Seguimentu strettu per a lotta à a neve nantu à Ferrovie, Aeroporti è Autostrade

perseguimentu strettu di a lotta contru a neve nantu à e ferrovie, aeroporti è autostrade
perseguimentu strettu di a lotta contru a neve nantu à e ferrovie, aeroporti è autostrade

Seguimentu strettu per a lotta à a neve nantu à i Ferrovii, l'Aeroporti è l'Autostrade; U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà dichjaratu chì 68 chilometri di rete stradale sò monitorati istantaneamente, 254 ghjorni è 7 ore, cù camere è sistemi d'infurmazione in u Centru di lotta di neve apertu da a Direzzione Generale di l'Autostrade (KGM).

U Ministru Turhan hà datu infurmazioni nantu à i sforzi di lotta di neve.

Spieghendu chì i sforzi sò fatti per cumbatte a neve è u ghjacciu in tuttu u paese in modu chì i citadini viaghjanu in modu sicuru è cunfortu durante a staghjoni invernale, Turhan hà dettu chì un "Winter Program Map" hè preparatu ogni annu secondu l'impurtanza di strade, cundizione fisica è volume di trafficu, è spartutu cù e unità di Gendarmeria è di Pulizzia.

Turhan hà dichjaratu chì 9 mila 735 di 5 mila 750 macchine di custruzzione anu un sistema di seguimentu di veiculi è 250 anu camere. I 68 mila 254 chilometri di rete stradale sò monitorati istantaneamente, 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana da camere è sistemi d'informazione in u Centru di lotta di neve, chì hè statu apertu da a Direzzione Generale di Strade. In u scopu di cumbattimentu di a neve, 432 mila 12 persone da 146 centri travagliaranu questu annu. disse.

Enfatizendu chì, se i cunduttori ùn agiscenu micca in cunfurmità cù e cundizioni di staggione, provoca a chjusura di e strade, Turhan hà avvistatu chì l'attenzione deve esse pagata à e regule di trafficu per evità prublemi simili.

"Hello 159 line furnisce un serviziu gratuitu 7/24"

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì a linea "Hello 159", induve l'infurmazioni nantu à l'autostrade ponu esse ottenute, hè in serviziu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

Dichjarà chì circa 419 mila 757 tunnellate di sali, 371 mila 148 metri cubi di aggregatu di sali (una mistura di sabbia è ghiaia), 4 mila 12 tunnellate di solventi chimichi è 100 tunnellate d'urea sò almacenati per impediscenu chì i veiculi sdrughjenu. e strade, Turhan hà dettu chì i studii necessarii sò realizati per esse preparatu per ogni situazione.

Turhan hà nutatu chì, grazia à e camere fissi posti nantu à u Tunnel di a Montagna Bolu, induve u flussu di trafficu hè pesante, è i Martiri di u 15 di Lugliu è i Ponti Fatih Sultan Mehmet, sti lochi sò guardati in diretta da u centru.

"Ùn si deve insiste à entre in a strada bluccata"

In riferimentu à l'impurtanza di installà pneumatici d'inguernu nantu à i veiculi, Turhan hà enfatizatu chì hè necessariu esse sensibile à i cinture di sicurezza.

Indittendu chì hè necessariu di ottene infurmazioni nantu à a strada è e cundizioni climatichi nantu à a strada prima di viaghjà in l'invernu, Turhan hà dettu:

"U veiculu deve avè catene, funi di trainu è cale. In cunsiderà i situazioni negativi, u carburante di i veiculi deve esse guardatu pienu, l'alimentu di ricambio è a ropa adattata per e cundizioni d'invernu deve esse dispunibule. In e regioni cù forti precipitazioni, a prudenza deve esse esercitata contr'à i sfondate è i colapsamenti bruschi. Nant'à e sezioni di strada chjusu per via di e cundizioni climatichi avversi, ùn deve esse insistitu per entre in a strada.

U Ministru Turhan hà dichjaratu chì i cunduttori duveranu soprattuttu lascià a strada sinistra viota per chì i veiculi di lotta di neve ponu ghjunghje à i veiculi chì sò chjusi per via di u so tipu o chì sfilanu da a strada. usatu e frasi.

Nutendu chì a velocità di i veiculi deve esse aghjustata in cunfurmità cù a carica, a visibilità, a strada è e cundizioni climatichi, Turhan hà dumandatu à i cunduttori di aumentà a distanza di u veiculu chì seguitanu, ubbidisce à i segni è i marcatori di trafficu, evità e violazioni di corsia è esse più prudenti è attenti. zone cù ghiaccio. In cunsiderà u clima, a strada, u veiculu è e cundizioni psicologichi, Turhan hà cunsigliatu per ùn andà stancu è senza dorme, è hà sottolineatu chì e distrazioni cum'è l'usu di un telefuninu à u volante, u fumu deve esse evitata è l'avvirtimenti di l'ufficiali deve esse seguitu. .

"L'aeroporti sò ancu pronti per l'invernu"

Enfatizendu chì i preparativi in ​​l'aeroporti cuntinueghjanu à piena velocità, Turhan hà dettu: "304 veiculi speciali seranu utilizati in u scopu di i servizii di lotta di neve in l'aeroporti. In più, circa 700 persunale furmatu è espertu in servizii di cummattimentu di neve seranu in turnu. Ci sò 730 tunnellate di materiale liquidu "de-icing" in l'aeroporti per esse aduprati in servizii di lotta di neve ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Turhan hà nutatu chì à l'aeroportu di Istanbul, 26 battelli di neve cumminati di tippu di roti, 15 battelli di neve cumminati di tipu compactu, 8 soffiatori di neve (rotativi), 28 spazzaneve è veiculi di sparghje liquidu "de-icing" serviranu quì. Inoltre, Turhan hà dichjaratu chì ci sò 18 aerei è sottuponti "FOD", spruzzanevi è 3 dispositivi di misurazione di frenu di pista, è chì 900 tunnellate di materiali liquidi "de-icing" sò stati urdinati da l'operatore aeroportuale IGA.

Dichjarà chì a lotta contru a neve in l'aeroportu di Atatürk hè stata realizata cù 19 veiculi speciali è circa 100 persone di l'Autorità di l'Aeroporti Statali (DHMI), Turhan hà dichjaratu chì 205 tunnellate di materiali liquidi di de-icing sò stati ancu pronti.

"Seti YHT, locomotive diesel è linee di trenu seranu dispunibili"

Turhan hà dettu ancu chì tuttu u persunale serà in alerta 24 ore per mantene e linee ferroviarie aperte in l'invernu, aghjustendu: "I veiculi Snowplow è a so squadra saranu pronti in Konya per a linea ferroviaria d'alta velocità cù e regioni orientali induve i cundizioni invernali severi prevalanu. Quandu hè necessariu, a velocità di crociera di i treni à alta velocità serà ridutta ". disse.

Turhan hà nutatu chì i set YHT di ricambio, locomotive diesel è serie di treni seranu ancu dispunibili in casu di prublemi chì ponu accade in l'operazione di treni à alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*