Cù l'arrivu di YHT, u numeru di turisti in Sivas triplicarà

Cù l'arrivu di u YHT, u numeru di turisti in Sivas duppià
Cù l'arrivu di u YHT, u numeru di turisti in Sivas duppià

Cù l'arrivu di YHT, u numeru di turisti in Sivas triplicarà; U Speaker of the Grand National Assembly of Turkey Prof., chì hè vinutu à Sivas u ghjornu prima per visiti è esaminazioni. Dr. Mustafa Şentop hà parlatu di e cuntribuzioni di u Trenu d'Alta Velocità, chì diventerà operativu prestu, à Sivas. Şentop hà dichjaratu chì cù l'arrivu di YHT, u numeru di turisti in Sivas triplicarà.

Presidente di a Gran Assemblea Naziunale Turca Prof. Dr. Mustafa Şentop hà fattu dichjarazioni impurtanti in Sivas, induve hè ghjuntu u ghjornu precedente, per fà diverse visite è assiste à a Cerimonia di Apertura di l'Annu Accademicu 2019-2020 di l'Università Sivas Cumhuriyet. Şentop, chì hà fattu a prima visita à l'Uffiziu di u Guvernatore in u prugramma Sivas, hà visitatu a Municipalità di Sivas dopu a visita di u Guvernatore è hà ricevutu infurmazioni nantu à u so travagliu da u Sindaco Hilmi Bilgin. U presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Şentop hà parlatu dopu à l'Università Sivas Cumhuriyet 2019-2020 Programma di apertura di l'annu accademicu, Prof. Dr. Mustafa Şentop hà dichjaratu chì YHT aumenterà u numeru di turisti in Sivas 3 volte. Şentop, enfatizendu chì u trasportu è l'alloghju deve esse faciule per andà in un locu, hà dettu: "Spergu chì a nostra cità, chì hè nantu à a strada di l'Eastern Express, chì hà attiratu un grande interessu in l'ultimi anni, serà ancu ghjunta da alta. - trenu veloce da l'annu prossimu. À quellu tempu, seranu 2 ore trà Ankara è Sivas. Serà più faciule da vene da Istanbul chè Konya. Dunque, pensu chì Sivas accoglie almenu trè volte più di turisti chè i 600 mila turisti chì hà accoltu l'annu passatu ".

Spieghendu chì a nazione turca musulmana avia stabilitu i so primi madrasah in u XI seculu, perde a so supranità civilisazione dopu à u 11u seculu, Şentop hà dettu: "Semu membri di una nazione chì hà stabilitu Madrasah Nizamiye in u 17u seculu. A prima madrasa hè stata aperta in u 11. I madrasas aperti in cità cum'è Erzurum, Sivas, Kayseri è Konya durante u Statu Seljuk d'Anatolia sò stati modellati dopu à e Madrasah Nizamiye. In fatti, dui di elli sò Buruciye Madrasa è Gök Madrasa, chì sò opere di u 1067u seculu. In altri palori, mentre quelli chì anu pruvatu à vende a civilisazione campavanu in i so seculi scuri, avemu apertu madrasa induve a matematica, a logica, l'astronumia è a filusufìa sò state insignate. Sfurtunatamente, u sviluppu di e civilisazioni ùn succede micca verticalmente. A luce di a nostra età d'oru, chì principia in u 13u seculu, hà cuminciatu à sguassate dopu à uni pochi seculi. A nostra civilizazione, chì hè stata seguita è imitata per centinaie d'anni, hà cuminciatu à calà per via di l'invasione mongola, u cambiamentu di e rotte cummerciale, l'inestabilità pulitica, i cunflitti settoriali è u fanatisimu religiosu. Dapoi u 10u seculu, a nostra civilizazione hà persu a so supremazia. Avemu cuminciatu à imità quelli chì ci seguitanu ". disse.

