A fabbrica Volkswagen Manisa hè stata ufficialmente aperta

dichjarazione di taysad nantu à l'investimentu di Volkswagen in Turchia
dichjarazione di taysad nantu à l'investimentu di Volkswagen in Turchia

U presidente di u Cunsigliu di TAYSAD, Alper Kanca, hà dettu chì l'investimentu di Volkswagen in Turchia pò creà un effettu domino è altre cumpagnie puderanu ancu investisce.

Volkswagen, unu di i più grandi pruduttori di l'automobile di u mondu, hà sceltu Turchia per u so novu investimentu in fabbrica, chì si parla dapoi mesi. U fabricatore tedescu hà stabilitu a so cumpagnia sottu u nome "Volkswagen Turkey Automotive Industry and Trade Joint Stock Company" in Manisa, induve i fundamenti di a fabbrica seranu posti.

Alper Kanca, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Produttori di Vehicle Supply (TAYSAD), chì hà fattu valutazioni nantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì l'investimentu hè assai impurtante per Turchia è hà dettu: "L'arrivu di Volkswagen in Turchia hè in realtà un indicatore impurtante. in parechji spazii. Unu di elli hè chì in u settore di l'automobile, nisun investimentu novu in una fabbrica d'automobile hè ghjuntu in Turchia per l'ultimi 20 anni. Per a prima volta in un bellu pezzu, una nova marca vene à investisce. Un investimentu chì avemu vulutu vene in Turchia dapoi parechji anni hè finalmente ghjuntu ".

"Altri cumpagnie cumincianu ancu à investisce"

Alper Kanca cuntinuò e so parolle cusì: "L'area impurtante altru ch'è l'automobile hè una situazione chì mostra a fiducia in l'economia turca in generale. U fattu chì una grande corporazione cum'è Volkswagen faci un grande investimentu in Turchia, micca una compra una volta, ma un investimentu chì si estende à anni, forzarà parechje altre cumpagnie, in particulare in Germania, chì sò state un pocu riservate è distanti versu Turchia, vultà in Turchia. Ci era un gran numaru di cumpagnie chjuche è mediu chì vulianu cooperà cù Turchia. Eranu un pocu distanti, influenzati da i media tedeschi è influenzati da i pulitici tedeschi. Questu hè avà l'investimentu di Volkswagen è pensu chì cambierà cù a nova onda è u ventu. L'imprese tedesche cumincianu ancu à marchjà versu Turchia, in particulare in u latu di l'automobile, cù un effettu domino, è cumincianu à investisce. Avemu vede esempi di questu. Ci sò cumpagnie tedesche chì volenu dumandà à a nostra associazione è uttene infurmazioni da TAYSAD. Questu hè ancu impurtante per l'industria automobilistica turca ".

"Ci sò risorse umane furmatu in Turchia"

Sottulineendu chì parechje cumpagnie, oltre à l'automobile, anu da cunsiderà ancu investisce in Turchia da una perspettiva di l'economia generale, u presidente di u Cunsigliu di TAYSAD, Alper Kanca, hà dettu: "A percepzione di a Turchia à l'esteru per l'ultimi 2-3 anni hà un pocu bluccatu l'investimenti da fà in u nostru paese. . In u mo parè, Volkswagen attivà sta ricerca stagnante per l'investimentu, è cum'è un signalu verde, mandarà u missaghju chì Turchia hè un paese investibile, è chì hè affidabile per l'ecunumia in Turchia. Hè ancu necessariu di guardà a risposta à a quistione di perchè una grande cumpagnia cum'è Volkswagen preferisce Turchia. Cum'è certi pretendenu, ùn preferisce micca solu Turchia per incentivi. Perchè ci sò altri paesi chì offrenu incentivi almenu quantu o vicinu à Turchia. Cunsiderendu u prezzu solu, u travagliu in Bulgaria pò esse cunsideratu più prezzu cà in Turchia. Turchia li offre veramente un pacchettu. Ci hè parechje cose in questu pacchettu è Volkswagen ùn pò micca truvà in questa qualità in ogni altru paese. Unu di elli hè umanu. Turchia hà una forza di travagliu furmatu è cumpetente. Queste persone anu parechji anni di sperienza in l'industria di l'automobile. Ci sò fornitori di l'automobile in Turchia induve queste persone travaglianu. Anu fattu questu per parechji anni. I fornitori di l'automobile in Turchia anu una cunniscenza di alta qualità. Mostranu questu cum'è u campione di l'esportazioni di Turchia ogni annu ", continuò.

"I rapporti sò megliu"

U presidente di TAYSAD, Alper Kanca, hà dettu: "Quandu cullemu tutti questi, in più di l'approcciu ben intenzionatu di u putere puliticu è u so approcciu pusitivu per attruverà investitori stranieri in Turchia, ci hè ancu un putenziale di mercatu in Turchia. Turchia hè un grande mercatu. Hè unu di i mercati più impurtanti di Volkswagen. Un altru benefiziu di Volkswagen hè chì utilizendu tutte queste opportunità in Turchia, darà un vantaghju contr'à i so cuncurrenti pruducia vitture più boni cù costi più bassi. Dunque, hè una relazione win-win chì ùn hè micca solu benefica per a Turchia, ma ancu per u benefiziu di Germania è Volkswagen. In questu rispettu, pensu chì hè più sustinevule è mostra una continuazione di l'amicizia storica per i dui paesi, e relazioni si migliurà. Turchia torna à diventà un paese chì hè à tempu populari trà i turisti tedeschi è u paese induve l'affari tedeschi volenu più fà affari ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*