Cù u protocolu trà a municipalità di Isparta è TCDD, a carica di trafficu in a cità serà ridutta

Cù u protocolu trà a municipalità di isparta è tcdd, a carica di trafficu in a cità serà ridutta
Cù u protocolu trà a municipalità di isparta è tcdd, a carica di trafficu in a cità serà ridutta

Cù u Protokollu trà a municipalità di Isparta è TCDD, a carica di trafficu in a cità serà ridutta; Durante a visita di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan à Isparta, sviluppi impurtanti sò accaduti per l'area di a Stazione Ferroviaria, induve u Giardinu Naziunale serà custruitu, cum'è dumandatu da u Sindaco Şükrü Başdeğirmen.

U Direttore di TCDD 7th Region Adem Sivri è a so squadra sò ghjunti à Isparta è anu avutu una riunione cù u presidente Başdeğirmen nantu à i prughjetti da fà. A situazione di l'area prevista per a custruzzione di u Giardinu di a Nazione, situata in l'area di a Stazione TCDD, chì era stata dumandata prima da a Municipalità di Isparta, hè stata discututa. U protokollu, chì include u trasferimentu di una zona di circa 16 mila metri quadrati à a municipalità, hè statu firmatu per stabilisce a cunnessione trà l'Hospital di a cità in l'area TCDD è e strutture suciale di Karaağaç Mahallesi, per riduce u trafficu di l'ospitale. carica, è apre a strada di sviluppu municipale. Cù stu prutucolu, serà realizatu l'apertura di una strada di 800 metri cù una lunghezza di circa 20 metri.

Inoltre, serà assicuratu chì u passaghju à livellu à l'autostrada Junction in a regione di l'Hospital City, chì hè unu di i temi di l'agenda, serà realizatu rivisendu u prugettu cum'è un passaghju sottu. Un prugressu considerableu hè statu fattu discutendu i prublemi riguardanti a custruzzione di u passaghju ferroviariu in Petek Sanayi.

Mentre u sindaco di Isparta Şükrü Başdeğirmen è u direttore regiunale TCDD 7th Adem Sivri è i so accumpagnatori discutevanu di i prughjetti è di ciò chì ci vole à fà, un protocolu chì copre u trasferimentu di una zona di 16 mila metri quadrati à a municipalità hè statu firmatu.

Parlendu à a cerimonia di firma di u protocolu, u sindaco di Isparta Şükrü Başdeğirmen hà ricurdatu chì u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà visitatu Isparta u 25 d'ottobre. U sindaco Şükrü Başdeğirmen hà dichjaratu chì anu fattu alcune richieste da u ministru cum'è municipalità.

U sindaco di Isparta Şükrü Başdeğirmen, chì hà dettu chì anu ancu fattu dumande per u trasferimentu di l'area di a stazione di treni induve si trova u Giardinu Naziunale, è l'apertura di una strada di 20 metri daretu à a stazione di treni, hà dettu: "U passaghju à livellu in l'autostrada. L'intersezione di l'ospedale di a cità resta in cima è un passaghju sottumessu hè custruitu permettendu à i veiculi di passà da quì sottu, Gül Küçük Avemu fattu dumande per u passaghju à livellu in u Parcu Industriale è u passaghju à livellu in Bozanönü per esse cunnessu à u sottu o sopra.

Dichjarà chì u Direttore di a 7a Regione di TCDD Adem Sivri è a so squadra sò ghjunti à Isparta subitu dopu à queste richieste è anu cunsultatu nantu à questi prublemi, u sindaco Şükrü Başdeğirmen hà dettu: "Avemu finalizatu i prublemi riguardanti i prughjetti è rivelatu ciò chì ci vole à fà. Avemu accunsentutu per rivisione i prughjetti chì avemu è per implementà i prughjetti rivisitati u più prestu pussibule ".

U presidente Başdeğirmen hà dichjaratu chì unu di i prublemi chì anu arrivatu à una cunclusione era l'apertura di l'arteria principale cù una larghezza di 20 metri daretu à a ferrovia, è hà dettu: "Avemu firmatu u cuntrattu per questu locu. In questu sensu, vogliu ringrazià u nostru direttore regiunale è a so squadra. Sò venuti cun un approcciu orientatu à suluzione, è anu fattu un travagliu impurtante per accelerà stu travagliu. Grazie per questu. Questu hè impurtante per noi, avemu bisognu di l'accunsentu di e ferrovie per apre sta strada. Anu datu l'autorità di stu locu, serà una strada chì metteremu à u serviziu di u nostru populu in Isparta u più prestu pussibule ».

Basdeğirmen hà dichjaratu ch'elli vulianu finalizà i prublemi stabilendu a cooperazione, a cuuperazione è a cunsultazione cù Ankara per cuncludi i so altri travaglii u più prestu pussibule, è hà dettu: "Puderemu i nostri altri travaglii in u serviziu di a nostra cità u più prestu pussibule. . In questu sensu, vogliu ringrazià u nostru ministru, u nostru direttore generale, u nostru direttore regiunale è a so squadra, in nome di mè è di u populu di Isparta ".

TCDD 7th Direttore Regiunale Adem Sivri hà ancu dichjaratu chì unu di i prublemi riguardanti a regione hè a custruzzione di u passaghju à livellu in a strada Eğirdir cù un passaghju sottu o sopra, è l'eliminazione di u passaghju à livellu in u Gül Küçük Sanayi Sitesi. Nutendu chì ci hè un prughjettu ligatu à questi è chì a mudificazione di u prugettu serà necessaria per l'altra parte, Sivri hà dettu: "Avemu finitu u travagliu necessariu nantu à u Giardinu di a Nazione in l'area di a Stazione Isparta. Avemu discututu sti prublemi cù u nostru presidente. Ringraziu u nostru presidente Mr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*