Specifiche tecniche Marmaray

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

• Ci hè un tutale di 13.500 m strade, ogni lunghezza di strada di 27000 m, chì hè cumpostu di doppiu linii.

• A traversata di u Bosforu hè stata fatta cù un tunnel immersi, è a lunghezza di u tunnel immersa di a linea 1 hè 1386.999 m, è a lunghezza di u tunnel di immersi Line 2 hè 1385.673 m.

• A continuazione di u tunelu immersa in Asia è l'Europa hè furnita da tunnellati di perforazione, è a lunghezza di u tunnel di perforazione per a Linea 1 hè 10837 m, è a durata di u tunnel di perforazione per a Linea 2 hè 10816 m.

• A strada hè una strada di ballastless ind'è i tunnel è hè una strada di ballasted cunvinziunali fora di u tunnel.

• I rails utilizati eranu UIC 60 cù sugheru indurita.

• Materiali di cunnessione sò materiale elasticu tipu HM.

• 18 m long rails sò stati trasfurmati in long rails welded.

• I blocchi LVT sò usati in u tunnel.

• Mantenimentu di strada di Marmaray hè realizatu da a nostra Enterprise cù l'ultime macchine di u sistema, in cunfurmità cù u manuale di mantenimentu di strada TCDD preparatu in linea cù e norme EN è UIC, è e prucedure di mantenimentu di i fabricatori.

• L'ispezione visuale di a linea hè realizata regularmente ogni ghjornu, è l'inspezioni ultrasoniche di i rails sò realizati cù machini estremamente sensibili ogni mese.

• U cuntrollu è u mantenimentu di i tunnelli sò realizati in cunfurmità cù i stessi standard.

• I servizii di mantenimentu sò realizati cù 1 Manager, 1 Mantenimentu è Supervisore di Riparazione, 4 Ingegneri, 3 topografi è travagliadori 12 in a Direzzione di Mantenimentu è Riparazione di Strada affiliata à a Direzzione Stradale di Marmaray Enterprise.

IN NUMERI

LUNGHEZZA TOTALE DI LINEA 76,3 km a sud
Lunghezza di a Sezione Superficiale di u Metro 63 km a sud
- Numero di stazioni nantu à a superficia 37 Pezzu
Lunghezza tutale di a sezione di traversa di u tubu di u strettu di a ferrovia 13,6km
- Lunghezza di u tunnel di perforazione 9,8 km a sud
- Lunghezza di u Tunnel di Tubi Immersi 1,4km
- Apertura - Chiudi Lunghezza Tunnel 2,4 km a sud
- Numero di stazioni di metro 3 pc
Lunghezza di a stazione 225 m (minimu)
Numeru di passageri in una direzzione 75.000 passageri / ora / sola andata
Pendenza massima 18
Velocità massima 100 km/h
Velocità cummerciale 45 km/h
Numero di partenze di treni 2-10 minuti
Numero di Veiculi 440 (annu 2015)

Tunnel di tubi immersi

Un Tunnel Immersed hè custituitu da parechji elementi pruduciuti in un bacinu seccu o un cantiere navale. Questi elementi sò poi tirati nantu à u situ, immersi in un canale, è cunnessi per furmà u tunnel finali.

In a stampa quì sottu, l'elementu hè trasportatu à un locu affundatu da una barca di catamaranu. (Tunnel di u fiume Tama in Giappone)

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

A stampa sopra mostra i buste di tubi d'acciaio esterni pruduciuti in un cantiere navale. Questi tubi sò poi trasportati cum'è una nave è trasportati à un situ induve u cimentu serà pienu è finitu (in stampa sopra) [Tunnel di u Portu di u Sud di Osaka (ferrovia è strada) in Giappone] (Tunnel di Kobe Port Minatojima in Giappone).

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

Sopra; Kawasaki Harbour Tunnel in Giappone. Diritta; South Osaka Harbour Tunnel in Giappone. E duie estremità di l'elementi sò chjusi temporaneamente cù seti di divisioni; Cusì, quandu l'acqua hè liberata è a piscina utilizata per a custruzzione di l'elementi hè piena d'acqua, questi elementi seranu fatti per float in l'acqua. (I ritratti sò da un libru publicatu da a Società Giapponese di Screening and Reclamation Engineers.)

A durata di u tunnel immersa nantu à u fondu marinu di u Bosforu, cumprese e cunnessione trà u tunnel immersa è i tunnellati perforati, hè di circa 1.4 chilometri. U tunelu forma un ligame vitale in u passaghju di ferrovia à dui binari sottu u Bosforu; Stu tunnel hè situatu trà u distrittu Eminönü in u latu europeu di Istanbul è u distrittu Üsküdar in u latu asiaticu. E duie linee ferroviarie passanu in i stessi elementi di u tunnel binoculare è sò separate l'una da l'altru da un muru di separazione cintrali.