Sò fieru di Sivas

Espristendu chì ci sò più di 30 mila biblioteche in u nostru paese sicondu i dati di l'Istitutu di Statistica Turca, presidente di a Gran Assemblea Naziunale Turca Prof. Dr. Mustafa Şentop hà dettu: "Unu d'elli hè a biblioteca naziunale, 1 hè a biblioteca universitaria, è 598 hè a biblioteca publica. Altri sò biblioteche scolastiche. A nostra cità di Sivas hè una cità d'impurtanza storica è culturale chì deve esse spiegata cù abbastanza libri per riempie almenu una di queste biblioteche. Perchè Sivas hè una cità chì hè un tistimone vicinu di i nostri 162 anni in Anatolia, fora di i tempi antichi. Hà datu a direzzione à i periodi Seljuk, Ottumanu è Turcu. Se avemu un statu liberu è indipendente oghje, i Yigitos anu un grande dirittu in questu. Avemu da rinunzià stu dirittu. Perchè, trè cuntinenti ospitu i nostri eroi, chì anu scurdatu di e vittorie di i nostri antenati, chì guvernavanu nantu à i sette mari, contr'à a ghjente di salip, chì hà scartatu u mandatu è l'offerte di prutezzione di una manata di persone insicure è cuntinuò a so strada cù u scopu. di piena indipendenza. Ospitendu u staffu di a nostra lotta naziunale per 1000 ghjorni, hà apertu a strada per a nostra indipendenza. In l'anni chì a nostra nazione hè stata pruvata da u focu, hà avutu u piacè di esse un cumpagnu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so amichi. Intantu, hà dimustratu chì hè l'assicuranza di u nostru paese micca solu cù a so situazione geugrafica, ma ancu cù i nostri valori storichi è culturali. Per quessa, sò fieru di Sivas è felicità i mo fratelli di Sivas ".

Sivas, una cità versatile

Dichjarà chì Sivas hè una cità cù caratteristiche chì attiranu l'attenzione di tutti, u presidente di u Parlamentu Şentop hà dettu: "Tutti ponu vede da induve si vede. Sivas hè una cità induve soprattuttu quelli chì facenu u so serviziu militare quì ùn si scurdanu di u fretu chì anu manghjatu. Hè una cità induve ancu u friddu dice: "Sò uriginale di Erzurum, ma aghju campatu in Sivas". Ancu s'ellu hè friddu, Sivas, chì abbraccia a ghjente cù u so amore cum'è una persiana, hà ancu caratteristiche chì sintetizzanu l'est è l'ouest di l'Anatolia. Centinaie di pueti, scrittori è artisti cum'è Pir Sultan Abdal, Âşık Veysel, Kul Himmet, Sefil Selimî è Muzaffer Sarısözen sò cresciuti in queste terre perchè si basanu in a nostra cultura antica. Era unu di i centri più impurtanti di a storica Strada di a Seta finu à u XVImu seculu. Hà u listessu valore oghje. Cù a so dimensione geografica di 16 28 km², hè a seconda pruvincia più grande di u nostru paese dopu Konya. I tistimunianzi più impurtanti di u so postu in a storia di a nostra civilizazione sò strutture storichi cum'è Gök Madrasa, Buruciye Madrasa, Ulu Mosque, Behram Pasha Inn. A Grande Moschea è Hospital in Divriği, chì hè stata inclusa in a lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in u 500, hè un documentu impurtante chì mostra u nostru livellu di civilizazione 1985 anni fà. I ricumandemu à quelli chì sò curiosi di u livellu di civilisazione custruita in Anatolia da a nazione turca, chì hà fattu Anatolia a so casa da u 700, per visità Sivas.

Rivista in Gökmedrese Storicu

U presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, Şentop, hà visitatu a Madrasa Gök, chì i travaglii di risturazione sò stati finiti in u scopu di i so cuntatti in Sivas, è hà ricevutu informazioni da u guvernatore Salih Ayhan, è felicitò quelli chì anu datu u so sforzu è u sustegnu à u prucessu di risturazione di u munumentu storicu, chì serve cum'è u Museu di Fundazioni. (I nostri Sivas)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*