L'indennità di u bilanciu 2020 di TÜDEMSAŞ deve esse aumentata!

L'indennità di bilanciu di tudemsasin deve esse aumentata
L'indennità di bilanciu di tudemsasin deve esse aumentata

Abdullah Peker, presidente di l'Unione per i Diritti di l'Impiegati di i Trasporti è Ferroviari, hà dichjaratu chì l'appropriazione da esse attribuita à TÜDEMSAŞ in u prugramma d'investimentu 2020 deve esse aumentata, altrimenti TÜDEMSAŞ ùn puderia micca pruduce.

U presidente di Hak-Sen di l'impiegati di trasportu, Abdullah Peker, hà dettu in a so dichjarazione di stampa chì l'appropriazione da esse attribuita à u prugramma d'investimentu 2020 deve esse aumentata urgentemente, altrimenti TÜDEMSAŞ ùn pò micca pruduce. L'unicu prughjettu chì risolverà u prublema di disoccupazione di i nostri Sivas hè attraversu più pruduzzione da TÜDEMSAŞ. Nutendu chì, cum'è persone di Sivas, u sustegnu lucale è generale deve esse datu à a Direzzione Generale di TÜDEMSAŞ, chì produce è riparà vagoni di merci di TCDD, chì cuntinueghja a produzzione dapoi u 1934, cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese à un altu ritmu, Peker hà dettu: "Ankara hà sbuchjatu TÜDEMSAŞ per anni. Prima di tuttu, invitu u nostru Ministru di i Trasporti è i nostri deputati, inseme cù l'urganisazioni non governamentali in Sivas, per sustene sta urganizazione arradicata, chì hà prublemi à truvà. un travagliu per via di a so cura.

Per quessa, dichjaru chì, cum'è a sede di a nostra unione, avemu postu TÜDEMŞAŞ in u primu locu trà i nostri sine qua non. Ùn aghju micca dubbitu chì nimu hà da ghjucà in tribune, senza fà materiali pulitichi, per chì l'istituzione cù i so travagliadori, ufficiali è dirigenti s'alzarà à un livellu più altu. Chjamu à e persone o istituzioni chì ùn anu micca pruduciutu prughjetti per TÜDEMSAŞ dapoi anni o chì ùn scrivenu micca una sola linea in i media visuali è scritti, ùn parlate micca duie parolle, per piacè siate sinceri, sustenemu TÜDEMSAŞ inseme. TÜDEMSAŞ, chì hè una fonte di pane per unu di ogni trè residenti di Sivas, deve esse avanzatu in u so 80u annu di stabilimentu. Ankara duveria piglià un ochju seriu à TÜDEMSAŞ, aspittemu un sforzu da u nostru Ministru di i Trasporti per mostrà più interessu in TÜDEMSAŞ. L'annu 2020 serà un annu problematicu per TÜDEMSAŞ in quantu à a fabricazione è a riparazione, u nostru desideriu è u desideriu hè TÜDEMSAŞ, chì esplode in a produzzione. In u risultatu, TÜDEMSAŞ resterà cum'è u populu di Sivas è u populu di Sivas ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*