Duranti u XXmu seculu, più di centu tunnelli immersi sò stati custruiti per u trasportu stradale o ferroviariu in u mondu. Tunnels immersi sò custruiti cum'è strutture flottanti è dopu sottumessi in un canale predrilled è coperto (sepultatu) cù una capa di copertura. Questi tunnelli duveranu avè un pesu efficau abbastanza per impediscenu di rinfriscà dopu l'inserzione.

Tunnels immersi sò essenzialmente furmati da una seria di elementi di tunnel prefabbricati di lunghezze cuntrullabili; Ognunu di sti elementi hè di solitu 100 m longu è à a fine di u tunnel di tubu, sti elementi sò cunnessi è cumminati sottu à l'acqua per furmà a versione finale di u tunnel. À l'estremità di ogni elementu ci sò temporaneamente setti di divisioni posti; sti setti permettenu à l'elementi di float mentre sò secchi in l'internu. U prucessu di fabricazione hè cumpletu in un bacinu seccu, o l'elementi sò lanciati cum'è una nave è poi fabbricati cum'è parti flottanti vicinu à u locu di assemblea finali.

Elementi di tubu immersi fabbricati è cumpletati in un bacinu seccu o in un cantiere navale sò poi trasportati à u situ; Hè immersa in un canale è cunnessu per furmà a versione finale di u tunnel. Left: L'elementu hè rimorchiatu à una assemblea finali per l'immersione in un portu occupatu.

L'elementi di u tunnel ponu esse rimorchiati cù successu à grandi distanzi. Dopu chì l'operazioni di l'equipaggiu sò state finite in Tuzla, questi elementi sò stati fissati à e gru nantu à e barche apposta per permette di calà l'elementi in un canale preparatu à u fondu di u mari. Questi elementi sò stati poi immersi, dendu u pesu necessariu per calà è immersione.

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

Affruntà un elementu hè una attività chjesa è critica. In l'imaghjini di sopra, l'elementu hè vistu affruntà in u fondu. Stu elementu hè cuntrullatu horizontalmente da i sistemi di ancoraggio è di cable, è grue nantu à i barche d'immersione cuntrollanu a pusizione verticale finu à chì l'elementu hè calatu è cumpletamente pusatu nantu à a fundazione. In a stampa sottu, si vede chì a pusizione di l'elementu hè seguita da GPS durante l'immersione. (I ritratti sò pigliati da u libru publicatu da a Società Giapponese di Screening and Breeding Engineers.)

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

L'elementi immersi sò uniti cù l'elementi previ; Dopu stu prucessu, l'acqua in a junction trà l'elementi cunnessi hè sviutata. In u risultatu di u prucessu di scaricamentu di l'acqua, a pressione di l'acqua à l'altru estremità di l'elementu comprime a guarnizione di gomma, assicurendu chì a gasket hè impermeabile. I membri di supportu temporale sò stati manteni in u locu mentre a fundazione hè stata cumpletata sottu à l'elementi. Allora u canale hè stata ricaricata è a capa di prutezzione necessaria hè aghjuntu nantu à questu. Dopu chì l'elementu di finitura di u tunnel di tubu hè piazzatu, i punti di junzione di u tunnel perforatu è u tunnel di tubu sò pieni di materiali di riempimentu chì furnisce l'impermeabilizazione. L'operazioni di perforazione cù Tunnel Boring Machines (TBM) versu i tunnelli immersi sò stati cuntinuati finu à chì u tunnel immersi hè statu ghjuntu.

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

A cima di u tunelu hè cupartu di rinfurzà per furnisce stabilità è prutezzione. Tutti i trè images mostranu backfilling da una barca self-propulsed double-jaw utilizendu u metudu tremie. (Fotografie pigliate da u libru publicatu da a Società Giapponese di Screening and Reclamation Engineers)

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

In u tunelu immersi sottu u Bòsforu, ci hè un tubu unicu cù duie camere, ognuna per a navigazione di trenu unidirezionale. L'elementi sò cumpletamente intarrati in u fondu di u mari, assicurendu cusì chì u prufilu di u fondu di u mari dopu à i travaglii di custruzzione hè u listessu cum'è u prufilu di u fondu di u mari prima di a custruzzione.

