EGO Line No 474 Riurganizatu cum'è Express Line

linea ego riurganizata cum'è linea express
linea ego riurganizata cum'è linea express

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà implementatu novi pratiche in a strada per diventà una cità amichevule à i studienti, hà cuminciatu à distribuisce zuppa calda à i studienti universitari cù l'istruzzioni di u Sindaco Metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş. A Municipalità Metropolitana, chì furnisce un sustegnu ecunomicu à i studienti chì studianu in a capitale Ankara, in parechji modi, da sconti d'acqua à trasporti, da piste di bicicletta à carte di abbonamentu scontate, hà iniziatu a prima distribuzione di zuppa calda in università da l'Università Yıldırım Beyazıt.

I studienti universitari chì ùn anu micca l'uppurtunità di pranziunà in Ankara, induve u clima fretu hà cuminciatu à dimustrà u so effettu, accuminciaranu u ghjornu cù a zuppa calda di u Metropolitan.

I studienti anu dimustratu un grande interessu da u primu ghjornu à a zuppa calda è u pane servita in a cucina EGO è distribuita da u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

A DISTRIBUZIONE DI A ZUPPA INIZIARÀ IN 7 CAMPUS FINA L'ANNU

Dichjarà chì a zuppa gratuita serà distribuita in i Campus di l'Università Tecnica di Hacettepe, Gazi è di u Mediu Oriente, u Capu di u Dipartimentu di i Servizii Sociali di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Necip Özkan, hà dettu: "Distribuemu zuppa à i nostri studienti per cuntribuisce à l'ecunumia di i nostri studienti, ancu chjuchi. è per assicurà una dieta sana, cù l'istruzzioni di u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş. . Aumenteremu u puntu di distribuzione di zuppa, chì avemu principiatu da l'Università Yıldırım Beyazıt, à 7 campus in Ankara à a fine di l'annu.

Dichjarà chì ùn pudianu micca pranzu a maiò parte di u tempu perchè abbandunonu a casa à prima ora, i studienti anu ringraziatu u presidente Yavaş per stu serviziu.

Zeynep Gül, un studiente in u Dipartimentu di Traduzzione è Interpretazione di l'Università Yıldırım Beyazıt, hà dettu: "Avemu soffrenu assai perchè venemu à Esenboğa da u centru di a mattina. Ùn pudemu micca fà colazione perchè avemu alzatu prestu. Grazie per avè messu una idea cusì in azzione. Inoltre, era veramente difficiule di viaghjà à pedi per 1,5 ore in a matina. Ti ringraziu ancu per a linea espressa 474 ", mentre chì un altru studiente chjamatu Beyza Yılmaz hà dettu: "Oghje avemu bevutu a nostra prima zuppa. I nostri servizii di autobus sò stati aumentati. E cose boni passanu. Vogliu ringrazià u presidente Mansur per furnisce questi servizii per noi ".

Cagri Tali, chì hà dettu chì vene da fora di a cità per studià in Ankara, hà dettu: "Ùn avemu mai aspettatu una tale applicazione. Hè stata una bella sorpresa per noi. A matina, ùn avemu micca avutu l'uppurtunità di fà u colazione per ghjunghje à a scola. Vulemu ringrazià u presidente Mansur per avè pensatu à noi, i studienti. » Hà manifestatu a so satisfaczione cù e parolle.

LINEA EXPRESS (DIRETTA) IN SERVIZIO

A linea d'autobus 474 chì serve trà "Yıldırım Beyazıt University (AYBÜ)-Saray-Ulus-Kızılay" hè stata riorganizzata cù l'istruzzioni di u presidente Yavaş, è hà cuminciatu à operare cum'è una linea espressa (diretta) nantu à a intensa dumanda di i studienti.

Dopu à a nova pianificazione fatta da a Direzzione Generale EGO, i studienti puderanu viaghjà più cunfortu aumentendu u numeru di servizii nantu à a linea express AYBU-Saray-Ulus-Kızılay.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*