Grande comodità per i studienti in Ankara

grande comodità per ghjunghje à i studienti in Ankara
grande comodità per ghjunghje à i studienti in Ankara

Grande comodità in u trasportu per i studienti in Ankara; U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cuntinueghja à implementà applicazioni chì facilitanu a vita di i studienti chì vivenu in a capitale.

I studienti di a capitale mostranu un grande interessu in l'applicazione di carta di abbonamentu mensile cun un scontu di 200 TL per 60 corse, chì hè stata lanciata per a prima volta in Ankara nantu à l'istruzzioni di u sindaco Yavaş è induve u limitu di età hè statu eliminatu.

I PROCEDIMENTI DI CARICA DI CARTE SONO ANCHE EFFETTUATI DA KIOSKS

I studienti ponu ancu carricà soldi in i so ANKARAKART per mezu di kiosks altri da i Centri di Transazzione di Card.

Tutti i studienti in u sistema di educazione formale (liceu, diploma assuciatu, liceu, graduate, educazione di sera) ponu aduprà e so carte di creditu per carica facilmente e so carte di abbonamentu senza aspittà in fila, grazia à i chioschi.

GRAZIE À U MANDARE YAVAŞ PER A CARTE BUDG-FRIENDLY

Studiente universitariu Turgay Şentürk, chì hà dettu chì a carta di abbonamentu scontu hà allevatu u so budgetu economicamente, hà dettu: "Questa applicazione offre una bona opportunità à u studiente. Siccomu aduprate assai l'autobus, aghju da cavalcà più per menu. "Grazie", disse Esma Ürün, chì hà manifestatu a so satisfaczione per a rimuzione di u criteriu di l'età è hà dettu: "Questa pratica hà fattu i studienti assai felici. Avemu avutu difficultà per fà trasferimenti perchè a tarifa era alta. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse. U studiente universitariu straneru Hayat Muhammed hà dichjaratu ch'ella usa a carta di budget-friendly è hà dettu: "Hè un supportu assai vantaghju per i studienti perchè ùn hè micca una applicazione caru. Hà sparte i so pinsamenti dicendu: "Vogliu ringrazià u sindaco per avè furnitu una grande comodità in u trasportu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*