Atelier di trasportu di Ankara tenutu

ankara transportation hà urganizatu l'attellu
ankara transportation hà urganizatu l'attellu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu u "Atelier di Trasportu Ankara" per creà futuri pulitiche di trasportu in u campu di u trasportu publicu, chì hà un postu impurtante in a vita di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu u discorsu di apertura di l'attellu, mentre chì a Direzzione Generale EGO hà riunitu tutte e parti interessate per custruisce una pulitica di trasportu di alta qualità, ecologica è visionaria in a Capitale.

EMPOWERMENT ON "COMMON MIND" DA U PRESIDENTE YAVAS

Enfatizendu chì volenu ottene l'opinioni di tutti i segmenti, da l'accademici à l'urganisazioni non governamentali, u sindaco Yavaş hà dettu chì volenu determinà a nova mappa stradale di u trasportu di Başkent.

Dicendu: "Ùn cunnoscu micca u trafficu quantu un dolmuş in u settore di u trasportu per via di a mo professione", u presidente Yavaş hà enfatizatu a mente cumuna per a suluzione di u prublema di trasportu, è spiegò i prughjetti è hà fattu determinazioni impurtanti:

"Tutti in u mondu risolve stu prublema di trasportu in qualchì modu. Risolveremu ancu. Risolveremu inseme cù i scientisti è l'urganisazioni non governamentali. U numaru di passageri chì purtemu gratuitamente in Ankara hè di 30 per centu per ghjornu, è a perdita hè di 630 milioni di lire. Avemu firmatu un protocolu cù u sindaco di Mosca. À a riunione quì, u sindaco di Helsinki m'hà dettu chì sfurtunatamenti ùn pudemu micca passà 85 per centu in u trasportu di bicicletta. In Ankara, sta tarifa hè zero per centu. Per quessa, avemu principiatu a custruzzione di una strada di bicicletta di 56 chilometri. Ùn avemu micca l'abitudine di criticà l'amministrazioni passate, ma u trasportu publicu hè trascuratu in Ankara. In 2010, avemu avutu 2 mila 37 autobus cunnessi à EGO. Cù a Legge Metropolitana, a pupulazione di Ankara s'avvicinava à 6 milioni quandu i distretti eranu inclusi. U nostru numeru attuale di autobus hè 540, 200 di elli travaglianu per i distretti. L'annu dopu, cumprà 90 autobus più, u 300 per centu di quale hè gas naturale (CNG). Ci hè un trenu di trasportu chì passa per u centru di Ankara è 51 mila 600 persone utilizanu stu trenu ogni ghjornu. Almenu 300-400 mila persone duveranu prufittà di stu serviziu ".

PROPOSTA DI CAMBIARE L'ORA DI LAVORO IN ANKARA

Dichjarà chì ponu ghjunghje à l'infurmazioni istantanee nantu à quanti passageri sò trasportati grazie à l'EGO Buses, Private Public Buses, ANKARAY, Metro è infine taxi intelligenti in tutta Ankara, eccettu i minibus, u sindaco Yavaş hà ancu spartutu a so pruposta di suluzione per riduce a densità di trafficu:

"Unu di i nostri prughjetti durante u periodu elettorale era di cambià l'ore di travagliu in Ankara. A ghjente perde assai tempu in u trafficu in l'ora di a matina in Ankara. Almenu, pruvemu di risolve u nostru prughjettu, chì implica u trasportu di i residenti di Ankara gratuitamente o per una tarifa assai bassa, cambiendu l'ore di travagliu in u settore privatu, se micca in u settore publicu.

Ùn ci sarà micca prughjetti pazzi in u trasportu

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà sottolineatu chì anu aduttatu l'approcciu di gestione participativa in e pulitiche di trasportu publicu è hà annunziatu chì implementanu prughjetti in terra invece di prughjetti pazzi:

"Ci importa di preparà u Pianu Maestru di u Trasportu Sostenibile. Cusì, creeremu una pulitica di trasportu sustenibile di 20 anni per u futuru di a nostra cità è implementeremu i nostri prughjetti unu à unu u più prestu pussibule cù sta visione. I nostri studii tecnichi in u nostru Prughjettu Strada Bicicletta, chì hè trà e nostre priorità, sò per esse cumpletu. Cuminceremu a custruzzione di a Strada Bicicletta in un cortu periodu di trè mesi. Una cuncessione di circa 45 milioni di TL da l'Unione Europea è l'USA hè assai impurtante per noi in stu prughjettu. Da avà, vulemu turnà à una pulitica di trasportu è un approcciu d'investimentu chì risponde à i nostri bisogni piuttostu chè investimenti di trasportu, chì sò chjamati prughjetti pazzi chì necessitanu grandi allocazioni di risorse chì ùn sò micca adattati per a nostra struttura di finanziamentu ".

Parlendu à l'attellu, chì coincide cù u 20 di nuvembre, u ghjornu mundiale di i diritti di i zitelli, u presidente di l'Assemblea di i zitelli di a municipalità metropolitana, Cagin Aladag, hà spressu a so opinione nantu à u trasportu è hà dettu: "I zitelli sò un prublema impurtante per Vulemu piglià passi per risolve questi prublemi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*