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

Unu di i vantaghji di u metudu di u tunnel di tubu immersi hè chì a sezione trasversale di u tunnel pò esse adattatu in modu ottimale per i bisogni specifichi di ogni tunnel. In questu modu, pudete vede e diverse sezzioni trasversali utilizati in u mondu in a stampa sopra. I tunnelli immersi sò stati precedentemente custruiti cum'è elementi di cimentu armatu cù o senza buste d'acciaio esterni in modu standard è funziunendu inseme cù elementi di cimentu armatu internu. In cuntrastu, tecniche nuvatori sò stati applicati in Giappone dapoi l'anni novanta utilizendu cimentu unreinforced ma ribbed preparatu da sandwiching trà buste d'acciaio internu è esternu; Questi cuncreti travaglianu cum'è cumpletamente cumposti strutturalmente. Sta tecnica hè stata messa in pratica cù u sviluppu di un béton fluidu è compactatu di qualità eccellente. Stu metudu pò eliminà i requisiti per a machining è a fabricazione di rebars è stampi, è u prublema di collisione pò esse evitata à longu andà, furnisce una prutezzione catodica adatta per i busti d'acciaio.

FORATURA E ALTRI TUNNEL TUBE

I tunnelli sottu Istanbul sò una mistura di metudi diffirenti.

Specifiche tecniche marmaray
Specifiche tecniche marmaray

A seccione rossa di a strada hè custituita da un tunnel immersi, e sezioni bianche sò state custruite cum'è un tunnel perforatu, soprattuttu cù tunnellatrici (TBM), è e sezioni gialli sò stati custruiti cù a tecnica cut-and-cover (C&C) è New Austrian Tunneling Method (NATM) o altri metudi tradiziunali. Tunnel Boring Machines (TBM) cù i numeri 1,2,3,4 è 5 sò mostrati in a figura.

Tunnel perforati in roccia cù tunnellatrici (TBM) sò cunnessi à u tunnel immersi. Ci hè un tunnel in ogni direzzione è una linea di ferrovia in ognunu di sti tunnel. I tunnelli sò stati cuncepiti cù una distanza sufficiente trà elli per impediscenu di influenzallu significativamente durante a fase di custruzzione. Per furnisce a pussibilità di scappà à u tunnel parallelu in una emergenza, i tunnelli di cunnessione curtu sò stati custruiti à intervalli frequenti.

I tunnellati aperti sottu à a cità sò cunnessi l'un à l'altru ogni 200 metri; cusì, hè assicuratu chì u persunale di serviziu pò facilmente passà da un canale à l'altru. Inoltre, in casu d'un accidentu in qualcunu di i tunnelli perforati, sti cunnessione stabilisceranu rotte di salvezza sicure è furnisce l'accessu per u persunale di salvezza.

In l'ultimi 20-30 anni, hè statu osservatu un sviluppu generalizatu in e tunnellatrici (TBM). Esempii di tali machini muderni sò mostrati in i ritratti. U diametru di u scudo pò esse più di 15 metri cù e tecniche di l'oghje.

I modi di funziunamentu di i tunnellatrici muderni ponu esse abbastanza cumplessi. In a pittura, una macchina à trè lati in usu in Giappone hè aduprata, chì permette l'apertura di un tunnel in forma ovale. Sta tecnica puderia esse usata induve era necessariu di custruisce e plataforme di stazione, ma ùn era micca necessariu.

Induve a sezione trasversale di u tunnel hà cambiatu, assai prucedure specializate sò state applicate, è ancu altri metudi (New Austrian Tunneling Method (NATM), drilling-blasting and gallery boring machine). Prucedure simili sò stati utilizati durante l'excavazione di a Stazione Sirkeci, chì hè stata disposta in una galeria grande è prufonda aperta sottu terra. Dui stazioni separati sò stati custruiti sotterranei cù tecniche cut-and-cover; sti stazioni sò situati in Yenikapı è Üsküdar. Induve i tunnelli cut-and-cover sò usati, sti tunnel sò custruiti cum'è una sola sezione di scatula cù un muru di separazione cintrali trà e duie linee.

Tutti i tunnel è stazioni sò stati impermeabilizzati è ventilati per prevene perdite. I principii di cuncepimentu simili à quelli usati per e stazioni di metro sotterranee saranu aduprati per e stazioni ferroviarie suburbane. Un tunelu custruitu cù u metudu NATM hè mostratu in i ritratti sottu.

Induve sò necessarie linee di traverse incrociate o linee di junction laterali, diversi metudi di tunneling sò stati cumminati è applicati. A tecnica TBM è a tecnica NATM sò aduprate inseme in u tunnel in questa stampa.

EXCAVATION E DIP

I draghe cù secchi di grab sò stati aduprati per realizà una parte di i travaglii di scavi sottumarini è di dragaggio per u canali di u tunnel.

