L'Eurasia Pacificu unisce l'Estremo Oriente è l'Europa cù a Strada di a Seta di Ferru

L'Eurasia Pacificu cunnetta l'Estremo Oriente è l'Europa cù a strada di a seta di ferru
L'Eurasia Pacificu cunnetta l'Estremo Oriente è l'Europa cù a strada di a seta di ferru

L'Eurasia Pacificu porta l'Estremo Oriente è l'Europa cù a Strada di a Seta di Ferru; U sognu di a Strada di a Seta di Ferru da l'Estremo Oriente à l'Europa Occidentale si rializeghja cù Pacific Eurasia Logistics è TCDD Transportation. In u quadru di l'iniziativa "One Belt, One Road", prima chì u primu trenu di merci chì andarà da a Cina à l'Europa utilizendu a traversata di u tubu Marmaray sia accoltu à a Stazione di Ankara, Fatih Erdoğan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Eurasia Pacificu, hà parlatu di u Pacificu Eurasia è i so scopi in u settore logisticu.

Fatih Erdoğan hà dettu chì e so attività in u settore di l'alimentariu cuntinueghjanu ancu à cresce in u settore di a custruzzione in u Pacificu è chì anu firmatu i prughjetti più impurtanti di Ankara in pocu tempu. Spieghendu chì anu avutu un periodu di ricerca intensiva per entra in novi settori cù un altu valore aghjuntu è impurtanza strategica, Fatih Erdoğan hà dettu: "In u risultatu di queste ricerche, avemu cridutu chì l'industria logistica era una bona opportunità di cummerciale per noi è avemu stabilitu l'Eurasia Pacificu. in 2018 ".

Sottulineendu chì credenu in u futuru di u settore logisticu, Fatih Erdoğan hà dettu chì l'Eurasia Pacificu serà una cumpagnia di trasportu cumminata chì includerà u trasportu terrestre, aereu è marittimu, in particulare e ferrovie. Enfatizendu chì u putenziale di a Turchia in u trasportu ferroviariu hè assai altu, Fatih Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Quandu guardemu i figuri, a parte di u trasportu ferroviariu in u settore logisticu tutale in i paesi di l'Unione Europea hè di u 20 per centu, mentre chì sta figura hè à 5%. u livellu di 21 per centu in Turchia. Dunque, ci hè ancu una longa strada per andà in questa zona. In u risultatu, a Linea di a Strada di a Seta di Ferru, chì benefiziu da u voluminu di cummerciu mutuale di più di 5 trilioni di dollari trà l'Asia è l'Europa, cù una populazione di circa 60 miliardi è XNUMX paesi, passa per Turchia. Cum'è Pacificu Eurasia, avemu vistu l'uppurtunità in questu settore è hà iniziatu a nostra iniziativa ".

Dichjarà chì a Strada di a Seta di Ferru farà una cuntribuzione significativa à a crescita di u settore logisticu, Fatih Erdoğan hà dettu chì, cum'è l'Eurasia Pacificu, anu sviluppatu una strategia per l'espansione di e ferrovie turche à l'esteru, in particulare à a geografia orientale. Sottulineendu chì in questu cuntestu, i Ferrovii Russi anu firmatu un accordu preliminare cù RZD Logistics per stabilisce una joint venture, Erdoğan hà dettu chì firmaranu un accordu di cooperazione cù a cumpagnia di i Ferroviari Kazakh KTZ Express in i ghjorni à vene. Fatih Erdogan hà ancu dichjaratu ch'elli cooperanu cù l'Azerbaijan, a Georgia è a Republica Turca di l'Asia Centrale.

Spieghendu chì anu ottenutu sviluppi assai impurtanti da u ghjornu chì anu stabilitu l'Eurasia Pacificu, Fatih Erdoğan hà dichjaratu ch'elli sò assai fieri di pudè trasportà i cuntenituri chì portanu prudutti elettronici equivalenti à 42 camioni, cuminciannu u so viaghju in Xi'an, Cina, da Georgia à a fruntiera bulgara.

Spieghendu chì sta tappa hè stata ghjunta com'è u risultatu di longu negoziati cù l'ufficiali di e ferrovie di Cina, Kazakistan, Azerbaijan è Georgia, Fatih Erdoğan hà dettu: Ellu hà dettu chì anu pigliatu u serviziu di logistica in a gamba turca di a carica. Spieghendu chì u dettu trenu serà accoltu cù una cerimonia in a Stazione Ferroviaria di Ankara u marcuri 10 di nuvembre di u 12, cù a participazione di u Ministru di i Trasporti, Mehmet Cahit Turhan, è ancu di ufficiali di Cina, Azerbaijan, Kazakhstan è Georgia, Fatih. Erdoğan cuntinuò e so parolle cusì:

"Dopu à a ceremonia, u trenu chì partirà da Ankara finisce u so viaghju in Praga, a capitale di a Repubblica Ceca, cum'è u primu trenu di merchenzie chì parte da a Cina è aduprà u passaghju di u Tubu di Marmaray. Suscita e nostre aspettative per a nostra cumpagnia è u nostru paese. Turchia hè diventata u puntu di cunnessione più strategicu di u corridore mediu chì si stende da Pechino à Londra. Cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, u tempu di trasportu di merchenzie trà Cina è Turchia serà ridutta da 1 mese à 12 ghjorni, è cù l'integrazione di Marmaray à questa linea, u tempu trà l'Estremo Oriente è l'Europa Occidentale serà ridutta. à 18 ghjorni. Per quessa, pare inevitabbile chì ci sarà una rapida crescita in u settore logisticu, in particulare in u trasportu ferroviariu, in l'anni à vene ".

Percorsu di a linea di trenu in Europa di a Republica Populare Chine
Percorsu di a linea ferroviaria europea di a Republica Populare Chine

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*