U numeru di persone chì perde a so vita in accidenti di trafficu hè diminuitu di 68 per centu

U numaru di persone chì anu persu a vita in accidenti di trafficu hè diminuitu per centu
U numaru di persone chì anu persu a vita in accidenti di trafficu hè diminuitu per centu

U numeru di persone chì perde a so vita in l'accidenti di trafficu hè diminuitu di 68 per centu; Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà fattu una presentazione à u Cumitatu di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dichjaratu chì, malgradu a mobilità aumentata in a reta stradale sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Autostrade, u numeru di e persone chì persu a so vita in accidenti di trafficu diminuite da 68 per centu paragunatu à i morti di u situ di l'accidentu.

Turhan hà nutatu chì i mutivi principali di sta diminuzione sò a custruzzione di strade divise, a diffusione di marcature horizontale è verticale, a creazione di sistemi di trasportu intelligenti.

Spieghendu chì l'intelligenza di e strade hè trà e priorità richieste da l'età, Turhan hà dichjaratu ch'elli ponenu l'accentu nantu à i Sistemi di Trasportu Intelligenti (AUS).

Enfatizendu chì anu finitu l'infrastruttura di trasportu intelligente nantu à a strada di 505 chilometri per a prima volta in Turchia, Turhan hà dettu: "U nostru scopu hè di creà l'infrastruttura nantu à 5 mila 5 chilometri di strada in 406 tappe. Cumpitemu ancu u disignu architettonicu di a strada di 505 chilometri, l'infrastruttura di quale hè stata cumpletata. Cumincendu a custruzzione l'annu prossimu, avemu stabilitu a prima strada intelligente di u nostru paese ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*