L'Aeroportu di Istanbul Firma Accordi cù Aeroporti Internaziunali di Cina è Corea di u Sud

L'aeroportu di Istanbul hà firmatu accordi cù l'aeroporti internaziunali di Cina è Corea di u Sud
L'aeroportu di Istanbul hà firmatu accordi cù l'aeroporti internaziunali di Cina è Corea di u Sud

L'Aeroportu d'Istanbul hà firmatu Accordi cù l'Aeroporti Internaziunali di Cina è Corea di u Sud; In più di a so architettura unica, infrastruttura forte, tecnulugia superiore è sperienza di viaghju di altu livellu, l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè un HUB globale, hà firmatu accordi cù l'aeroporti internaziunali di a Republica Populare Chine è Corea di u Sud.

L'aeroportu di Istanbul, chì hè a porta di a Turchia à u mondu è un HUB globale in u so primu annu, hè in cooperazione cù l'Autorità di l'Aeroportu di Shanghai, induve l'Aeroporti Internaziunali di Shanghai Pudong è Shanghai Hongqiao si trovanu da a Republica Populare Chine, induve milioni di passageri viaghjanu ogni ghjornu. annu, è l'Aeroportu Internaziunale di Incheon da a Corea di u Sud firmau un memorandum d'intesa. In più di questi accordi, l'Aeroportu d'Istanbul hà ancu firmatu accordi di l'aeroportu fraternu cù l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Capital è l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing recentemente apertu.

U ponte di l'aviazione hè statu stabilitu!

Accordi di cuuperazione sò stati firmati cù u scopu di stabilisce un ponte d'infurmazione di l'aviazione trà Turchia, Corea di u Sud è a Republica Populari Chine. Mentre l'accordi sò stati ghjunti trà l'Aeroportu di Istanbul è l'aeroporti in questione nantu à a cumunicazione efficace mutuale, a spartera di l'infurmazioni, a furmazione di rotazione di u persunale è l'attività di cummercializazione cumuni, hè statu ancu decisu di cooperà à u sviluppu di i servizii di sperienza di u cliente in e riunioni cumuni.

Per sviluppà è rinfurzà a relazione trà i partiti, in più di prufittà di a so gestione di l'aeroportu, u funziunamentu è l'esperienza generale di l'affari, puderanu ancu sparte mutualmente l'infurmazioni nantu à a gestione di u terminal, a gestione di l'aria, a gestione cummerciale, u disignu architettonicu, u percorsu. sviluppu è metudi elettroni.

Accordi sò stati fatti cù i principali aeroporti internaziunali di u mondu ...

L'aeroportu più grande di a Corea di u Sud, l'aeroportu internaziunale di Incheon, chì hè u cunsultore di l'aeroportu di Istanbul è u 2018u postu in a lista di i migliori aeroporti di u mondu secondu i dati 3, hè u 68u più grande aeroportu cù più di 18 milioni di passageri è u 4u più grande aeroportu secondu a classificazione di carica. Hà a caratteristica di esse. L'Aeroportu Internaziunale di Pechino Capitale, unu di i più impurtanti aeroporti di a Republica Populare Chine, hè u 100u più grande aeroportu in u mondu cù più di 2 milioni di passageri è u 16u più grande aeroportu in termini di carica.

L'aeroportu di Shanghai Pudong, unu di l'aeroporti affiliati à l'Autorità di l'Aeroportu di Shanghai, si distingue cum'è u 74u più grande aeroportu in u mondu cù 9 milioni di passageri è u 16u più grande aeroportu in termini di carica. L'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing, chì hè statu recentemente messu in serviziu cù una capacità di 72 milioni di passageri, si distingue cum'è un altru aeroportu internaziunale impurtante cù u quale l'aeroportu di Istanbul hà ghjuntu un accordu di cooperazione.

U numeru di voli è cumpagnie aeree straniere da a Cina è a Corea di u Sud hè in crescita ...

Ci sò 14 voli à settimana trà Türkiye è Corea di u Sud. Stu numeru hè aumentatu da 27 à 36 cù l'apertura di l'aeroportu di Istanbul à piena capacità trà Turchia è Cina. U scopu hè di aumentà u numeru di voli trà Türkiye è Cina à 2020 in 48. Per d 'altra banda, hè previstu di aumentà u numeru di cumpagnie aeree chinesi chì operanu voli à l'aeroportu di Istanbul à 2020, cù China Eastern è Juneyao Airlines chì cumincianu i so voli in l'estiu di 5, dopu China Southern, Lucky è Sichuan Airlines.

Avemu u scopu di attruverà 5 milione di turisti in 1 anni introducendu Turchia à u mercatu asiaticu.

Kadri Samsunlu, Chief Executive Officer è Direttore Generale di İGA Airport Operations, chì hà visitatu prima in Corea di u Sudu è dopu in a Republica Populare Chine per realizà una serie di attività cummerciale è per fà accordi aeroportuali, hà dichjaratu chì e visite in u cuntinente asiaticu in nome di L'aeroportu di Istanbul hè di grande impurtanza è hà dettu u seguente: "Cumu İGA, avemu visitatu a Corea di u Sudu è a Cina è hà firmatu accordi impurtanti cù riunioni produttive. Comu sapete, Ankara, Pechino è Seoul è Istanbul sò cità sorelle cù Shanghai.

Questi accordi chì avemu fattu in nome di l'Aeroportu d'Istanbul rinfurzanu ancu a nostra fratellanza. Cù l'accordi chì facemu, in un certu sensu, stabiliscemu ligami trà i punti nantu à a storica Strada di a Seta attraversu "aria". In questu modu, purtemu a cunniscenza chì avemu sviluppatu in nome di l'aviazione turca à l'arena internaziunale cù u nostru aeroportu, chì hè un HUB globale. Eramu ancu cuntenti chì l'offerte per l'accordi venenu da l'aeroporti in quistione. Avemu vistu cumu furnisce un serviziu megliu per i passageri da Cina è Corea di u Sud, è implementeremu questi. U nostru scopu; Per cuntribuisce à u turisimu di u nostru paese ottenendu una parte assai più grande di u trafficu di passageri chì scorri in Europa. "Avemu scopu di portà 5 milione di turisti da a Republica Populare Chine à u nostru paese in 1 anni è di creà una reta induve circa 15 milioni di passageri chinesi chì viaghjanu in Europa ponu viaghjà annu da l'Aeroportu di Istanbul cum'è un puntu di trasferimentu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*