TravelExpo 4th Ankara Tourism Fair 14-17 November 2019

travelexpo ankara fiera di u turismu nuvembre
travelexpo ankara fiera di u turismu nuvembre

Ankara compensa a mancanza di anni. I prestatori di serviziu è i destinatari di i servizii si scontranu in faccia, senza intermediari, è creanu i so piani di viaghju. Tutte l'opzioni ligati à Vacanze è Viaghji TravelExpo Ankara Puderete ghjunghje in a fiera…

'4.TRAVELEXPO ANKARA' Fiera Turistica è Viaghji organizata da a nostra cumpagnia ATIS Fuarcılık si terrà u 14-17 Nuvembre 2019 in a Fiera è u Centru di Cungressu ATO (www.congresium.com) sarà realizatu in una zona di 10.000 m2.

A fiera hè destinata à esse un avvenimentu induve i prudutti turistici di i paesi vicini è circundanti, in particulare Ankara è u so circondu, è tutta a Turchia pò esse prumuvutu è cummercializatu.

Vulemu chì a fiera in quistione sia un avvenimentu internaziunale specializatu in certi sugetti in l'anni dopu, cù a participazione di rapprisentanti di u settore turisticu regiunale, naziunale è internaziunale per risponde à i bisogni di vendita di u putenziale esistenti.

Perchè duvete participà à TravelExpo Ankara Tourism Fair?

-Vendite è marketing di i prudutti di l'industria, introduzione di novi prudutti
- Realizà attività di promozione è PR
- Reunione cù l'attori di l'industria
-Seguite novi prudutti, servizii è tendenze
-Novi accordi di cuuperazione
-Creà è rinfurzà a cuscenza di a marca
-Promuzione di destinazione naziunale è internaziunale
- Rinfurzà e cunnessione cummerciale esistenti
-Negoziazioni cummerciale bilaterali

Perchè Ankara?

Ankara, chì hà accoltu diverse civilisazioni è culture in tuttu l'età è oghje hè a prima cosa chì ricorda à a ghjente di a pulitica, hè una cità cù parechje bellezze naturali è strutture storichi è valori turistici.

Avete mai visitatu u Museu di e Civilizzazioni Anatoliane, chì hà guadagnatu fama in u mondu sanu è hà ricevutu u premiu cum'è u megliu museu in Europa in a so storia? Hè un locu must-see per quelli interessati à l'Archeologia. Si distingue cù e so ricchezze storiche cum'è u Museu Etnograficu, e ruine Rumane, u Tempiu di Augustu, u Castellu di Ankara è Anıtkabir.

Hè ancu una cità impressionante cù e so numerose fonti termali curative è case storichi in i distretti di Kızılcahamam, Haymana, etc. Beypazarı, invece, attrae una grande attenzione da i turisti cù e so case ottomane è i cibi diliziosi, è ancu i so musei è e bellezze naturali. Inoltre, Ankara, chì hè diventatu un centru per i viaghji di transitu di l'Anatolia cù e Linee di Treni d'Alta Velocità aperte in l'ultimi anni, affetta una pupulazione di circa 10 milioni, cunziddi a so propria populazione è e pruvince circundante direttamente cunnesse. Inoltre, l'esistenza di missioni straniere hà creatu a dumanda di parechje attività turistiche cum'è i prugrammi di viaghju organizzati è i prugrammi tematichi speciali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*