da u Centru di cuntrollu di Tunnel Eurasia 7/24.

"Un sistema d'alerta precoce hè statu stallatu in u tunnel di tubu immersi in Marmaray"

Turhan hà dichjaratu chì u Tunnel di Tubu di Marmaray hè statu cuncepitu cunsiderà criteri estremamente stretti in quantu à a resistenza à i terremoti postu chì hè u tunnel subacqueu più prufondu mai custruitu in u mondu è hè vicinu à a linea di falla geologica attiva.

"Marmaray hè stata custruita cù u scopu di sopravvive à u terrimotu di magnitudine 7,5 cun risicu di sicurezza zero, perdita minima di funzione, priservà a tenuta di l'acqua in tunnelli è junctions immersi. In u tunnel di u tubu, sò stati custruiti ghjunti di terramotu flessibili per minimizzà u trasferimentu di carica à ogni junzione trà i segmenti è isolà e duie strutture sismicamente. Un sistema d'alerta precoce hè statu ancu installatu in u tunnel di tubu immersi in Marmaray. U sistema in questione hè statu stabilitu per impedisce chì i treni fora di u tunelu entrenu in u tunnel durante è dopu un terrimotu, è per assicurà chì i treni in u tunnel sò tirati in un locu sicuru. E strutture di l'entrata di e stazioni sò state elevate à 1,5 metri contr'à l'onda di tsunami. Cum'è in u Tunnel Eurasia, Marmaray hà ancu sistemi di surviglianza chì rilevanu i muvimenti sismichi, vale à dì 26 accelerometri, 13 inclinometri è 6 sensori di spostamentu 3D, è u Sistema di Cuntrollu Centrale di u Trenu in cunnessione cù u Sistema di Avvertimentu Precoce Kandilli.

"U pianu di cumunicazione à livellu naziunale hè adupratu in disastri è emergenze"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì ogni tipu di preparazione in quantu à l'infrastruttura di cumunicazione hè stata fatta è cuntinueghja esse fatta, è chì u pianu di cumunicazione à livellu naziunale hè adupratu in coordinazione cù i partenarii di suluzione per assicurà a continuità di l'infrastruttura di cumunicazione in u disastru è l'emergenza. situazioni.

Turhan hà dettu chì e stazioni di basa mobile cù funzioni di roaming, chì ponu esse furnite via satellita cù trasmissione in 40 regioni, sò state implementate da dicembre 2014 per esse aduprate in l'amministrazione è l'amministrazione di i guvernatori pertinenti, per assicurà a cumunicazione in e zone geografiche induve A cobertura GSM ùn hè micca dispunibile è per aduprà quandu hè necessariu in casu d'urgenza, hè veramente aduprata in u campu per ùn interrompe a cumunicazione è per furnisce capacità supplementari in disastri è emergenze cum'è inundazioni è avalanche. Inoltre, 723 telefoni satellitari per e cumunicazioni di disastru è di emergenza sò stati acquistati è 55 terminali satellitari sò stati installati. sparte a so cunniscenza.

"A capacità di cumunicazione serà aumentata à 175 milioni à u stessu tempu"

U Ministru Turhan hà ricurdatu chì dopu à u terrimotu in Istanbul u 26 di Settembre, ci era un trafficu di ricerca assai intensu à Istanbul è à a Regione di Marmara, è hà dettu:

"A causa di u fattu chì u terrimotu hè accadutu mentre l'infrastruttura tecnologica di unu di i nostri operatori GSM era rinnuvata, ci hè statu un prublema di accessu per pocu tempu. Tuttavia, vulemu nutà chì tali interruzzioni sò sperimentati micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu sanu in casu di disastri naturali in quistione. Per d 'altra banda, in cunsultazione cù tutti l'operatori GSM, hè statu urdinatu per fà tuttu ciò chì hè necessariu, cumpresa l'aumentu di a capacità, per esse preparatu per ogni situazione in l'infrastruttura di cumunicazione. Ci hè una capacità di cumunicazione simultanea di 3 milioni di persone in tutti i 118 operatori. Sta capacità serà aumentata à 175 milioni. Hè destinatu à ghjunghje à sta capacità in pocu tempu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*