L'ESO è l'EOSB focalizati nantu à ciò chì pò esse fattu in i sistemi ferroviari

eso è eosb fucalizza nantu à ciò chì pò esse fattu in i sistemi ferroviari
eso è eosb fucalizza nantu à ciò chì pò esse fattu in i sistemi ferroviari

Una "Reunione di Cunsultazione" regulare hè stata tenuta da a Camera di Industria di Eskişehir (ESO) è a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir (EOSB). À a riunione, e valutazioni in quantu à u settore di i sistemi ferroviari sò stati sottumessi à u focu.

A riunione tenuta in Eskişehir Chamber of Industry hà participatu u presidente di l'Assemblea di l'ESO Süha Özbay, u presidente di l'ESO Celalettin Kesikbaş, u presidente di l'EOSB Nadir Küpeli, i vicepresidenti di l'ESO Fatih Rüya è Sinan Özeçoğlu, i membri di u Cunsigliu di l'ESO Recep Taşel, Ömer Benli, Gürhan Albayrakhin, , U presidente di l'EOSB, u deputatu Metin Saraç, i membri di u Cunsigliu di l'EOSB Riza Zeydan, Yavuz Ayva, Hamza Tınas, i membri di u Cunsigliu di Audit Hikmet Çetin è Samet Özkaya anu assistitu.

In a Reunione di Cunsultazione urganizata cumuna da l'ESO è l'EOSB, hè stata sottolineata chì u settore di i Sistemi Ferroviari hè un settore cun un futuru, è a prontezza di a cità per questi sviluppi, ciò chì si pò fà in questu sensu è i pussibuli cuntributi à u sviluppu di u settore. sò stati valutati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*