300 autobus novi seranu cumprati per EGO

un novu autobus serà purtatu à l'ego
un novu autobus serà purtatu à l'ego

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà annunziatu chì cumprà 300 autobus novi per EGO. Nutendu chì l'implementazione di u sistema di ferrovia leggera o di u prughjettu di u metrobus hè difficiule per via di i passaggi sotterranei, Yavaş hà dettu: "In cunsiderà queste difficultà, cercheremu una soluzione per furnisce un serviziu di trasportu mudernu".

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà urganizatu u "Atelier di Trasportu Ankara" per creà futuri pulitiche di trasportu in u campu di u trasportu publicu, chì hà un postu impurtante in a vita di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà fattu u discorsu di apertura di l'attellu, mentre chì a Direzzione Generale EGO hà riunitu tutte e parti interessate per custruisce una pulitica di trasportu di alta qualità, ecologica è visionaria in a Capitale.

Enfatizendu chì volenu ottene l'opinioni di tutti i segmenti, da l'accademici à l'urganisazioni non governamentali, u sindaco Yavaş hà dettu chì volenu determinà a nova mappa stradale di u trasportu di Başkent.

Dicendu: "Ùn cunnoscu micca u trafficu quantu un dolmuş in u settore di u trasportu per via di a mo professione", u presidente Yavaş hà enfatizatu a mente cumuna per a suluzione di u prublema di trasportu, è spiegò i prughjetti è hà fattu determinazioni impurtanti:

"Tutti in u mondu risolve stu prublema di trasportu in qualchì modu. Risolveremu ancu. Risolveremu inseme cù i scientisti è l'urganisazioni non governamentali. U numaru di passageri chì purtemu gratuitamente in Ankara hè di 30 per centu per ghjornu, è a perdita hè di 630 milioni di lire. Avemu firmatu un protocolu cù u sindaco di Mosca. À a riunione quì, u sindaco di Helsinki m'hà dettu chì sfurtunatamenti ùn pudemu micca passà 85 per centu in u trasportu di bicicletta. In Ankara, sta tarifa hè zero per centu. Per quessa, avemu principiatu a custruzzione di una strada di bicicletta di 56 chilometri. Ùn avemu micca l'abitudine di criticà l'amministrazioni passate, ma u trasportu publicu hè trascuratu in Ankara. In 2010, avemu avutu 2 mila 37 autobus cunnessi à EGO. Cù a Legge Metropolitana, a pupulazione di Ankara s'avvicinava à 6 milioni quandu i distretti eranu inclusi. U nostru numeru attuale di autobus hè 540, 200 di elli travaglianu per i distretti. L'annu dopu, cumprà 90 autobus più, u 300 per centu di quale hè gas naturale (CNG). Ci hè un trenu di trasportu chì passa per u centru di Ankara è 51 mila 600 persone utilizanu stu trenu ogni ghjornu. Almenu 300-400 mila persone duveranu prufittà di stu serviziu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*