A custruzzione di u Metro Cekmekoy Sultanbeyli hè ripresa

mamoğlu Riavvia a Linea di Metro, chì ferma dapoi anni
mamoğlu Riavvia a Linea di Metro, chì ferma dapoi anni

Cekmekoy Sultanbeyli Metro Construction Restarted; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà riavviatu a Linea di Metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli, chì hè stata custruita per 2 anni. Enfatizendu chì u publicu hè u pruprietariu di ogni serviziu prestatu à a cità, İmamoğlu hà dettu: "U putere è u putenziale di Istanbul hè diversu. U mondu si ferma, Istanbul ùn hè micca. Istanbul hè u centru di u mondu. Questu ùn hè micca oghje; Era tantu millaie d'anni fà, hè cusì oghje è sarà cusì dumane. Duvemu agisce in cunseguenza, è sustenemu l'altri in cunseguenza. Dunque, duvemu agisce in modu cullettivu. I cori di i nostri 16 milioni di persone devenu batte per Istanbul ".

I travaglii di custruzzione di a Linea di Metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli, chì a custruzzione hè stata fermata per 2 anni è solu 6 per centu di a so pruduzzione fisica hè stata realizata, sò ripresa. A macchina TBM (Tunnel Boring Machine), chì hè descritta cum'è u "mostru sotterraneo", hè u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluCù a cerimonia assistita da a Stazione Sancaktepe, hè stata calata à u situ di custruzzione. U deputatu CHP Istanbul Gökhan Zeybek è u sindaco di Sancaktepe Şeyma Döğücü anu assistitu ancu à a cerimonia. U trio hà inspeccionatu u situ di custruzzione prima di a ceremonia. In u so discorsu à a ceremonia, İmamoğlu hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione di a linea.

"ISTANBUL ÙN HA UN SINGU SUGETTU" 

Dichjarà chì u trasportu publicu hè unu di i prublemi più impurtanti in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "A nostra cità hà assai prublemi. Se solu pudemu definisce "u più impurtante" à un sughjettu unicu. Ma ùn hè micca. Ci hè un altru prublema chì si trova in un puntu sfarente, cum'è un terremotu, chì tutti avemu da trattà è chì tutti cunsideremu cum'è un prublema vitale. O ci hè u prublema di l'asiliu, di i rifuggiati, unu di i prublemi più impurtanti di u nostru paese è di a cità, chì ùn duvemu mai scurdà cum'è sucità. Ùn avemu micca l'uppurtunità di dì: "Ci hè solu una questione impurtante, concentremu nantu à questu" in questa cità ", disse. Enfatizendu chì anu pruduttu diverse soluzioni per u trasportu publicu, İmamoğlu hà dettu: "U metro hè a nostra prima linea di cummerciale. U prublema di piglià u metro à u più altu livellu in Istanbul hè un prublema naziunale. Avemu bisognu di purtà centinaie di chilometri di metro in questa cità. Vogliu ringrazià ogni sindaco metropolitanu chì hà cuntribuitu, partendu da u primu ghjornu chì hà cuminciatu, u sgiò Sözen. Avemu dinò una rivindicazione: "Per pudè fà di più". A pretendenza di quelli chì venenu dopu à noi deve esse di pudè fà più. Avemu dettu "Tuttu serà bè" per ellu, ùn avemu micca dettu "Tuttu era grande". A so filusufia hè assai chjara: ogni matina quandu vi svegliate dite "Tuttu serà bè". Allora fate un passu per fà megliu. "U mumentu chì dite chì tuttu era bè, significa chì a vita hè finita", disse.

