Rapportu di a Corte di Conti Ferroviaria di Samsun Sivas! 72 Milioni d'euros Chì hè accadutu ?

samsun sivas railway in u rapportu di auditu
samsun sivas railway in u rapportu di auditu

Samsun Sivas Railway, chì a custruzzione hè diventata una storia di serpente è piena di parechje dumande è prublemi, hè stata largamente coperta in u "Ministeru di Trasporti è Infrastrutture 2018 Audit Report of the Court of Accounts" è hà participatu à critichi impurtanti.

A linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın) di 21 chilometri, chì u fundatore di a Republica di Turchia, u Gran Capu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, hà iniziatu cù u primu scavamentu u 1924 di settembre di u 378, hè stata finita u 30 di settembre di u 1931. A Ferrovia Samsun-Sivas, chì era chjusa à u trasportu u 29 di settembre di u 2015 per via di u travagliu di rinnuvamentu è ùn pudia esse aperta malgradu l'anni 4 intervenuti, hà truvatu un locu largu in u Rapportu di Audit di a Corte di Conti 2018. In u rapportu di auditu, hè dichjaratu chì "u paese hà persu 72 milioni d'euros (455 milioni 760 mila TL) per via di ritardi".

CENTRU DI PAGAMENTU INTERMEDIU DA U BUDGETA

In u rapportu di auditu, chì hè chjamatu "In u prughjettu di Modernizazione di a Linea Ferroviaria Samsun-Kalın, chì hè inclusu in u Programma Operativu di Trasportu, una perdita di fondi di circa 2017 milioni d'euros hè stata subita per via di l'incapacità di utilizà i fondi UE dovuti. à i ritardi in u prugettu, ancu s'è l'impegni di u fondu di l'UE duveranu esse utilizati finu à a fine di u 72." A causa di stu ritardu in u prugettu, tutti i pagamenti interim ligati à u prugettu sò stati accolti da u budget di u guvernu cintrali in 2018.

CHI È RESPONSABILE ?

In quantu à a perdita di 72 Million Euro, u Rapportu di Audit of the Court of Accounts si riferisce à a "Prime Ministry Circular No. 2011/15 on the management of funds to be got from the EU before accession" è u Regolamentu di Implementazione IPA. In a sezione "Strutture istituzionali" di a Circular di u Primu Ministeriu N ° 2011/15 nantu à a gestione di i fondi chì deve esse furnitu da l'UE di pre-addesione, "L'autorità di prugrammazione sò rispunsevuli di prugrammazione, licitazione è cuntrattura, realizazione di prughjetti è attività, Facendu pagamenti è cuntabili per i prughjetti è l'attività chì deve esse sustinutu. Hè dichjaratu ch'elli sò rispunsevuli di l'esercitu di i so duveri di fà u cuntrollu, u surviglianza è e valutazioni ligati à questu ".

E MISURE NECESSARIE SONT CONSIDERATE DA PRENDRE

In l'articulu 28 di u Regolamentu di Implementazione IPA, chì regula i duveri è e responsabilità di l'autorità di u prugramma, hè dichjaratu chì "L'autorità di prugrammazione sò rispunsevuli di eseguisce i prugrammi in cunfurmità cù principii di gestione finanziaria sana è di monitorà l'implementazione di i prugrammi in questu scopu. ". Dopu chì questa informazione hè trasmessa in u Rapportu TCA, "Per quessa, u Ministeru, chì hè l'autorità operativa di u Programma Operativu di u Trasportu, hà a rispunsabilità di cuntrullà è surviglià i prucessi di u prugettu è di gestisce i prughjetti IPA in cunfurmità cù i principii di gestione finanziaria sana. . Siccomu u ritornu di i fondi furniti da l'UE per i prughjetti di l'IPA a causa di l'impossibilità di spende in u tempu face chì e risorse pubbliche ùn sò micca utilizzate in modu efficace, economicu è efficiente, è i pagamenti di bilanciu per i prughjetti chì u periodu di u cuntrattu cuntinueghja à esse. cupertu interamente da u bilanciu di u guvernu cintrali, hè cunsideratu chì saria apprupriatu di piglià e misure necessarie per assicurà chì questi fondi ponu esse utilizati à u tempu ".

Chì dice u ministeru ?

In a risposta di l'ufficiali di u Ministeru di i Trasporti à a critica di a Corte di Conti, si vede chì, da una banda, si lagnanu di u "processu di appruvazioni di l'offerta chì dura assai più di l'attesa" è "u scarsu rendimentu di u cuntrattu in termini di principià u travagliu tardi in u campu, esigenze di tempu supplementari è rispettu di u calendariu di travagliu ".

CHI HÈ SUCCESSU?

U più grande prughjettu cumunu firmatu da Turchia è l'Unione Europea finu à a data hè u rinnuvamentu di a Linea Ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın). Sicondu l'accordu di partenariatu, i travaglii di rinnuvamentu, chì sò cuminciati in u 2015, finiscinu à a fine di dicembre 2017, è u sistema serà apertu à u trafficu à a fine di u 1 dopu una prova di 2018 annu. Tuttavia, ancu dopu à 3 anni, u test drive ùn hè micca statu ancu iniziatu.

AMBASSADORE VISITATU

U 16 Novembre 2018, u Capu di a Delegazione di l'Unione Europea (UE) in Turchia, l'Ambasciadore Christian Berger, hè ghjuntu à a Stazione Ferroviaria di Samsun è hà fattu ispezioni nantu à a linea ferroviaria Samsun-Sivas (Kalın), chì hè u più grande prughjettu realizatu fora di l'UE. cunfini cù i sussidi di l'UE, è andò in una prova.

source: samsunhabertv 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*