U Summit UTIKAD 2019 hà trasfurmatu l'industria logistica in avanti

Utikad summit hà trasfurmatu l'industria logistica in avanti
Utikad summit hà trasfurmatu l'industria logistica in avanti

L'Associazione di Fornitori di Servizii Internaziunali di Spedizioni è Logistiche (UTIKAD), cum'è l'annu passatu, hà urganizatu un avvenimentu impurtante chì "mette in luce nantu à u futuru" questu annu. U Summit UTIKAD, chì hè statu u ghjovi 10 ottobre di u 2019 cù u tema di "Trasformazione in avanti", hè stata cunclusa cù l'intensu interessu di l'industria logistica è di supply chain.

À a cima, da a digitalizazione à l'ecunumia, da a tecnulugia à l'ambiente, i nomi competenti è i capi di l'industria anu spartutu e so sperienze è insights cù i participanti in tuttu u ghjornu.
UTIKAD Summit 2019-Forward Transformation, chì a Carga Turca hà participatu cum'è "Sponsor d'Oro", a Camera di Cummerciu di Istanbul è Turkcell cum'è "Sponsor di Bronzu, è a Camera di Spedizione IMEAK è SOFT Bilişim cum'è "Sponsor di Supportu", hà riunitu u mondu cummerciale. . .

UTIKAD hà riunitu nomi competenti è capi di l'industria in u campu, è ancu i dirigenti di l'affari chì sò curiosi di a trasfurmazioni digitale, à u "Forward Transformation Summit". In e sessioni chì durò tuttu u ghjornu, i trasfurmazioni in a vita di l'affari, in particulare in a logistica, sò stati discututi è e predizioni nantu à u futuru sò sparte.

Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, hà scontru cù i participanti per a prima volta à a cima, chì hà avutu un iniziu piacevule cù u ghjocu di Specialista in Educazione di Learning Designs Nurşah Yılmaz. Emre Eldener, presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, chì hà ospitu u summit, hà manifestatu a so felicità per avè un avvenimentu chì metterà in luce u settore logisticu è u mondu di l'affari è hà dettu: "Cumu l'aghju enfatizatu in ogni ambiente, forse ùn avemu micca. fà a maiò parte di u travagliu chì facemu oghje in cinque anni. Vennu novi spazii di cummerciale è modi di fà affari. Per sopravvive, avemu bisognu di pudè gestisce è integrà stu cambiamentu. Credu chì e presentazioni è i punti di vista in questa cima daranu una idea per u periodu à vene ". U discorsu di apertura di u summit hè statu fattu da İlker Aycı, presidente di l'Associazione di Esportatori di Serviziu, chì hè ancu u presidente di Turkish Airlines. In u so discorsu, Aycı hà dettu chì i paesi sò entrati in un periodu in u quale sò avà in competizione attraversu e so catene di supply è hà dettu: "In un tale periodu, i prudutti devenu esse furniti à l'indirizzi pertinenti assai rapidamente è economicamente. Questu porta l'industria logistica à una pusizione più centrale in u cummerciu mundiale. Per quessa, cum'è l'Associazione di Esportatori di Serviziu è THY, avemu postu a logistica in u centru di i nostri piani strategichi ".

"Saremu unu di i primi trè ponti aerei in u mondu"

Dicendu chì u mercatu di trasportu aereu di trasportu aereu di Turchia hà righjuntu 3 miliardi di dollari, İlker Aycı hà nutatu chì cù l'aghjunzione di servizii di ritornu, u valore di u mercatu hè aumentatu à 5 miliardi di dollari. Nutendu chì Turkish Cargo, chì hà a più grande parte in u mercatu di merci aeree di Turchia, hè cresciutu di 80 per centu in l'ultimi trè anni, "Semu diventati a cumpagnia aerea chì vola à a maiò parte di i paesi in u mondu viaghjendu in 24 paesi cù i nostri flotta di merci aeree di 86 aerei. In a carica aerea, avemu risuscitatu da u 13 à u 7 in u mondu. U nostru scopu hè di entre in i primi 5 prima è dopu in i primi 3. Vulemu esse unu di i primi trè ponti aerei in u mondu ".