"ORA DAY, SERVICE DAY" 

Nutendu chì un totale di 8 linee di metro eranu in fermu quandu anu pigliatu l'uffiziu, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu riavviatu una seconda linea dopu a Linea di Metro Ümraniye-Göztepe. İmamoğlu hà dettu: "Oghje facemu u principiu di una altra linea. Sta linea hè una linea impurtante. Aghju spressu l'impurtanza di sta linea in i discorsi chì avemu fattu in a regione. Avà hè u ghjornu di serviziu. I mo amichi pruponu un studiu intensivu nantu à u prublema di finanziamentu ligata à a realizazione di sta linea. Avemu principiatu u prucessu cù a participazione di e nostre imprese valenti, chì sò i pruduttori di sta linea, inseme cù a fonte finanziaria ligata à a mobilizazione di stu situ di custruzzione, chì hè stata di 2 anni. Speremu chì stu prucessu finisci rapidamente. L'ecunumia ùn passa per un prucessu faciule in u nostru paese è in u mondu. U finanziamentu hè in una forma assai peghju avà chè 2 anni fà. Hè ancu impurtante chì u Deutsche Bank tedescu fiducia è cuntribuisce à stu prucessu. Ti ringraziu per a cooperazione ".

"U POTENZA È U POTENTIAL D'ISTANBUL hè diversu" 

Dicendu "U putere è u putenziale di Istanbul hè diversu", İmamoğlu hà dettu: "U mondu si ferma, Istanbul ùn hè micca. Istanbul hè u centru di u mondu. Questu ùn hè micca oghje; Era tantu millaie d'anni fà, hè cusì oghje è sarà cusì dumane. Duvemu agisce in cunseguenza, è sustenemu l'altri in cunseguenza.

Dunque, duvemu agisce in modu cullettivu. I cori di i nostri 16 milioni di persone devenu batte per Istanbul. Avemu da piglià e decisioni ghjuste. Avemu da cooperà per piglià queste decisioni ghjuste. Stu travagliu; guvernu cintrali, a municipalità di Istanbul, a municipalità di distrettu, ùn ci hè nunda. Nunda ùn ferma in u modu di stu affari. Ognunu hà bisognu à agisce cù un caratteru chì aiuta davanti à stu tipu di travagliu è riesce à esse bracciu in bracciu. Semu pronti per questu. À quellu chì tira u so bracciu, ci batteremu per piglià u so bracciu. In altre parolle, ci vedemu cum'è l'istituzione più curaggiu in quantu à a cooperazione. Sempre chì l'avemu guardatu cusì, ùn importa di quale persona, istituzione o ufficiu puliticu hè. In questu rispettu, sta tolleranza, a tolleranza, u sensu di unità, è u sensu di successu cummerciale chì mostramu sò l'equivalenti di sta fiducia è a fiducia mostrata. À questu puntu, e firme sò state firmate è celebremu oghje cù a cuuperazione di IMM, cuntratturi, Ankara è istituzioni finanziarii. Tutti applauderanu, hè cusì simplice ".

"U PROPRIETARI DI SERVIZI hè U PUBLICU" 

