U voluminu cummerciale di Unye Port Aumenterà

U voluminu cummerciale di u portu di Unye aumenterà
U voluminu cummerciale di u portu di Unye aumenterà

A municipalità metropolitana di Ordu hà iniziatu i travaglii per assicurà chì u cummerciu in u portu di Ünye pò cuntinuà senza interruzzione è per creà quai è frangiflutti chì ponu permette à e navi di attraccate.

Unye Port Additional Dock and Deepening A pianificazione hè stata cuncepita è mandata à a Direzzione Regiunale di Trasportu per esaminazione. In u scopu di u prugettu, u molo esistente serà rinfurzatu è serà creatu un postu supplementu cù una lunghezza di 130 metri. Per aumentà u voluminu di u cummerciu di Ordu è per cumpete cù altri porti in termini uguali, l'applicazioni addiziunali di frangiflutti seranu iniziate.

"REVALUEmu E CAPACITÀ DI I NOSTRI PORTI"

Dicendu chì Ordu serà fattu per cumpete cù altri porti in u cummerciu marittimu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà dettu: "Unye Container Port hè situatu in una zona assai impurtante è strategica. Stu portu hè u puntu di partenza di a Strada Mediterraniu-Mari Neru. Avemu rivalutà e capacità di i nostri porti. Rinforzeremu u Portu di Ünye è custruiremu un dock supplementu quì per chì e navi entranti ponu attraccate cunfortu è u nostru cummerciu marittimu pò cuntinuà senza interruzzione. In a nostra regione attuale, u dragatu di l'internu di u portu hè fattu. Dopu chì u dragu di fondu hè fattu, aumenteremu a prufundità di u portu. Creendu novi frangiflutti, assicureremu chì a nostra pruvincia pò cumpete à parità cù altri porti in u cummerciu marittimu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*