Aycı, Presidente di u Cunsigliu di THY è HİB, hà invitatu e cumpagnie logistiche à unisce sottu à u tettu di HİB è li dumandò di cuntribuisce à u rinfurzamentu di l'unione in l'arena internaziunale.

"Avemu da standardizà i processi cumplessi"

Dopu à i discorsi d'apertura, u summit cuntinuò cù i racconti di fata di a Storyteller and Art Therapist Judith Liberman. Enfatizendu l'impattu di i cunti di fata è l'imaginazione nantu à u puntu chì u mondu hè ghjuntu in a so presentazione, Liberman hà dettu chì, per una vita sustenibile, ognunu deve esse aperti à spartera chì migliurà l'altri. A storia di Liberman nantu à l'industria logistica hè stata assai apprezzata da l'audienza.
Blockchain, Intelligenza Artificiale è Trasformazione Digitale sò stati discututi in i pannelli dopu meziornu di a cima. Mentre era statu dichjaratu chì un prucessu d'acquistu faciule, tracciabile è economicu vene cun Blockchain, hè statu enfatizatu chì tutti i settori seranu trasfurmati cù sistemi di intelligenza artificiale.

U primu pannellu di u Summit era "Trasformazione distruttiva: Blockchain" moderatu da Ahmet Usta, autore di Blockchain 101. In u pannellu induve Maersk Turkey Customer Services General Manager Esra Yaman Gündüz è IBM Turkey Technology Leader Sevilay Kurt anu participatu cum'è parlanti, hè statu discutitu cumu diverse discipline cum'è software, finanza è logistica, chì sò strutture impurtanti di l'ecosistema blockchain, sò affettati da i sviluppi è cumu l'industria logistica hè preparata per questu cambiamentu è trasfurmazioni.

IBM Turkey Technology Leader Sevilay Kurt; "Assumimu chì i clienti ùn sò micca soddisfatti di u serviziu chì furnimu. Puderanu facilmente cambià u serviziu chì ricevenu. U sistema hà da seguità a trasfurmazioni ", disse. Maersk Turkey Customer Services General Manager Esra Yaman Gündüz; "U prucessu di trasfurmazioni industriale hè sempre in corso. A reta di documentazione hè assai grande è i clienti anu bisognu di pudè gestisce stu prucessu. Avemu da standardizà i prucessi cumplessi ", disse. Ahmet Usta, l'autore di u libru Blockchain 101, hà dettu ancu l'impurtanza di esse un passu avanti in u mondu cummerciale induve ci hè una grande cumpetizione.

Hè statu ancu enfatizatu da i parlanti chì e cumpagnie giganti chì cumpetenu cù l'altri in u mercatu cullaburavanu nantu à a listessa plataforma per usà megliu a tecnulugia Blockchain. Mentre era statu dichjaratu chì a trasfurmazioni digitale include minacce è opportunità, hè statu sottolineatu chì i settori è l'istituzioni anu da realizà a trasfurmazioni digitale.

"A LUTTE CON RISCHI, ÙN DOMU NE MANSÀ OPPORTUNITÀ"

Participendu cum'è parlante in u pannellu "Economy Wheels are Turning (shining)" moderatu da Habertürk Economy Manager Serdar Kuter, Dr. Murat Kubilay hà fattu una presentazione nantu à a prospettiva attuale di l'ecunumia turca. Dr. Murat Kubilay hà dichjaratu chì l'industria di a fabricazione di u mondu hè in recessione è chì u prublema più grande di l'ecunumia turca hè a so incapacità di attruverà investitori stranieri è u so debitu crescente. Dr. Kubilay hà aghjustatu chì mentre facia i piani, hè necessariu di cunsiderà chì una crisa finanziaria pò accade in 2020.

