TCDD Tasimacilik hà scontru cù e Ferrovie Macedonia per a Cooperazione

U trasportu tcdd hà riunitu cù e ferrovie macedoni per a cooperazione
U trasportu tcdd hà riunitu cù e ferrovie macedoni per a cooperazione

L'ufficiali di TCDD Transportation è l'ufficiali di a Republica di Macedonia di u Nordu Railways Transportation Inc. (ZRSM) si sò riuniti in Ankara.

Una riunione hè stata fatta per valutà è aumentà e relazioni di cooperazione esistenti trà e ferrovie di i dui paesi.

TCDD Transportation Deputy General Manager Dr. hà assistitu à a reunione. Şinasi Kazancıoğlu è i capi di dipartimentu di a cumpagnia, u presidente è u direttore generale di ŽRSM Taşımacılık AŞ Orhan Murtezani, è u direttore finanziariu è economicu Shenur Osmani anu assistitu.

In a so dichjarazione dopu a riunione, u Direttore Generale di TCDD Transportation Kamuran Yazıcı hà dettu; Hanu espresu a so satisfaczione per a visita è anu attiratu l'attenzione à i forti ligami storichi di i dui paesi.

Yazıcı hà nutatu chì u flussu culturale è a ricchezza spirituale avvicinanu i paesi amiche è fraterni più vicinu à ogni tempu chì passa. Dichjarà chì stu flussu continuerà grazia à a cooperazione di e ferrovie di i dui paesi, Yazıcı hà dettu ancu chì intraprenderanu novi prughjetti in u trasportu di merci è di passageri.

U direttore generale di ŽRSM Taşımacılık AŞ, Orhan Murtazani, hà dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di i tour di treni turistici fatti in u so paese in 2019 è chì questi tour duveranu esse aumentati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*