Ankara Sivas hà ottenutu 94 per centu di prugressu in i travaglii YHT

L'investimenti in ferrovia superanu miliardi di lire
L'investimenti in ferrovia superanu miliardi di lire

Ankara Sivas hà ottenutu u 94 per centu di prugressu in i travaglii YHT; Facendu una presentazione à a Gran Assemblea Naziunale di a Cummissione di Pianificazione è Budget di Turchia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dichjaratu chì anu investitu un totale di 17 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi anni 137,5.

Furnendu infurmazioni nantu à l'investimenti ferroviari, Turhan hà dettu chì anu iniziatu l'operazione di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) da u 2009, è chì in più di a custruzzione di novi linee, anu rinnuvatu e linee cunvinziunali esistenti.

Turhan hà dettu: "Prepandu un mudellu operativu efficiente cù i set YHT appena acquistati in 2020, principarmenti accurtaremu u tempu di viaghju di mezz'ora cù servizii espressi nantu à a linea Ankara-Istanbul". disse.

Esprimendu chì ponenu l'accentu nantu à a liberalizazione di e ferrovie, Turhan hà nutatu chì anu u scopu di sviluppà a cumpetizione è di aumentà a parte di a ferrovia in u trasportu di passageri è di merci.

Nutendu chì ci hè statu un aumentu di u trasportu di merci cù u rinnuvamentu di e linee principali, Turhan hà dichjaratu ch'elli aspettanu chì u trasportu di merci, chì era di 2017 milioni di tunnellate in 28,5, ghjunghje à 32,6 milioni di tunnellate à a fine di questu annu.

Rimarchendu chì a parte di u trasportu di merci di u settore privatu in a ferrovia s'avvicinava à 11 per centu quist'annu, Turhan hà dettu chì u trasportu di merci cù l'electricità è i prughjetti di signali aumenterà è diminuirà i costi di trasportu.

Spieghendu chì anu ottenutu u 94% di u prugressu fisicu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura di a linea Ankara-Sivas YHT, Turhan hà dettu: "Inizieremu i test drive in i ghjorni à vene è entremu in attività in a prima mità di 2020. Cusì, u tempu di viaghju in ferrovia diminuirà da 12 ore à 2 ore ". hà datu l'infurmazioni.

Turhan hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in tutte e sezioni di a ferrovia d'alta velocità Ankara-İzmir è hà dettu:

"Avemu scopu di compie a sezione Polatlı-Afyonkarahisar à a fine di u 2021 è a sezione Afyonkarahisar-İzmir à a fine di u 2022. Riduceremu u tempu di viaghju in ferrovia trà Ankara è Izmir da 14 ore à 3 ore 30 minuti cù YHT.
Avemu fattu un prugressu di 56 per centu in i travaglii infrastrutturali in a sezione Bursa-Gölbaşı-Yenişehir di 73 chilometri. "Cù a fine di a strada Bursa-Yenişehir à a fine di u 2022 è a strada Bursa-Osmaneli in u 2023, sia Ankara-Bursa sia Bursa-Istanbul seranu circa 2 ore è 15 minuti".

Ministru Turhan, Halkalı A linea Kapikule-High Speed ​​​​Train di 153 chilometri, chì serà custruita cù u sustegnu di l'IPA,Çerkezköy a sezione hè in costruzione, Halkalı-Çerkezköy Hà dettu ancu chì u travagliu di licitazione per u settore cuntinueghja.

Dichjarà chì u primu trenu di merci, chì hà utilizatu e linee Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray per andà da a Cina à l'Europa senza interruzzione, hà coperto a strada ferroviaria di 11 chilometri in 500 ghjorni, Turhan hà dettu quantu impurtanti l'investimenti fatti in e ferrovie per u l'ultimi 18 anni, in particulare Marmaray, sò Ellu disse chì era megliu capitu.

Spieghendu chì TCDD produce veiculi rotanti è rimorchiati in u locu è naziunale cù e so filiali 3, Turhan hà dettu: "Avemu stabilitu a Fabbrica di Produzione di Corpi d'Aluminiu per i veiculi di treni d'alta velocità è di u sistema ferroviariu urbanu in Adapazarı è a messu in serviziu in ghjugnu. Avemu u scopu di accelerà a nostra mossa ferroviaria domestica è naziunale cù l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviaria chì avemu stabilitu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*