"A TRASFORMAZIONE DIGITAL POSSIBILE ESSERE APPLICATA IN U BEST SECTOR LOGISTICS"

prof. Dr. In u pannellu "Trasformazione Digitale in a Supply Chain" moderatu da Okan Tuna, hè statu dichjaratu chì u settore chì pò implementà megliu a trasfurmazioni digitale hè a logistica, è hè statu enfatizatu chì ci sò boni esempi di questu pocu tempu. Turkcell Logistics Manager Ömer Faruk Erkal, chì hà assistitu à u pannellu cum'è parlante; Hà sparte i prughjetti di digitalizazione chì anu realizatu cum'è Turkcell cù i participanti. Erkal hà aghjustatu chì tutti i prucessi in a cumpagnia sò realizati cù questa applicazione. Un altru invitatu di u pannellu era Ford Otosan Production Planning and Control Manager Osman Selçuk Sarıoğlu. Sarıoğlu hà dichjaratu chì sò in un prucessu di trasfurmazioni pusitivu; "A satisfaczione di i clienti hè essenziale per noi. A digitalizazione hè ancu trà e più alte aspettative di i clienti. Custruemu tutti i nostri piani in cunseguenza ".

"A ROADMAP hè un must per a trasformazione digitale"

Tuttu u mondu hè aspittatu "Induve hè l'Intelligenza Artificiale in Trasfurmazione?" In u pannellu, u Leader di Trasformazione Digitale è l'Accademicu Kozan Demircan si sò scontri cù i participanti. In a presentazione fatta da Kozan Demircan, hà enfatizatu u rolu ghjucatu da l'intelligenza artificiale in a trasfurmazioni. Sottulineendu chì l'imprese senza una roadmap digitale culpiscenu u muru, Demircan hà dettu: "In questu prucessu, u stabilimentu di i meccanismi di decisione ghjustu è u trattamentu di e dati di a cumpagnia.

A vendita hè assai impurtante. "A tecnulugia di blockchain supportata da l'intelligenza artificiale accuminciarà l'era di a microesportazione è i scambii di merci basati in criptu saranu in primura". Demircan hà dichjaratu chì da u 2021, i robots sò previsti per creà un mercatu di 22,4 miliardi di dollari in l'industria logistica.

A prima sessione di u summit in u dopu meziornu hè stata sottu a moderazione di u presidente UTIKAD Emre Eldener. Tamer Kıran, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione IMEAK, Turhan Özen, Vice Direttore Generale di Cargo Turcu incaricatu di Cargo, è Fuat Pamukçu, Vicepresidente di DFDS è Presidente di l'Associazione Young Executives-Business People, eranu cun noi à u pannellu "Quelli chì formanu u mondu cummerciale".

Emre Eldener, presidente di UTIKAD, hà lasciatu u pianu à i parlanti, dichjara chì l'industria cambia rapidamente è informa l'industria nantu à questi cambiamenti è sviluppi postu chì UTIKAD hè trà i so funzioni più impurtanti.

U presidente DTO Tamer Kıran, chì hà pigliatu u primu pianu in a sessione, hà dettu chì quelli chì ùn ponu micca fà a digitalizazione in maritime, cum'è in tutti i settori, seranu lasciati fora di u ghjocu. Nutendu chì l'industria marittima hà ancu avutu a so parte di tecnulugia è di digitalizazione, Kıran hà dettu: "Quest'annu, navi autonome senza pilotu anu cuminciatu à trasportà carichi in mari. Ancu s'ellu hà principiatu cù distanzi brevi è cunnisciuti in prima, questu hè un sviluppu assai impurtante in quantu à esse u primu passu di l'affari. Perchè i navi autonomi sò furnuti cù l'intelligenza artificiale è l'internet di e cose, ponu vede è avvistà certi risichi chì l'omu ùn pò micca percive assai fà. Cunsiderendu chì u 75 per centu di l'accidenti in mare sò indotti da l'omu, credemu chì l'automatizazione è l'intelligenza artificiale riduceranu assai a rata di pussibuli accidenti. Hè pussibule dì chì sta situazione riducerà un pocu a forza di travagliu ", disse.

