A stazione di autobus di Antalya Elmalı hè in costruzione

A custruzzione di l'autobus di antalya apple cuntinueghja
A custruzzione di l'autobus di antalya apple cuntinueghja

Sindaco Insect, "U terminal mudernu si adatta à Elmalı" A custruzzione di a nova stazione di autobus, chì hè stata custruita da a Municipalità Metropolitana di Antalya nantu à una zona di 10 mila metri quadrati in Elmalı, cuntinua. U pianu di u sotano hà righjuntu u livellu di u pianu in u prughjettu finitu. Ministru Muhittin Böcek, hà dettu chì u terminal riducerà a densità di trafficu in u centru di u distrittu è si adatta à Elmalı cù a so faccia muderna.

A custruzzione di l'Elmalı Bus Terminal, chì hè stata iniziata in una zona di circa 10 mila metri quadrati da u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Antalya, cuntinueghja rapidamente. L'antica terminal d'autobus, chì hè stata in serviziu dapoi l'anni 1970, ma ùn pò micca seguità cù e cundizioni di sviluppu di Elmalı, parte. U novu terminal servirà in u so novu locu vicinu à l'Hospital Statale cù a so faccia muderna.

MODERNU OTO GAR ADATTU PER ELMALI

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekEllu disse chì l'Elmalı Bus Terminal riducerà a densità di trafficu in u centru di u distrittu è si adattarà assai bè à Elmalı. Dichjarà chì u terminal di l'autobus serà una facilità degna di Elmalı cù e so parechje caratteristiche, u sindaco Insect hà dettu: "Sò sicuru chì u nostru terminal, chì pruducerà a so propria elettricità grazia à i pannelli solari, darà un esempiu per parechji prughjetti cù questu aspettu. . Semu assai felici di purtà stu terminal, chì hà una capacità di risponde à i bisogni di Elmalı per parechji anni, in u nostru distrittu.

U MAYOR ELMALI HAT INFORMAZIONI

U sindaco di Elmalı, Halil Öztürk, chì hà visitatu u novu situ di custruzzione di a terminal d'autobus è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i travaglii realizati, hà dettu ancu: Muhittin BöcekHà ringraziatu.

PER SERVIRU TURISMU

In u prughjettu di l'Elmalı Bus Terminal, chì avarà una zona chjusa di 2 metri quadrati, 700 piattaforme di autobus, uffizii di vendita di biglietti, spazii d'attesa semi-aperti è chjusi, sala di preghiera, rifugiu, PTT, ristorante, buttreghi cummerciale, polizia, pulizie municipali è uffizii amministrativi, stanze di persunale, stanze tecniche è parcheghju apertu. Cù questi equipaghji, u novu terminal servirà a ghjente di u distrittu è u turismu. U terminal, chì generà a so propria electricità grazia à i pannelli solari, si distingue ancu cù u so aspettu ambientalista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*