I Tempi di Volu à l'Aeroportu d'Istanbul estesi I costi di THY sò raddoppiati

I tempi di volu à l'aeroportu di Istanbul sò stati allargati, i costi di thynin sò radduppiati
I tempi di volu à l'aeroportu di Istanbul sò stati allargati, i costi di thynin sò radduppiati

Tempi di Volu à l'Aeroportu d'Istanbul Estesi... I Costi di THY anu radduppiatu; I Francesi anu vindutu u sistema di prova di trafficu aereu "Merge Point" à Turchia. U sistema accurtà i tempi di volu. L'efficienza desiderata ùn pò esse rialzata quandu u trafficu aereu, chì era destinatu à 3 mila per ghjornu à l'aeroportu di Istanbul, ferma à 200. Tutti i voli sò stati allargati. Tutti i costi operativi di THY, chì cunsuma 10-15 minuti di carburante extra, duppiu.

SözcüSicondu a nutizia di Yusuf Demir da; Turkish Airlines hà aumentatu u tempu previstu per i voli Ankara, chì duranu 45 minuti à l'aeroportu Atatürk, à 1 ora 35 minuti à l'aeroportu di Istanbul. Stu cambiamentu, chì hè più di duie volte di prima, pò esse chjaramente vistu nantu à u situ web di THY, schermi d'infurmazioni di volu è biglietti. Quandu esaminatu, si vede chì u tempu hè più longu micca solu per i voli Ankara, ma ancu per tutti l'atterrissioni è e partenze cunnessi à l'aeroportu di Istanbul.

Risultava chì u ritardu era causatu da i prublemi chì venenu da u locu è e cundizioni fisiche di u novu aeroportu, è ancu u novu sistema di cuntrollu di u trafficu aereu chjamatu "Merge Point", chì hè statu acquistatu da i Francesi cù grandi sogni. U sistema, chì hè statu pruvatu in picculi aeroporti in u mondu, soprattuttu in Asia è Africa, è dui in Seoul è Norvegia, hè statu appiicatu per a prima volta in un spaziu aereu di questa dimensione è in 3 aeroporti (Istanbul, Atatürk è Sabiha). Gökçen).

orari di volu à l'aeroportu di Istanbul
orari di volu à l'aeroportu di Istanbul

L'efficienza desiderata ùn pò esse ottenuta da u sistema in l'Aeroportu d'Istanbul quandu u trafficu di l'aeronautica, chì era destinatu à aumentà à 2 mila in a prima tappa è dopu à 3 mila, ferma in l'anni 200. L'esperti di l'aviazione, chì anu datu infurmazioni à SÖZCÜ, anu nutatu chì u sistema, chì hè statu aduttatu cù u scopu di prevene i ritardi in l'aria è in terra, è stabilisce a sicurità di u volu, hà causatu i risultati opposti in pratica. Un espertu chì ùn vulia micca sparte u so nome hà dettu: "U novu sistema hè teoricamente currettu, ma ùn hè micca adattatu à Turchia. Hè assai chjaru chì i tempi di volu ùn sò micca scurciati, soprattuttu à l'aeroportu di Istanbul ".

NESSUN TURNING BACK

Oktay Erdağı, Anzianu Direttore Generale Diputatu di l'Aviazione Civile, hà dettu: "Se un tali sistema hè aduttatu, hè previstu chì u tempu di volu serà scurciatu, a sicurezza di u volu aumenterà è u trafficu aumenterà. Nisuna cosa. Allora perchè sò stati spesi tanti soldi ? Ogni ghjornu, tutte e cumpagnie aeree, in particulare THY, facenu perdite. Questu hè un prughjettu cummercializatu da Eurocontrol. Ci anu sceltu cum'è porcellini d'India. Ci hè chì ùn hè micca adattatu per noi. Ma sfurtunatamenti ùn ci hè micca ritornu ", disse.

Dopu à a compra di u sistema, i cuntrolli di u trafficu aereu da l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu sò stati furmatu in Francia per circa un annu. Parechje riunioni sò stati in Turchia cù a participazione di tutti i partiti. In questu prucessu, nisuna obiezione o proposta di cambiamentu hè stata ricevuta da THY o altre cumpagnie aeree. U sistema hè statu attivatu u ghjornu chì l'Aeroportu di Istanbul hà apertu. I cambiamenti sò stati fatti à u spaziu aereo. Novi rotte, novi metudi di avvicinamentu, novi metudi di avvicinamentu di pista sò stati cuminciati à esse implementati.

AIRWAY COME UN LABIRINTU

U sistema sviluppatu da i Francesi hè simile à u sistema di labirintu in i saloni di cuntrollu di passaportu. Per ghjunghje à a pulizza, avete da mette in fila in u labirintu è disegnà "s" cù e persone davanti à voi. In altre parolle, un aviò chì parte da Ankara è sbarcarà in 45 minuti perde almenu 10-15 minuti in stu labirintu. Cunsumeghja più carburante, e risorse di u persunale sò aduprate in modu inefficace, è i costi operativi aumentanu.

I PILOTI VOLANU UN "SHORT CUT"

Stu sistema, chì face una grande cuntribuzione à mantene l'ordine in l'aeroporti cù un flussu di trafficu aereu pesante, ùn hè micca adattatu à Turchia. I costi operativi di e compagnie aeree, in particulare u carburante, anu aumentatu è diventatu un pesu. I piloti chì si avvicinanu à l'Atatürk Airport da u mare è sbarcanu direttamente ùn ponu micca capisce perchè anu da avvicinà à u novu portu, chì hè solu à 16-17 chilometri. I piloti chì si avvicinanu à Istanbul spessu dumandanu un "short cut". In altri palori, dice: "Se ùn ci hè nimu davanti à mè, ùn mi ingannate micca, andaraghju drittu", ma questu hè spessu micca pussibule se u trafficu ùn hè micca assai viotu.

FATTURA PESANTE A TOU

L'estensione di u tempu di volu afecta a Turkish Airlines, chì usa u 65 per centu di u spaziu aereu turcu è usa l'aeroportu di Istanbul cum'è a so basa. THY hè a peghju vittima di u sistema, chì hè ritardata da 10-15 minuti ancu nantu à i voli più brevi, cusì cunsumendu più carburante è cusì plegà tutti i costi operativi. Hè intesu chì THY, chì prova di truvà una suluzione per riduce u dannu, hè in cuntattu cù DHMI per disegnà una strada più corta allungando parzialmente u sistema, soprattuttu à i decogli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*