Enfatizendu chì u pruprietariu di un serviziu ùn era micca u sindaco di quellu periodu o u partitu puliticu chì era in u putere à quellu tempu, İmamoğlu hà dettu: "U pruprietariu di un serviziu; hè u statu, u publicu, a nazione. In altri palori, site solu l'intermediariu chì rende u prucessu successu quellu ghjornu. Sò l'intermediariu. Oghje sò l'intermediariu, dumane un altru. Vantaremu di i nostri successi, ma ùn dicemu mai "Avemu propiu". Ùn tocca à noi. Per ellu, ogni prughjettu nè appartene à un partitu nè appartene à a persona in l'autorità. Cum'è persone chì anu l'obbligazione di gestisce bè stu prucessu, avemu cumpiitu u nostru duvere. È riuniteremu u nostru populu cù stu mezzu di trasportu mudernu, hè cusì simplice. Nimu hà da sente da noi : "U prughjettu di u nostru partitu, u mo prughjettu, l'aghju fattu". Nisuna cosa. "Avemu fattu, avemu fattu cum'è nazione. Acceleremu micca solu u metro, ma ancu i nostri errori di trasportu publicu chì sustenenu u metro, è u prucessu di rinnuvamentu di l'autobus di u metrobus. Facemu e linee IETT più brevi, micca più longu, espresse, è sustenemu e nostre altre linee di trasportu publicu. À u listessu tempu, ci concentreremu nantu à u trasportu marittimu è rende più efficaci i punti chì culliganu altri veiculi di trasportu publicu. In altre parolle, creeremu un sistema cumpletamente integratu in Istanbul. U trasportu publicu hè o una materia di tensione, ùn avete micca chance di dì "Avemu risoltu cumplettamente"; ma vulemu crià un Istanbul chì hè u più mudernu pussibule, induve a sucetà ùn si senti micca incomoda, ma induve viaghja ogni ghjornu cun piacè è induve passa a maiò parte di a so vita micca in u trasportu publicu, ma in u so travagliu, u putere è suciale. vita." Spartendu l'infurmazioni tecniche nantu à a linea, İmamoğlu pressò u buttone inseme cù a so delegazione dopu u so discorsu, è a macchina TBM hè stata abbassata à u situ di custruzzione cù una cerimonia.

64 PASSAGERI PASSAGERI SERÀ TRASPORTATI IN UNA MODA 

A linea, chì hè prevista per alleviare u trafficu di l'autostrada in u latu anatoliu di a cità è chì hè prevista per riduce i passaghji di i veiculi trà i dui lati, sarà custituita da 8 stazioni. A durata di u tatt serà di 10,9 chilometri è u tempu di viaghju serà di 16 minuti. Cù a linea, 64 passageri seranu trasportati in una direzzione per ora. Linea; Passerà per i distretti di Çekmeköy, Sancaktepe è Sultanbeyli. E linee Marmaray è Metrobus, chì sò pronte quandu a nova linea, chì hè a continuazione di a Linea di Metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, hè pronta per u serviziu, u Trenu d'Alta Velocità Sultanbeyli-Kurtköy è Yenidogan-İmes-Soyak. E linee di metro Yenişehir, i cui prughjetti di implementazione sò stati finiti, è a Linea di Metro Hospital-Taşdelen-Yenidoğan in costruzione seranu integrate cù a Linea di Metro Dudullu-Bostancı è a Linea di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe.

E PORTE PER EVITÀ A CADUTA SU RAILS SERRANU UTILIZZATE 

U prughjettu, chì hà cuminciatu à esse custruitu in maghju 2017, hè statu firmatu da IMM u 29 dicembre 2017. A custruzzione ripresa in marzu 2018; Tuttavia, per via di u fallimentu di i pagamenti di u prugressu, u situ di custruzzione era silenziu in uttrovi 2018. A linea, chì hà cuminciatu à esse rifatta da ottene un prestitu da Deutsche Bank cù l'accordu fattu in nuvembre 2019, hè prevista per entra in serviziu in l'ultimu trimestre di u 2022. Mentre i tunnel di linea principale di u sistema di metro seranu perforati cù TBM, 6 piattaforme di stazione seranu custruite cù u metudu di u tunnel NATM è e sale di biglietti seranu custruite cù u sistema cut-and-cover. A piattaforma è e sale di bigliettu di e stazioni 2 seranu custruite cù u metudu cumpletu di cut-and-cover. A linea, chì serà custruita cù l'ultime tecnulugia, furnisce u serviziu "Full Automatic Driverless Metro". "Porte di separazione di piattaforma à piena altezza" seranu aduprate in e stazioni per impediscenu di cascà nantu à e rota. À a Stazione Samandıra, i cunduttori ponu parcheghjanu i so veiculi è cuntinueghjanu i so viaghji in metro. Per questu scopu, serà furnitu un parcheghju meccanicu cumplettamente automaticu cù una capacità di 336 veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*