U Tunnel di Tubi Immersi hè situatu nantu à u fondu di u Bosforu. Per quessa, un canale abbastanza grande per cuntene l'elementi strutturali hè stata cavata nantu à u fondu di u mari; in più, stu canale hè statu custruitu in tale manera chì una capa di cupertura è una strata protettiva puderia esse piazzata nantu à u Tunnel.

L'escavazione sottumarina è i travaglii di dragage di stu canale sò stati realizati da a superficia in giù cù l'equipaggiu di scavi subacquei è di dragaggio. A quantità tutale di terra molle, sabbia, ghiaia è roccia cacciata superava 1,000,000 m3.

U puntu più prufondu di tutta a strada hè situatu in u Bosforu è hà una prufundità di circa 44 metri. Una strata protettiva di almenu 2 metri hè stata posta nantu à u Tunnel di Tubi Immersi è a sezione trasversale di i tubi hè di circa 9 metri. Cusì, a prufundità di travagliu di a draga era di circa 58 metri.

Ci era un numeru limitatu di sfarenti tippi d'equipaggiu dispunibile per fà stu travagliu. Grab Bucket Dredger è Pull Bucket Dredger sò stati usati in i travaglii di dragaggio.

U Grab Bucket Dredger hè un veiculu assai pesante postu nantu à una barca. Comu si pò capisce da u nome di stu veiculu, hà dui o più buckets. Questi buckets sò i buckets chì si apre quandu u dispusitivu hè cascatu da a barca è sò suspesi da a barca. Perchè i buckets sò cusì pisanti, affundanu à u fondu di u mare. Quandu u bucket hè alzatu da u fondu di u mari, si chjude automaticamente per chì i materiali sò trasportati à a superficia è scaricati nantu à e barche per via di i buckets.

I draga di bucket più putenti anu a capacità di scavà circa 25 m3 in un unicu ciclu di travagliu. L'usu di pettini di pala hè più utile cù arnesi duru à duru mediu è ùn pò micca esse usatu in materiali duri cum'è arenaria è roccia. Grab bucket dredgers sò unu di i tipi più antichi di draga; ma sò sempre assai usati in u mondu per stu tipu di scavi sottumarini è di dragage.

Se a terra cuntaminata deve esse dragata, certi sigilli di gomma speciale ponu esse attaccati à i buckets. Questi sigilli impediscenu chì i sedimenti residuali è i particeddi fini sò liberati in a colonna d'acqua mentre u bucket hè tiratu da u fondu di u mari, o assicuratevi chì a quantità di particeddi liberati pò esse mantene à livelli assai limitati.

I vantaghji di u bucket sò chì hè assai affidabile è pò scavà è draga à alta prufundità. I svantaghji sò chì a tarifa di scavi diminuite dramaticamente cum'è a prufundità aumenta è u currente in u Bosforu affettarà a precisione è u rendiment in generale. Inoltre, l'excavazione è u dragu ùn pò micca esse fattu in arnesi duru cù pala.

U Towing Bucket Dredger hè una nave speciale dotata di un dispositivu di dragatu è di cisura di tippu pistu cù un tubu di aspirazione sopra. Mentre a nave hè in vela nantu à a strada, a terra mischjata cù l'acqua hè pumped in a nave da u fondu di u mari. Hè necessariu chì i sedimenti si stallanu in u vasu. Per riempie a nave à a capacità massima, deve esse assicuratu chì una grande quantità d'acqua residuale pò esse drenata fora di a nave mentre a nave si move. Quandu u battellu hè pienu, và à u dump è sguassate i rifiuti; dopu à sta operazione, a nave hè pronta per u prossimu ciclu di travagliu.

U più putente Draga di Rimorchiu Bucket pò manighjà circa 40,000 tunnellate (circa 17,000 m3) di materiale in un unicu ciclu di travagliu è scavà è dragà à una prufundità di circa 70 metri. Pull Bucket Dredgers ponu scavà è draga in ware soft to medium hard.

Vantaghji di Towing Bucket Dredger; Hà una alta capacità è u sistema mobile ùn si basa micca in sistemi di ancora. I disadvantages sò; U livellu di precisione ùn hè micca altu è i travaglii di scavi è di dragage ùn ponu esse realizati cù questi navi in ​​i zoni vicinu à a costa.

Qualchese roccia duvia esse scavata è dragata à l'articuli di cunnessione terminali di u tunnel d'immersione, vicinu à a riva. Dui modi diffirenti sò stati seguiti per realizà stu prucessu. Unu di sti modi hè di applicà u metudu di perforazione è di splutazioni sottumarini, chì hè u metudu standard; L'altru mètudu hè l'usu di un dispositivu di ciseling speciale chì permette a roccia per esse rotta senza blasting. I dui metudi sò lenti è costosi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*