U primu trenu di a Strada di a Seta di Ferru hè intrutu in Turchia

u primu trenu di a strada di a sita di ferru hà intrutu in Turchia
u primu trenu di a strada di a sita di ferru hà intrutu in Turchia

U primu trenu di a Strada di a Seta di Ferru hà intrutu in Turchia; A fase critica di u prughjettu "One Belt One Road", chì affetterà 65 paesi è 3 miliardi di pupulazioni sottu a dirigenza di a Cina è a Turchia, hè stata cumpletata in Istanbul. In u scopu di u prugettu, un trenu chì abbanduneghja a Cina puderà ghjunghje à Londra senza interruzzione.

In u scopu di u prugettu, u primu serviziu di treni da a Cina à l'Europa in a Strada di a Seta di Ferru hà iniziatu. U China Railway Express, chì hè intrutu in Turchia, passerà per u passaghju di u tubu di Marmaray Bosphorus è ghjunghjerà in Europa u 5 di nuvembre. Partendu da a Cina, intrì in Turchia via a linea chjamata "Trans-Caspian International Transport Route (TITR)". Serà u primu trenu di merci à aduprà Marmaray.

U prughjettu One Belt One Road hà ancu cambià u bilanciu cummerciale glubale. Un trenu chì parte da Pechino puderà ghjunghje in Londra senza interruzzione. U prugettu custituirà ancu una alternativa impurtante à a putenza atlantica guidata da i Stati Uniti, sia geostrategicu sia cummerciale. U corridore mediu in u scopu di u Prughjettu One Belt One Road, chì hè previstu di esse cumpletamente finitu in u 2049, hè chjamatu a versione muderna di a storica Strada di a Seta. Per l'implementazione di u prugettu, a Cina è i paesi di a regione sò previsti per invistisce $ 8 trilioni, mentre chì un budgetu di $ 40 miliardi era previstu per e rotte cummerciale in cunfurmità cù l'accordu trà Cina è Turchia.

Cù u prugettu annunziatu in u 2013 da a Cina, chì si adatta à l'ecunumia di u mercatu liberu, i merchenzie chinesi chì passanu per a reta di trasportu di ferrovia è di mare, altri paesi asiatichi, l'Europa è l'Africa seranu ghjunti in pocu tempu. Turchia vinarà ancu à u primu postu cù a so pusizioni in stu prughjettu. In u prugettu, Turchia, situata in u "corridor mediu", cunnetta Pechino è Londra in u modu più costu-efficace. U prugettu, chì permetterà u trasportu veloce da l'Europa à a Cina, riducerà significativamente i costi di trasportu in e duie direzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*