Accusazione d'Accidenti di Trenu à Alta Velocità di Ankara Ammessa

Accusazione per accidenti di treni veloci di Ankara accettata
Accusazione per accidenti di treni veloci di Ankara accettata

Accusazione di l'Accidenti di Trenu d'Alta Velocità di Ankara accettata; L'accusazione preparata in quantu à l'accidentu accadutu in u risultatu di a collisione trà u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è u trenu di guida chì cuntrolla a strada in Ankara, in quale 9 persone morse è 107 persone ferite, hè stata accettata da u tribunale. .

In l'accidentu accadutu in Ankara u 13 di dicembre di u 2018, per via di a scontru di u trenu d'alta velocità chì operava trà Ankara è Konya è u trenu di guida, chì era nantu à i rails per u cuntrollu, mentre entrava in a stazione di Marsandiz, 3. e persone, cumpresi 9 ingegneri, sò morti è 107 persone sò state ferite. L'inchiesta iniziata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Ankara in quantu à l'accidentu hè stata finita è una inculpazione hè stata preparata contr'à 10 suspettati. L'accusazione mandata à Ankara 30th High Criminal Court hè stata accettata da u tribunale. A data di l'audizione hè prevista per esse annunziata in i ghjorni à vene.

Hè dumandatu chì i suspettati sò cundannati à una pena di prigiò da 2 à 15 anni per avè causatu morte è ferite à più di una persona.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*