Mentre l'industria turca hè in difficultà per esportà 5 -10 milioni d'euros, i bilioni di l'offerta di u sistema ferroviariu di l'euro in u nostru paese vanu à i stranieri

Mentre l'industria turca hè in difficultà per esportà milioni d'euros, l'offerta di u sistema ferroviariu di miliardi di euro in u nostru paese vanu à i stranieri.
Mentre l'industria turca hè in difficultà per esportà milioni d'euros, l'offerta di u sistema ferroviariu di miliardi di euro in u nostru paese vanu à i stranieri.

Mentre chì l'industriali turchi si battannu per esporà 5-10 milioni d'euros è creanu l'impieghi, l'offerte chì valenu miliardi d'euros in u mo paese vanu à i stranieri unu per unu.

I Cinesi anu vintu l'offerta per 2009 veiculi di metro, tenuta in Izmir in 32, senza cuntribuzione domestica è un prezzu di 33 milioni d'euros.

I Cinesi vincìu l'offerta per 2012 veiculi di metro in Ankara in 324, cù un requisitu di cuntribuzione domestica di 51% è un prezzu di 391 milioni di dollari.

I cechi anu vintu l'offerta per 2012 trams tenuti in Konya in 60, senza cuntribuzione domestica è per un prezzu di 104 milioni d'euros.

Hyundai Eurotem hà vintu l'offerta per 2015 veiculi tenuti in Istanbul in 300, cù una cundizione di cuntribuzione domestica di 50%, cù un prezzu di 280 milioni 200 mila Euro.

I Cinesi vincìu l'offerta per 2015 veiculi di metro, tenuta in Izmir in 85, senza cuntribuzione domestica è un prezzu di 71 milioni 400 mila Euro.

I Cinesi anu vintu i 2018 licitazioni di metro tenuti in Istanbul in 272, cù una cundizione di cuntribuzione domestica di 50%, per un prezzu di 2 miliardi 448 milioni TL.

U 1 196 milioni 499 mila 923 Euro di l'offerta di Metro, chì avà hè prevista per esse in Konya, hè stata data à i Cinesi di novu. Perchè hè vinutu cù soldi cinese è aspirava à pruduce tutti i veiculi di u metro cù a so infrastruttura, è e firme sò ancu firmate. Spergu chì aghjunghjenu u requisitu di cuntribuzione domestica di 80%.

Inoltre, in l'offerta per 172 veiculi di metro chì si terrà per l'aeroportu di Istanbul, a cundizione di consegna di i veiculi in 8 mesi serà introdutta. U valore di l'offerta hè di circa 300 milioni d'euros. In altri palori, avemu bisognu di un veiculu urgente, pare chì andarà à u stranieru, probabilmente à u Cinese. Quì, hè necessariu di dumandà perchè l'industriali turchi ùn anu micca pianificatu tutti questi mentre l'aeroportu era custruitu anni fà.

Inoltre, l'industria turca hè capace di custruisce tutte l'infrastruttura è i veiculi di tutti i sistemi ferroviari.

Ùn avemu micca previstu in u 11u Pianu di Sviluppu chì finu à u 2023, i sistemi Ferroviari seranu 80% cuntribuzione domestica è marca naziunale? Ùn avemu micca dettu chì in e Strategie Industriali 2023, i beni domestici seranu priurità è i merchenzie impurtate strategiche seranu rimpiazzati cù quelli lucali?

Serà una vergogna per l'Industria Naziunale Turca è l'Industriali se questa offerta di 1 miliardo d'euro chì si terrà in un futuru vicinu è l'offerta di veìculi di metro di 300 milioni d'euro chì si terrà in Istanbul sò datu à i Cinesi o qualsiasi stranieri. In seguitu, ci sò offerte di metro in costruzione è prughjetti in Izmir, Ankara, Istanbul è Mersin. U so costu tutale hè di 5 miliardi d'euros.

In u mo parè, ci hè solu un modu per sbarazzarsi di i Cinesi è di i stranieri è di rializà e decisioni di u sistema ferroviariu domesticu è naziunale pigliate in u 11u Pianu di Sviluppu. Investisce è pruduce ancu in Turchia TÜLOMSAŞ, TÜVASAŞ, DURMAZLAR, BOZANKAYA, ASELSAN, TÜDEMSAŞ è ASAŞ anu bisognu di una autorità statale è di un incentivo di u guvernu per riunite tutte e nostre cumpagnie di fabricatori di sistemi ferroviari sottu un consorziu è dicenu chì farete tutte e opere di u sistema ferroviariu in Turchia in u locu è naziunale, è vi susteneraghju.

Perchè tutte l'imprese in u mondu sò diventate più forte per fusione per cumpete cù l'altri. A cumpagnia chinesa CRRC hè ancu diventata in una struttura forte cunfundendu 10 cumpagnie chì producenu sistemi ferroviari. A cumpagnia tedesca Siemens è francese Alstom hà decisu di fusione cù a cumpagnia cinese CRRC per cumpete.

In listessu modu, se ùn pudemu micca formà un cunsorziu forte in u nostru paese, queste cumpagnie chì producianu tutti i Sistemi di Trasportu Ferroviariu in u nostru paese è facenu grandi investimenti chjuderanu prestu e so porte una per una, è circa 15.000 XNUMX di i nostri impiegati chì travaglianu in queste fabbriche seranu disoccupati. .

Mentre sti cumpagnie si battenu per vince licitazioni di 5-10 milioni d'euro in Rumania, Pulonia è Tailanda, serà una vergogna per a nostra industria naziunale s'ellu ùn rispettemu micca e decisioni pigliate in u 11u Pianu di Sviluppu è trasmettemu u miliardi di dollari. offerte di u sistema ferroviariu in u nostru paese à i stranieri.

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*