"A CYBER SECURITY ùn deve esse ignorata"

Sottulineendu chì u prublema di a cibersicurezza hà guadagnatu impurtanza cù l'aumentu di i dispositi cunnessi à Internet in u settore marittimu, cum'è in parechji altri settori, Tamer Kıran hà dettu: "In u periodu passatu, l'operazione di cuntainer di una impurtante cumpagnia di containeru internaziunale hè stata. sabotatu da i pirate. A cumpagnia hà da piantà tutte e so operazioni per sguassà sta situazione. Mentre trasfurmendu i sistemi, à volte hè necessariu di piglià precauzioni cunsiderendu tali risichi impensabili ".

"Saremu u mo picculu periodu hè finitu"

Rimarchendu chì l'ecunumie di scala guadagnà più impurtanza in u novu ordine ecunomicu, Tamer Kıran hà dettu: "Lascia chì sia chjucu o mio, a logica ùn funzionerà più in questu settore. U modu per ghjunghje à capacità più grande hè attraversu l'unificazione è a cooperazione. Hanu da cooperà o unisce per sopravvivere " è spiegà chì a logistica pò ghjucà un rolu di primura in u cummerciu Turchia-US cù e seguenti parolle: "L'America hà sacrificatu a Cina cum'è fornitore è ùn li permettenu micca di cultivà più. Un scopu cummerciale di 100 miliardi di dollari hè statu stabilitu trà Turchia è i Stati Uniti è 12 settori prioritari sò stati determinati. Unu di sti settori hè a logistica. L'USA compra in volumi assai grandi in parechji settori. Hè necessariu di stabilisce una infrastruttura logistica chì pò trasportà queste merchenzie economicamente è rapidamente. À questu puntu, l'esportatori anu ancu bisognu di sustene e cumpagnie di logistica turche ".

"L'80% DI I CARICHI TURCHI DI CARGA SONO TRANSIT..."

Accuminciandu u so discorsu enfatizendu u rolu ghjucatu da Turchia è Cargo Turchia in u trasportu di transitu, u Vice Direttore Generale di THY Turhan Özen hà dettu chì solu u 20 per centu di i rivenuti di a Carica Turca venenu da l'esportazioni è l'impurtazioni di Turchia, è u 80 per centu hè da spedizioni di transitu. Dichjarà chì e spedizioni di u cummerciu esteru di Turchia diminuiranu di 12 per centu in l'anni à vene, Özen hà dettu: "In u trasportu di carichi aerei, avemu aumentatu da u 13 à u 7 in u mondu in pocu tempu. Attualmente, a nostra parte di u mercatu globale hè di 4 per centu, è seremu in i primi cinque aumentendu à u 7 per centu ", disse. Spieghendu u sviluppu di u trasportu di carichi aerei è u graficu di crescita di Turkish Cargo in a so presentazione, Özen hà dettu:

"Avemu aumentatu u numeru di i nostri aerei cargo à 24 è l'aumentemu ancu di più. Arrivemu à 88 paesi cù aerei cargo. Questu hè u più altu numeru di destinazioni in u trasportu di carichi aerei. I punti cintrali di u trafficu mundiale di carichi aerei, chjamati Turkish Carpet, passanu per u nostru paese. Semu a cumpagnia cù a terza rete aerea più grande in u mondu, ghjunghjendu a più destinazioni in u mondu cun 126 destinazioni in 319 paesi. Hè pussibule triplicate o quadruplicate stu mercatu creendu o migliurà i mercati esistenti. Semu l'aeroportu cù u quartu indice di cunnessione più altu in u mondu. Videmu chì seremu trà i primi cinque in u mondu in u trasportu aereu di carica cù l'aeroportu di Istanbul. Più di 60 capitali è u 40 per centu di u mercatu ponu esse ghjunti da Istanbul cù solu un volu di sette ore.

