TMMOB, U Terremotu Affettatu i Prughjetti di Metro Sospesi in Istanbul

I prughjetti di u metro si fermanu in Istanbul affettati da u terrimotu
I prughjetti di u metro si fermanu in Istanbul affettati da u terrimotu

I periculi chì ponu esse in i tunnel di u metro, chì sò stati fermati dopu à u terrimotu di magnitudine 5.8 chì hà purtatu a ghjente d'Istanbul in i carrughji, sò tornati à l'agenda publica. In a dichjarazione fatta da a Càmera di Ingegneri Minieri di TMMOB, i pussibuli periculi è l'azzioni da piglià in quantu à i tunnellati di u metro, chì sò cuminciati à esse scavati, sò stati inclusi.

Nutendu chì i travaglii sotterranei sò realizati in a cità è sottu à e zone densamente populate, a Càmera di l'Ingegneri Minieri hà dettu: "A custruzzione di i prughjetti chì sò stati fermati durante u terrimotu in Istanbul, ma a custruzzione di i fusti è i tunnelli (verticale). , orizzontale è inclined underground openings) per quale a furtificazione finale ùn hè micca stata fatta, hè stata aperta in u tunnel è a sicurità ambientale. E seguenti misure è precautions necessarie deve esse pigliatu immediatamente.

A dichjarazione sopra citata di a Càmera di l'Ingegneri Minieri di TMMOB hè a seguente: Dopu à i terrimoti accaduti in Istanbul u 24 è u 26 di settembre di u 2019, i prublemi ligati à u terrimotu è i periculi chì ponu nasce in i tunnel di metro fermati sò ghjunti in primura. di novu. Dopu chì i tunnellati di u metro sò stati fermati, u 5 di ghjennaghju di u 2018, cum'è a Càmera di l'Ingegneri Minieri, avemu avvistatu l'amministrazione di l'IMM di u periodu cun un comunicatu di stampa nantu à i pussibuli periculi è hà dichjaratu chì e precauzioni deve esse pigliate contr'à i pussibuli periculi in termini di salvezza di vita di e persone. Ancu s'ellu ùn ci era micca un terremotu 11 mesi dopu à a nostra dichjarazione, una dent hè accaduta in a linea di metro Bostancı-Dudullu mentre i scavi eranu in corso, 2 travagliadori anu persu a vita in questu assassiniu di travagliu, è avemu avvistatu l'IMM è u publicu annantu à u prublema di novu. .

Durante a cuncepimentu di i tunnel, a sismicità di e regioni studiate deve esse ancu presa in contu. Tunnel è movimenti di a superficia deve esse seguitu in u prucessu dopu l'implementazione di i prughjetti. In casu di ogni anomalia osservata è misurata, u contenimentu è u sustegnu o rinfurzamentu di a regione pertinente deve esse fattu immediatamente. Contr'à e deformazioni chì ponu accade durante l'escavazioni di u tunnel è l'attività di custruzzione, e misure necessarie devenu esse pigliate da misure geotecniche istantanee è seguite, è attività di rinfurzà deve esse realizatu.

A dichjarazione chì avemu fattu nantu à i periculi è l'azzioni da piglià in quantu à i prughjetti di metro fermati hè sempre validu oghje, postu chì hè diventatu assai più impurtante cù i terrimoti è i pussibuli terrimoti. Una volta, spartemu cù u publicu i pussibuli periculi è l'azzioni da piglià in quantu à i tunnel di metro chì sò stati scavati:

I travaglii sotterranei sò realizati in a cità è sottu i zoni densamente populati. U fattore più impurtante in u tunneling urbanu hè chì e strutture nantu à a superficia ùn sò micca affettati da scavi sotterranei è travaglii di custruzzione. Per questu mutivu, i carte d'impattu di a superficia sò pruduciuti fendu un seriu monitoraghju è misurazioni nantu à a superficia.

In i travaglii sotterranei;

1-Un vacu apertu sottu terra hè di disturbà l'equilibriu staticu nantu à a superficia, vale à dì l'equilibriu di a natura.
2-A natura hà da pruvà à restaurà stu equilibriu disturbatu.
3-Per creà una forza contr'à stu cumpurtamentu di a natura, una furtificazione temporale (rinfurzamentu artificiale) hè prima fatta in u tunnel. Sta prima furtificazione in tunnellati hè una furtificazione temporale.
4-E furtificazioni tempuranee anu tempu per portà a carica entrante. Prima di stu periodu, hè fatta a furtificazione finale (Pavimentazione di Concrete Reinforced o Unreinforced). Dopu à a furtificazione finali, u tunelu hè fattu trasportatore, vale à dì, hè fattu sicuru.
5-Grazie à questu supportu, e tensioni è carichi nantu à u tunnel sò distribuiti in modu omogeneu è u tunnel hè mantinutu in deformazioni accettabili.
6-Se stu supportu / supportu ùn pò micca esse fattu, prima di tuttu, un aumentu di e deformazioni in u tunnel hè osservatu, allora i deformazioni cumincianu à a superficia.

A causa di i motivi brevemente dichjarati sopra; In i zoni induve sò stati aperti pozzi è tunnel (aperture sotterranee verticali, orizzontali è inclinate), per i quali a custruzzione di i prughjetti discontinuati hè iniziata, ma a fortificazione finale ùn hè micca stata fatta, e seguenti misure è precauzioni necessarie devenu esse pigliate immediatamente per u tunnel. è sicurezza ambientale.

1-Siccomu ùn si sà ancu quantu durà i prughjetti, a citonazione di i tunnel/regioni aperti cù scavi sotterranei deve esse compie.
2-I cimi di l'arbureti devenu esse cuparti in tunnellati chì sò accessu da l'arbulu (bene verticale).
3-Se u tunelu ùn hè micca cupertu di cimentu, vale à dì, a so furtificazione finale ùn hè micca fatta è i tunnelli sò lasciati cum'è sò, i precautions necessarii ùn ponu esse pigliati in u tunnel, postu chì i movimenti verticali è laterali in u tunnel ùn ponu esse misurati durante u periodu d'attesa, questu pruvucarà sia e deformazioni in u tunnel per aumentà è e strutture nantu à a superficia per esse affettate da questu.
4-Deformazioni nantu à a superficia pò causà danni strutturali à strutture / edifici. Per quessa, e deformazioni in i tunnel durante u periodu di attesa deve esse monitoratu regularmente cù metudi adattati.
5-I deformazioni chì si trovanu in i tunnelli causanu furtificazioni supplementari per esse realizatu durante a ripresa di u travagliu, chì aumenta i costi.
6-Hè necessariu taglià u flussu di l'acqua in i tunnel cù u flussu di l'acqua. L'ingaghjamentu di l'acqua in u tunnel pò causà deformazioni in a superficia.
7-U fallimentu di cuntrullà l'acqua sotterranea pò causà danni à e linee di gas naturale, acqua, fognatura, trasmissione di energia, in l'infrastruttura intornu à u tunnel.
8-A sicurità ambientale deve esse assicurata cum'è i cantieri di custruzzione fermati è chjusi sò situati in spazi viventi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*