İmamoğlu: "Ùn permetteremu micca l'uppurtunità di monopolizà" in l'autobus publichi

Ùn permetteremu micca un monopoliu nantu à l'autobus publicu imamoglu.
Ùn permetteremu micca un monopoliu nantu à l'autobus publicu imamoglu.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, KabataşDurante a cerimonia di fine di u tunnel di a Linea di Metro Mahmutbey, hà parlatu di l'accidentu di l'autobus publicu in Beşiktaş. Imamoglu hà dettu: "Ùn daremu micca l'uppurtunità di monopolizazione" in autobus publichi.

Imamoglu, ci hè statu un terribili accidentu in Beşiktaş l'altru ghjornu in quale un Istanbulite hà persu a vita. U diputatu capu di a camera hà ancu fattu dichjarazioni chì certi funzionari anu dichjaratu chì ùn ci era micca una camera registrata in l'autobus è chì a camera era rotta. Ma emerge una maghjina. Hè vistu chì u cunduttore hà spoiled l'imaghjini u ghjornu di l'accidentu. Avete vistu sti imagine ? Chì serà u prucessu di seguitu da avà ? Cumu interpretate a distorsione di sti imagine?

Aghju vistu ancu i filmati. Sò seguitu da vicinu. Visitaraghju ancu i parenti di i nostri compatrioti chì sò morti. I mo amichi anu assistitu à u so funerale induve vogliu sprime e mo condolenze à a so famiglia. Vogliu a misericordia di Diu. Hè un avvenimentu assai tristu è ùn pudete micca ricuperà quella vita. Perchè? Sta situazione hè ghjunta per via di a viulenza è a rabbia creata da un cunduttore. Quellu chì hè in a catena prufessiunale è l'anellu, in particulare noi, deve guardà questu cù a maiò cura è rinfurzà u mecanismu di cuntrollu massimu, perchè avemu digià principiatu un tali prucessu. È avemu messu in piazza un metudu in quale simu più sensibili, sottu un cuntrollu più strettu, un livellu più altu di furmazione psicotecnica hè datu è ùn avemu mai pardunà. In questu sensu, tuttu piglia tempu. Ùn pudete micca risolve alcune cose chì sò accumulate in una volta. Vecu quella dichjarazione di u presidente di a camera cum'è un riflessu di una cultura esistente nantu à a lingua. Pietà, pietà. Cumu ùn pensate micca di questu? Cumu ùn pudete micca fucalizza nantu à u vostru travagliu core? À chì ti concentri? Quale hè quellu autobus? Ti concentri nantu à questu? O aiuti qualcunu cù a vostra risposta? Ci hè solu una cosa per noi à fà; 16 milioni di persone. A vita di queste persone è a sicurità di a pruprietà. Avemu implementatu è lanciamu un prucessu chì hè sottumessu à un cuntrollu strettu di quellu presidente amicu o di ognunu di i nostri amichi, chì spruce in questu sensu, rapprisenta bè a so professione, tratta bè i so citadini è assicura a massima satisfaczione in u trasportu publicu. Queste transazzione ùn risponde micca immediatamente, avemu bisognu di qualchì tempu. Di sicuru, u fattu chì certi prucessi da u passatu à u presente causanu prublemi in questu modu, di sicuru, sia ci preoccupa è ci facenu tristi. Vogliu a misericordia di Diu nantu à a nostra ànima chì avemu persu di novu.

"Ùn daremu micca OPPORTUNITÀ DI MONOCOLAZIONE"

Ci sò ancu rumuri chì ci sarà un novu regulamentu nantu à l'Autobus Publici o chì seranu eliminati. Pensate à qualcosa di questu per una tale misura futura o un cuntrollu più strettu, o per unisce à l'IMM è fà stu travagliu stessu?

Ùn avemu micca decisione di sguassà. Rispetemu i prucessi prufessiunali di e persone. In certi casi, e decisioni ponu esse fatte à mediu è longu. Travagliemu dinù nant'à u so avvene, chì avemu da fà un grande attellu di trasportu à a fine di st'annu. Quì, discutemu di tutti i settori è di tutti i stakeholder di u trasportu. Tuttavia, ùn avemu micca una decisione per sguassà tali autobus publichi, avemu a seguente decisione: A nostra postura contru a monopolizazione hè chjara in sè stessu. Questu esiste cum'è regula, ma in u prucessu, questu hè avà parlatu in u campu cù metudi diffirenti, autobus 60-70 chì appartenenu à una persona, etc. Ùn avemu mai permessu una cosa, ùn avemu micca. Questa serà una zona chì pò esse prutetta in modu prufessiunale, ma chì ùn permetteremu micca un mecanismu cummerciale per monopolizà. Avemu i nostri stabilimenti quì. Avemu IETT, Bus A.Ş. Quandu i meccanismi è simili sò rinfurzati, soprattuttu cù l'applicazione di a zona stretta, vale à dì, qualchì volta u trasferimentu di certi autobus à altre regioni hè interamente versu i cummercianti, sta volta sta volta hè riflessu cum'è favoritismu à certi cummercianti. Pò causà prublemi seri per certi cummercianti. Puderemu fà cambiamenti nantu à questu è altri prublemi tecnichi, ma ùn avemu micca decisione di sguassà.

"Avemu sanzioni amministrative"

A disattivazione di a camera in u veiculu u ghjornu di l'incidentu entra ancu in u negru di l'evidenza. Avete avutu qualchì cuntattu cù u vicepresidentu di a camera, chì hà fattu una dichjarazione à u cuntrariu, dopu à l'avvenimentu? Avete l'autorità di sanzione? Chì caminu seguitate ?

Ci sò opinioni chì e camere ùn registranu micca in a maiò parte di l'autobus publichi. Semu sicuri chì ùn ci sò micca dischi cusì ? In questu sensu, i mo amichi facenu una ispezione stretta di novu. Hè da succede una volta. Plus un blackout, u so attu hè, sicuru, un casu ghjudiziale. Avemu sanzioni amministrativi. Facemu sanzioni istituziunali in quantu à quella linea, quellu patronu di l'autobus è altri elementi. A cambra hè una entità giuridica è ùn pudemu micca impone una sanzione diretta à a camera, ma aghju fattu una dichjarazione à stu nostru amicu per fà i nostri avvirtimenti à u più altu livellu in i so rilazioni cù sta cità è li facciu seguità. Ùn sentu micca bisognu di circà ellu in questu ambiente. Perchè a nostra istituzione farà ciò chì deve fà solu discutendu quella frase. Ùn avemu micca cuncessione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*