Un grande scandalu in l'offerta di TCDD! Offre 1,5 offerte di 32 milioni di lire à a Cumpagnia di a so Moglia

tcdd tenders hà datu u grande scandalu millioni di lira tender à a cumpagnia di a vostra moglia
tcdd tenders hà datu u grande scandalu millioni di lira tender à a cumpagnia di a vostra moglia

Un grande scandalu in l'offerta di TCDD! Offerta 1,5 Offerte di 32 Million TL à a Cumpagnia di a Moglia; Una demanda hè stata presentata contr'à 31 funzionari publichi, cumprese Babacan, a so moglia è l'ex manager regiunale, chì hè statu numinatu cum'è u cuntrollu di e facilità in u Prughjettu Naziunale di Segnale Ferroviaria.

Sicondu a nutizia di Seyhan Avşar da Cumhuriyet; "Veysel Karani Babacan, chì hè statu numinatu cum'è u Controller di l'Impianti in u Prughjettu Naziunale di Segnale Ferroviaria da a Republica di Turchia State Railways (TCDD), hà attribuitu 1 offerte di segnalazione per un valore di 584 milione 64 mila 32 TL, in violazione di a Legge di Acquistu Publicu (KİK). ), cù a so moglia Sündüs, hè stata chì Babacan l'hà datu à a cumpagnia di fronte custruita nantu à questu. Hè amparatu chì Babacan divintò u capu di sta cumpagnia dopu a so ritirata. Una demanda hè stata presentata contr'à 1 ufficiali publichi, cumpresi Babacan è a so moglia, è l'ex TCDD 31st Director Regional Nihat Arslan, accusati di rigging the tender.

Occhi bendati

U Cunsigliu di Inspectori di TCDD hà lanciatu una investigazione annantu à l'incidentu. Sicondu u rapportu di l'investigazione, Babacan hè stata attribuita à l'offerta, l'acquistu è a pratica di prughjetti di signalazione 1 realizati cù l'offerta aperta è l'acquistu direttu in l'area di a Direzzione Regiunale 3 è 32 in u quadru di u Prughjettu Naziunale di Segnale Ferroviaria. Hè statu infurmatu chì Babacan hà preparatu i ducumenti per questi prughjetti è chì l'imprese di l'imprenditori anu fattu u travagliu è a produzzione incompletamente o ùn l'anu micca fattu in tuttu, ma mantenenu i minuti cum'è "Adatta". In questu modu, hè statu dichjaratu chì Babacan hà fattu pagamentu illegale à l'imprese di u cuntrattu.

Inoltre, Babacan hà vultatu un ochju à a participazione di a cumpagnia Raycan, di quale a so moglia Sündüs Babacan era un cumpagnu, ancu s'ellu hè statu assignatu in trè di i quattru licitazioni aperti per i prughjetti di signalazione è hà participatu cum'è membru di a cummissione di licitazione. Hà datu ancu 28 impieghi di acquisti diretti à l'impresa di a so moglia.

In a so dichjarazione, Babacan hà sustinutu chì hà participatu à a preparazione di u curriculum di u Dipartimentu di Tecnulugia di Sistemi Ferroviari di i Licei Tecnici Anatoliani, chì avia un libru nantu à questu sughjettu, hà datu lezioni, hè statu assignatu cum'è controller in i travaglii di offerta YHT, hà participatu. in u Prughjettu di Segnale Naziunale è di Marmaray, è chì i travaglii in u scopu di u Prughjettu di Segnale Naziunale sò stati fatti assai prezzu.

"PASSARE RAPIDA"

Babacan hà dettu: "Ci hè statu un travagliu assai intensu per via di i prughjetti di u trenu d'alta velocità, a pressione hè stata esercitata da a cima per fà i travaglii in pocu tempu, i travaglii sottu à u valore di soglia sò stati messi in offerta da u metudu di negoziazione. è a cumpagnia di a so moglia hà pigliatu l'offerta ". Babacan hà ammissu in a so dichjarazione chì hà pigliatu a cumpagnia dopu a so ritirata.

"ÙN AMU CORRUPTION"

A so moglia Sündüs Babacan, invece, hà dichjaratu in a dichjarazione di u prosecutore chì a so moglia ùn era micca permessa di ritirata, cusì a cumpagnia hè stata custruita nantu à ellu, dicendu: "Dopu chì a mo moglia si ritirò, aghju datu a cumpagnia. Ùn avemu micca fattu corruzzione ", disse.

À a fine di l'inchiesta, l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di l'Anatolia hà emessu un inculpazione contr'à 31 accusati, cumpresu Babacan è a so moglia, per l'accusazioni di rigging l'offerta di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, esigendu una pena di prigiò da trè à sette anni. L'accusazione hè stata mandata à a 8a Corte Penale di Prima Istanza di Istanbul Anatolian. Tuttavia, u tribunale hà datu una decisione di non-ghjuridizione u 31 d'ottobre è hà mandatu u schedariu à l'alta corte penale. In a decisione, hè statu nutatu chì questi azzioni puderanu esse cunsideratu cum'è malversazione.

U VALORE D'OFFERTA SUPERA 1.5 MILIONI TL

In 2011-2013, a cumpagnia Raycan hà ricevutu 1 mila 593 TL in quattru offerti aperti da a 900a Direzzione Regionale, 17 mila 574 TL cù 614 acquisti diretti, 2012 mila TL cù 2013 acquisti diretti in a 3a Direzzione Regionale in 11-415. determinatu chì hà ricevutu un travagliu di 550 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*