Ekrem İmamoğluU minibus chì vi face emozioni !

U minibus chì face ekrem imamoglu emutivu
U minibus chì face ekrem imamoglu emutivu

Ekrem İmamoğluU Minibus chì ti face emozioni !; Mehmet Şirin Çiçek, chì hè un omu d'affari di minibus in a linea Zeytinburnu-Bakırköy, hà incollatu i stickers chì hà preparatu cù e so mani nantu à parechji temi diffirenti, da i feminicidi à l'abusu di i zitelli, da a contaminazione ambientale à i diritti di l'animali. Incunnisciutu à Çiçek, unu di i so passageri hà purtatu u prublema à l'Unione Europea, è l'azzione individuale di u cunduttore straordinariu hè diventatu populari trà i so culleghi. In a so entrevista cù a stampa, u presidente di l'IBB Ekrem İmamoğlu Espristendu chì vulia scuntrà cù Cicek, Çiçek hà righjuntu u so scopu quandu u menu l'aspittava.

U cunduttore di u minibus, chì hè sparitu in u paese di Bezirhane in u centru di Ağrı circa 2 anni fà, aspetta à truvà tutta a Turchia, tenendu u so fiatu; in ogni modu, era assai affettata da u tragicu avvenimentu chì hè accadutu à Leyla Aydemir, di 4 anni, da quale hà ricevutu a mala nova. Cuncludendu chì qualcosa deve esse fattu, Çiçek hà decisu di sensibilizà in u so ambiente prufessiunale. fiore; Hà stampatu i slogans è l'articuli informativi chì avia preparatu nantu à diversi temi, cum'è l'abusu di i zitelli, i feminicidi, i diritti di l'animali è l'ambiente, è hà cuminciatu à appiccicà nantu à u so veiculu cù a targa 34 M 1143. Çiçek hà rializatu u so scopu cum'è i stickers è i stickers nantu à u so veiculu multiplicate. Un passageru di Çiçek, inconsciente di u cunduttore straordinariu, hà purtatu u sughjettu à u prughjettu "Think Civilian" di l'Unione Europea (UE) cù e fotografie chì hà pigliatu.

CONSUMI ANCHE AMICI

Attira l'attinzioni di l'UE in questu modu, Çiçek hà truvatu u sustegnu chì cercava, da nunda. Ricevendu una dumanda da l'UE, "Ti piacerebbe allargà stu prughjettu?" Çiçek accettò sta offerta senza esitazioni. I 25 culleghi di Cicek chì travaglianu nantu à a listessa linea sò stati influenzati da i so amichi è cuminciaru à equipà i so veiculi cù stickers suciale. Micca soddisfatta di questu, Çiçek hà lanciatu una iniziativa per vende acqua per 1 TL in u so veiculu per furnisce l'alimentu per l'animali stray. Çiçek hà cuminciatu à spende i 2000 TL mensili chì hà guadagnatu in questu modu per i cani è i misgi. Cicek, chì hà attiratu l'attenzione di i media in questu modu, hà dettu in una entrevista chì hà datu pocu tempu fà chì unu di i so scopi più grande hè u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlu Ellu disse chì vulia scuntrà cun ella.

TROVA IMAMOGLU IN U CIELU MENTRE CERCHETE IN TERRA !

Çiçek hà trovu İmamoğlu literalmente in u celu mentre cercava in terra. İmamoğlu hè ghjuntu à i 1453 Strutture Suciali di l'İBB in Zeytinburnu Çırpıcı u sabbatu sera. İmamoğlu hà datu u discorsu di chiusura di u "Attellu di Cummissioni di Specializazione di u Pianu Strategicu" quì. Çiçek hà sappiutu ghjunghje à İmamoğlu, chì abbandunava a facilità per un altru avvenimentu, è si presentò è invitò u presidente IMM à vede u so veiculu à a fermata di minibus accantu à e strutture suciale. Imamoglu, chì ùn rompe micca a dumanda di Cicek, era assai impressiunatu da a scena chì hà scontru in u minibus. Esprimendu i so sentimenti cù e parolle "Questu hè u bellu core di u nostru populu", İmamoğlu hà dettu da Çiçek, "Sindacu, aghju avutu u sustegnu di l'UE. Aghju ringraziatu. L'UE m'hà datu un sustegnu di 30 mila TL per pudè fà queste ancu per altre vitture ". Cicek hà rispostu à a quistione di Imamoglu: "Ci hè qualchissia chì ti piglia cum'è esempiu?" è rispose: "Cù u sustegnu chì aghju ricevutu, aghju cuminciatu à fà per altri vitture avà. Fararaghju unu di questi "stickers" (stickers) per tutte e vitture, se li supportate ".

İMAMOĞLU: "HÈ UN GRANDE TRAVAIL"

Dichjarà chì era assai impressionatu da ciò chì hà vistu, İmamoğlu hà fattu a seguente dichjarazione: "U nostru amicu Mehmet Şirin hè u nostru cunduttore di minibus in a linea Zeytinburnu-Bakırköy. Hà equipatu cumplettamente u so minibus tutale di sensibilità suciale. Da i diritti di i zitelli à i diritti di e donne, à i dritti di l'animali... In altre parolle, a cuscenza ambientale... Tuttu hè quì. Ci hè ancu a cumunicazione di l'urganisazioni d'aiutu. Parechji aspetti sò stati veramente nutati quì. Pensu chì ogni citadinu chì si mette nantu à stu veiculu parte da quì cù una infurmazione. Hà fattu un travagliu tremendu. Hà fattu u so sforzu per cuntribuisce à tutti i cunduttori di minibus ottenendu sustegnu da l'Unione Europea. Sò assai impressiunatu. Questu hè un picculu esempiu di cumu ogni persona pò furnisce un altu livellu di serviziu quandu si preoccupa di a cità in quale vive. In altri palori, hè unu di i migliori esempi di u sforzu di trasportu micca solu centinaie di persone à ghjornu, cum'è clienti, ma ancu per informà, in un picculu minibus. Sò onoratu di avè un cumpatriote cusì bellu. Eru fieru. Diu benedica u vostru core. Siete un bellu omu cù un core bonu, grazie. In una cità induve tutti travaglianu cù sta sensibilità, ùn importa ciò ch'elli facenu, ùn ci hè nunda chè a felicità è a pace. Tuttu sarà bè. Sò assai cuntentu, u mo fratellu Mehmet Şirin. Amore à a vostra famiglia ".

FIORE : « Ùn m’avete micca ruttu ; À RINGRAZIÀ TI"
İMAMOĞLU: "Chì significa? Felice chì ci avete forzatu!"

Çiçek hà ancu espresu a so satisfaczione per a visita di İmamoğlu è hà dettu: "Grazie per ùn avè micca feritu è ​​per esse ghjuntu finu à quì". Dopu sta risposta, İmamoğlu hà dumandatu à Çiçek: "Chì significa? Hè bè chì ci avete forzatu. Mentre facia tutti issi favori, cumprà l'alimentu di cane vendendu acqua. Lasciami dì chì ancu. Cumprà tali alimentu vendendu acqua per 1 lira in a so vittura. Li dà ancu à l'animali stravagati è u dà à e persone in bisognu. Semu felici chì avemu tali belli citadini. Avemu riunitu in Istanbul da tutta a Turchia. Vulemu guidà una bona vita cù persone cuscienziose è simpatiche ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*