"U TERMINAL CARGO DI L'AEROPORTU ISTANBUL SERA INTELLIGENTU"

Dichjarà chì l'aeroportu di Istanbul serà u più grande in u mondu in quantu à a capacità di carica, Turhan Özen hà dettu: "Ùn hè micca abbastanza chì sta nova facilità sia a più grande è moderna, hè ancu impurtante per noi chì hè a facilità più intelligente. . Chiameremu stu terminal di carica Smartist. Quì stabiliremu l'automatizazione di u prucessu roboticu. Fà questi cù robots cuntribuisce à l'industria logistica in termini di rapidità, qualità è costu. Una altra tecnulugia hè tecnulugia wearable; in particulare i vetri di realtà aumentata. Studi piloti sò fatti nantu à questi è cuminciaremu à implementà in un annu ", disse.

"U VOLUME DI E-COMMERCE AUMENTA 9 VOLTE"

Spieghendu a visione principale di Cargo turcu in spedizioni d'esportazione è d'importazione cum'è "sviluppendu i mercati", Özen hà dettu: "Ugemu à furnisce u nostru paese cù l'opportunità d'accessu chì si merita usendu l'ecunumia di scala. Per quessa, avemu travagliatu inseme cù cumpagnie di logistica per attivà u putenziale di sviluppu di i mercati ". Dichjarà chì u cummerciu elettronicu hè a più grande forza motrice di u cummerciu mundiale in u mumentu, Özen hà dettu: "U cummerciu elettronicu in Turkish Cargo hè triplicatu. Prevemu chì ghjunghje à 8-9 volte in u periodu à vene ".

Özen hà ancu parlatu di a cullaburazione cù a cumpagnia chinesa WeWorld Express è hà dichjaratu chì a cumpagnia attualmente furnisce un serviziu porta à porta in 15 paesi. Dichjarà chì a cumpagnia prova d'aghjunghje novi paesi à sta reta di serviziu, Turhan Özen hà dettu chì sta cullaburazione è espansione creanu una opportunità chì l'imprese turchi anu da prufittà ancu.

"ACCUPRA A LEADERSHIP IN L'INNOVAZIONE hè UNA TRASFORMAZIONE AVANTI"

Fuat Pamukçu, presidente di l'Associazione Young Executives-Business People, chì era l'ultimu parlante di a sessione, hà datu un esempiu da una ricerca; Hà ricurdatu chì 30 anni fà, a prufittuità di e prime cumpagnie 25 in u mondu era in ritmi simili è in media di 10 per centu. Pamukçu, affirmannu chì u marghjenu di prufittu hè di 45 per centu in a tavula d'oghje, hà enfatizatu chì quelli chì ùn puderanu micca catturà u cambiamentu è fà u so travagliu bè sò stati in a lista.
Pudete innuvà è trasfurmà digitale bè l'imprese? Quandu avemu fattu a quistione, Fuat Pamukçu hà dettu chì solu u 20 per centu di e risposte sò stati capaci di ottene questu è hà dettu: "A tecnulugia avanza assai veloce. Ciò chì deve esse fattu hè di mantene sta trasfurmazioni. Ma a vera trasfurmazioni hè in a mente di e persone piuttostu chè in a tecnulugia. Cume a tecnulugia avanza rapidamente, l'adattazione à a tecnulugia hè ancu accelerata. Ogni urganizazione deve truvà u più adattatu è sviluppà una cultura di trasfurmazioni. Ci sò parechje cumpagnie chì chjude perchè ùn puderanu micca fà a trasfurmazioni digitale. Sei di e 10 cumpagnie chì crescenu più veloce sò cumpagnie tecnologiche. Ùn seguite micca l'innuvazione daretu, ma catturà a dirigenza hè una trasfurmazioni avanti ", hà dettu.

