365 mila passageri à ghjornu da Marmaray, 15 mila veiculi à ghjornu da u Ponte di i Martiri di u 156 di lugliu

Mille passageri à ghjornu da Marmaray, mille veiculi à ghjornu beneficianu di u Ponte di i Martiri in lugliu.
Mille passageri à ghjornu da Marmaray, mille veiculi à ghjornu beneficianu di u Ponte di i Martiri in lugliu.

365 mila passageri à ghjornu da Marmaray, 15 mila veiculi à ghjornu da u Ponte di i Martiri di u 156 di lugliu; U Ministru Turhan hà assistitu à a prima serie di cunferenze "City and Law Talks" organizata da Fatih Sultan Mehmet Vakıf Faculty of Law di l'Università in a Sala di Conferenza di u Campus Haliç.

Turhan, in a so presentazione nantu à "Istanbul in Termini di Politiche di Trasportu", hà dichjaratu chì a necessità di u trasportu in e persone data di i tempi antichi.

Dichjarà chì ci hè stata una rapida crescita di a pupulazione, l'urbanizazione irregulare è a custruzzione in Istanbul in l'ultimi anni, soprattuttu dopu à a data di a Republica, Turhan hà dettu chì i servizii di infrastruttura senza pianificazione anu purtatu ancu prublemi à a vita di ogni ghjornu di e persone.

"A pupulazione di Istanbul hè aumentata più di 12 volte"

Dichjarà chì i prublemi più impurtanti di u mondu mudernu oghje sò i disrupzioni in u trasportu, Turhan hà dettu: "Per quessa, i paesi dà una impurtanza speciale à questi prublemi. Pruvanu di superà u prublema cù e pulitiche di trasportu. Metropoles, invece, sò in prima linea di i lochi induve i prublemi di trasportu righjunghjenu proporzioni excruciating. Siccomu Istanbul hè una di e poche metropoli di u mondu cù a so populazione chì supera i 15 milioni, hè sempre statu unu di l'articuli prioritari di l'agenda di e pulitiche di trasportu. usatu e frasi.

Indicà chì u prublema principali in u trasportu d'Istanbul hè chì a pupulazione di u paese hè aumentata da 70-3 volte in l'ultimi 4 anni, a pupulazione di a cità hè aumentata di più di 12 volte, Turhan hà dettu: "Di sicuru, quandu infrastruttura insufficiente è urbanizazione micca pianificata sò aghjuntu, e dimensioni di u prublema aumentanu. Inoltre, quandu aghjunghjemu a velocità crescente di l'industria è e piattaforme cummerciale focalizati in Istanbul in a regione, a situazione peghju ancu. In fatti, se a situazione hè stata realizata à u tempu cù una perspettiva visionaria è l'infrastruttura necessaria era stata preparata, è se e pulitiche di trasportu di u ponte si sò state messe in piazza, u prublema ùn saria micca stata sperimentata à un tali livellu oghje ". disse.

"U numaru di veiculi chì passanu per u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu in un ghjornu hè di 156 mila"

Ricordendu chì u prublema di trafficu d'Istanbul era u sughjettu di a nutizia 45 anni fà, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"A pupulazione di a cità era 4 milioni. À quellu tempu, 26 mila veiculi passavanu per u Ponte di u Bosforu, è i citadini si lagnavanu di passà più di 1 ora in trafficu mentre andavanu da un locu à l'altru. Sapete, à quellu tempu, avemu avutu persone autorizate è rispunsevuli chì avianu diverse opinioni nantu à se ancu stu ponte deve esse custruitu. Dicu questu perchè 40-50 anni fà, u prublema di u trafficu d'Istanbul era u sughjettu di a nutizia, chì mostrava chì a campana d'alarma sonava in un sensu. Tuttavia, nisuna misura hè stata presa in questu sensu. Oghje, a pupulazione di a cità hè vicinu à 16 milioni. U numaru di veiculi arregistrati à u trafficu hè di circa 4 milioni 200 mila è questu ùn hà micca righjuntu u puntu di saturazione. U numaru di veiculi chì passanu per u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, cum'è cunnisciutu oghje, in un ghjornu hè 156 mila. Quandu hè stata aperta, circa 26 mila veiculi passavanu, oghje 156 mila veiculi passanu. Sè dumandate nantu à a capacità attuale di u ponte, quandu l'avemu classificatu secondu a classa di serviziu, hè in realtà in a classa di serviziu A, vale à dì, si passa per i ponti in un viaghju interurbanu ordinariu senza piantà, 90 mila veiculi. deve passà. A capacità di densità fluente in u trafficu hè 120 mila. Ma avà, una media di 156 mila veiculi passanu per stu ponte à ghjornu.

"Hè pussibule prevene u prublema di trafficu è riduce u so impattu, cum'è avemu fattu pocu tempu"

Nutendu chì sta situazione afecta ancu negativamente u trasportu, Turhan hà dettu:

"Pudete vede e strutture infrastrutturali chì passanu per i nostri altri ponti è chì sò state pianificate è messe in opera inseme da l'amministrazioni lucali è cintrali in l'ultimi anni per u prublema di trasportu in Istanbul, chì sò stati custruiti per facilità u trafficu trà i dui lati. di u Bosforu. Cum'è una autostrada, mettemu in serviziu u Ponte Fatih Sultan Mehmet, u Tunnel Eurasia è u Ponte Yavuz Sultan Selim ".

Enfatizendu l'impurtanza di i mega prughjetti chì sò stati implementati in Istanbul di pocu tempu, u Ministru Turhan hà dettu: "Oghje, pò esse micca pussibule di risolve u prublema cumplettamente, ma cum'è avemu fattu recentemente, hè pussibule impedisce chì u prublema cresce in modu esponenziale. è per riduce u so impattu. Include sociologia, ecunumia, tecnulugia, infrastruttura culturale è situazioni legali. Per quessa, avemu affruntatu tali prublemi cumplessi è multifaceted. Mentre parlendu di e pulitiche di trasportu di Istanbul, duvemu cunsiderà tutti questi prublemi. In particulare u spettaculu è l'avvicinamenti populisti deve esse evitati. Questi approcci sò contru à a natura è u spiritu di e pulitiche di trasportu. Farai affari, farai prughjetti, gestirete prughjetti, li metterete in serviziu ". disse.

Spieghendu chì u tassu di a pruprietà di i veiculi aumenterà cù u tempu è ci sarà bisognu di più veiculi è strade nantu à e strade, Turhan hà dettu chì per questa ragione, sò necessarii novi sistemi di infrastruttura di trasportu in Istanbul è chì questi duveranu esse pianificati soprattuttu cunsiderendu u struttura è struttura esistenti di a cità.

"Una media di 365 mila passageri à ghjornu beneficia di Marmaray"

Esprimendu chì i prughjetti impurtanti per Istanbul cuntinueghjanu, u Ministru Turhan hà cunclusu e so parolle cusì:

"Travagliemu diligentemente è diligentemente per trasfurmà l'infrastruttura di trasportu d'Istanbul à una pusizione degna di a so gloria, dimensione è potenziale cù i prughjetti chì sò cumpletati, in corso è chì vulemu. Marmaray, chì avemu messu in serviziu in u 90 anniversariu di a fundazione di a nostra Republica, era unu di i ligami più impurtanti di questi. Durante i 5,5 anni chì sò passati in stu sistema, u sistema di trasportu di Marmaray hà servitu cù 5 tappe, oghje hà cuminciatu à serve cù 43 tappe è una media di 365 mila passageri prufittà di stu serviziu ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*