U Trenu d'Alta Velocità senza Driver Parte a Test Drive in Cina

U trenu d'alta velocità senza cunduttore in Cina principia a prova di guida
U trenu d'alta velocità senza cunduttore in Cina principia a prova di guida

U Trenu d'Alta Velocità senza Driver hà iniziatu a prova in Cina; Funzioni cum'è a temperatura, a luce è u culore di a finestra sò ancu realizati in autumàticu, grazia à a tecnulugia di sensazione fisica di u trenu d'alta veloce 350 km per ora sviluppatu da a Cina cù e so risorse.

Cina hà iniziatu a prova di u trenu autonomu d'alta velocità previstu per serve trà Pechino è Zhangjiakou. I test drive di u trenu intelligente d'alta velocità, sviluppatu interamente da risorse proprie di a Cina è previsti per serve trà Pechino è Zhangjiakou, sò cuminciati.

A prova di u prugettu hà iniziatu ieri, quandu u trenu partì da a stazione di Qinghe in Pechino. Custruitu cù tecnulugia autònuma, u trenu d'alta velocità pò ghjunghje à una vitezza di 350 chilometri à l'ora.

Inoltre, grazia à a tecnulugia di sensazione fisica, a temperatura, a luce è u culore di a finestra ponu esse aghjustate automaticamente in u trenu. Cusì, i passageri ponu esse furniti cù servizii di viaghju più còmode.

A linea ferroviaria chì serve trà a capitale Pechino è a cità di Zhangjiakou in a pruvincia di Hebei hà una lunghezza di 174 chilometri. A ferrovia in quistione furnisce u serviziu di trasportu à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Pechino 2022.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*