U scrittore di Tecnulugia è u Trend Hunter Serdar Kuzuloğlu hà scontru cù i participanti in u pannellu "Beyond Technology". Kuzuloğlu hà dettu: "Chì ci aspetta da l'altra parte di a tecnulugia? Cumu serà a trasfurmazioni di l'istituzioni è di e persone cù a tecnulugia ? Chì sò l'ordine di u novu mondu è i modi di sopravvivenza? Kuzuloğlu, enfatizendu u valore aghjuntu creatu da a trasfurmazioni digitale in i servizii di logistica, hà dichjaratu chì a logistica era u fattore determinante in cunquisti in u passatu, è ancu u fattore determinante in a prominenza di l'imprese oghje.

"I TRAVAGLIATI SOTTO 2025 CUSTERANU 75% DI U LAVORO IN 35"

Una di l'ultime sessioni di Transformation Forward Summit, "Generazione Z in Business!" U pannellu hè statu moderatu da u Fundatore di Learning Designs è Specialista in Educazione Tuğba Çanşalı. In u pannellu realizatu; Serkan Gür, MEB Provincia di Istanbul Vice Direttore di l'Educazione Naziunale, PERYÖN Presidente di u Cunsigliu è Defacto Vice Direttore Generale di Risorse Umane Berna Öztınaz hà participatu cum'è parlanti. Serkan Gür, Direttore Diputatu di l'Educazione Naziunale Provinciale di Istanbul, hà enfatizatu chì una trasfurmazione impurtante hè ancu accaduta in u cambiamentu generazionale. Parlendu annantu à u "Model d'Istanbul di Cooperazione Scola-Industria" in u so discorsu, Serkan Gür hà dichjaratu chì anu ancu firmatu un protokollu di cooperazione cù UTIKAD in questu cuntestu è hà dettu: "Cù a cuntribuzione di UTIKAD è i so membri, gradueremu i nostri studienti cù un prugramma internaziunale. qualificazioni chì sò più cumpetenti in a so professione in u periodu à vene è l'impiegheremu in u settore ". Dicendu chì l'urganisazione di u settore è l'imprese duveranu cuntribuisce à u sviluppu di i studienti digià per esse cun elli, Serkan Gür hà nutatu chì, cum'è a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale, sò aperti à ogni tipu di cooperazione è sustegnu.

Berna Öztinaz, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione di Gestione Umana di Turchia (PERYÖN), hà dichjaratu chì u 2025 per centu di l'impiegati in Turchia seranu cumposti da giovani di 75 anni è sottu in 35, è hà dettu chì questi ghjovani duveranu. esse definitu bè. Enfatizendu chì i settori di logistica è di vendita sò trà i settori chì i ghjovani ùn volenu micca travaglià, Öztınaz hà dettu: "Per cambià sta percepzione, i settori è l'imprese anu bisognu à aduprà u putere di e social media, ghjunghje à a nova generazione è spiegà. elli stessi currettamente ".

"A LOGISTICA HA IMPORTANZA CRITICA PER FIMINA A FAME IN U MONDU"

L'ultimu pannellu di u summit era "Per un futuru vivu". Membro di a Facultà di l'Università Boğaziçi è Prof. Dr. Levent Kurnaz è SDSN Turkey Education Coordinator Bahar Özay sparte l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile preparati da u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite-UNDP.

In u pannellu induve hè statu dichjaratu chì a logistica hè d'impurtanza critica à u puntu di finisce a fame in u mondu, hè statu enfatizatu chì e suluzioni logistiche sò necessarie in u prucessu di produzzione è di cunsumu, per furnisce l'alimentu à u cunsumadore senza spoiling.

A trasfurmazioni à UTIKAD Summit 2019-Next hè finita cù a "foto di famiglia" pigliata dopu chì i pannelli sò stati cumpletati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*