Romania Preferisce i Marchi Turchi di Sistemi Ferroviari

Romania preferisce i marchi di u sistema ferroviariu turcu
Romania preferisce i marchi di u sistema ferroviariu turcu

Dopu l'autobus domestici esportati in Romania recentemente, e cumpagnie turche anu cuminciatu à esportà i veiculi di u sistema ferroviariu in Romania. Durmazlar ve Bozankaya Ricevutu grandi ordini ferroviari in Romania. Fornimu più di 130 tram à e cità di Bucarest, Laşi è Timișoara. Questa quantità hè u doppiu di u numeru di veiculi chì e cità rumene anu urdinatu prima à e cumpagnie europee.

Durmazlar, hà vintu u più grande tender in Romania. L'impresa turca hà vintu a corsa cù u cunsorziu CRRC (China) è Astra Vagoane Călători (Roumania). Di cunsiguenza, Durmazlar Furnirà 100 tram à pianu bassu à a capitale Bucarest. U valore di l'affare hè più di 180 milioni d'euros.

Un altru fabricatore di tram turcu Bozankaya pruducia ancu 16 novi tramvii à pavimentu bassu per a cità di Iasi. In questa offerta, Bozankayaabbandunò Pesa, u famosu fabricatore di veiculi ferroviari polacchi, fora di a strada. U costu di l'offerta hè di circa 30 milioni d'euros. Hè BozankayaEra a seconda licitazione vinta da a Romania in Romania.

Bozankaya avia ricevutu prima un ordine per 16 tram da un'altra cità rumana, Timișoara, superendu a Pesa polacca. Ci hè ancu una opzione supplementaria per 24 articuli in l'offerta. Sicondu a specificazione, i trams puderanu curriri nantu à strade senza elettricità per una distanza di più di 60 chilometri. Bozankaya Cù stu prughjettu, furnisce 33 milioni d'euros di flussu di valuta straniera in Turchia. Cù l'usu di 24 opzioni supplementari in u cuntrattu, l'esportazioni totali superanu 80 milioni d'euros.

Quandu facemu viaghji cummirciali è turistici in Romania, ora andemu in autobus turchi è veiculi di u sistema ferroviariu. Chì u millet sia à e municipalità turche.

Bozankaya ve Durmazlar Felicitate a nostra cumpagnia è vogliu chì e so esportazioni riesciute cuntinueghjanu à aumentà.

Dr. İlhami Pektaş

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*