U primu trenu di merci da a Cina à l'Europa passava per Chang'an Kapikule

u primu trenu di merci da a Cina à l'Europa passava per changan kapikule
u primu trenu di merci da a Cina à l'Europa passava per changan kapikule

U primu trenu di merci da a Cina à l'Europa passava per Chang'an Kapikule; U primu trenu di merci chì andarà da l'Asia à l'Europa utilizendu u passaghju di u tubu Marmaray senza interruzzione hà passatu per a Porta di Cunfini Chang'an Kapıkule.

U Trenu Chang'an, chì parte da a cità di Xi'an in Cina, serà u primu trenu di merchenzie chì parterà da a Cina è aduprà u Passaghju di Marmaray Tube, è finisce u so viaghju in Praga, a capitale di a Repubblica Ceca. Dopu à esse salutatu da a Stazione Ferroviaria di Ankara cù una cerimonia, u primu trenu di merci chì cuntinuerà u so viaghju in Europa, passendu per a fermata Marmaray Ayrılıkçeşmesi, hà ghjuntu à Kapıkule Border Gate. A causa di a capacità di a strada, a prima parte di u trenu, chì viaghja in duie parte, a locomotiva è 21 vagoni sò stati guardati in Kapıkule. U primu scanning X-Ray hè statu realizatu nantu à u trenu, chì era in dui pezzi, righjunghjendu u Kapıkule Border Gate cù un intervallu di una ora à meziornu, è dopu dui pezzi cù 21 vagoni sò stati cumminati. In seguitu, u trenu partì da Kapıkule Border Gate, accumpagnatu da locomotiva bulgara, per andà in Praga, a capitale di a Repubblica Ceca.

Purtendu a carica di u produttu elettronicu equivalenti à 42 camioni, China Railway Express, cù 820 vagoni carricu di cuntainer cù una lunghezza tutale di 42 metri; Viaghjarà 2 mila 10 chilometri in 2 ghjorni traversendu 12 cuntinenti, 11 paesi è 483 mari. Paesi nantu à a strada di u trenu; Cina, Kazakistan, Azerbaijan, Georgia, Turchia, Bulgaria, Serbia, Ungheria, Slovacchia è Czechia. A strada turca di u trenu hè custituita da Ahılkelek, Kars, Erzurum, Erzincan, Sivas, Kayseri, Kırıkkale, Ankara, Eskişehir, Kocaeli, Istanbul è Kapıkule (Edirne).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*