Grazie à l'Eroe Driver da u presidente Seçer

Grazie eroe sofore da u presidente secer
Grazie eroe sofore da u presidente secer

Grazie à l'Eroi Driver da u presidente Seçer; Aziz Oğuz, chì travaglia cum'è bus driver in Mersin Metropolitan Municipality, hà avutu una storia eroica in i ghjorni passati. Oğuz, chì hà intervenutu è applicà a CPR à Faruk Özcan, di 63 anni, chì hà avutu un attaccu di cori in l'autobus chì usava, hà pigliatu l'autobus cù i passageri à l'uspidale è hà salvatu a vita di Özcan. U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin Vahap Seçer hà accoltu Aziz Oğuz in u so uffiziu è l'hà ringraziatu per l'esempiu di umanità chì hà dimustratu.

Seçer: "Avete salvatu una vita, hè una cosa assai preziosa è sacra"

Olcay Tok, Vice Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana, è Ersan Topçuoğlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, anu participatu ancu à a visita. U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà ringraziatu à Oğuz in nome di i citadini è hà desideratu chì stu cumpurtamentu sia un esempiu per l'altru persunale. Seçer hà dettu: "Avete veramente fattu un bonu travagliu. Avete fattu ciò chì un impiigatu rispunsevule faria. Grazie. Avete salvatu una vita. Questu hè una cosa assai preziosa, assai sacra. In nome di i nostri citadini, vi ringraziu è vi augu successu. Felicitazioni in nome di tuttu u persunale. Spergu chì questu serà ancu una occasione di rispunsabilità. Questi aiuti chì furnirete à i nostri citadini daranu un bon esempiu per l'altru persunale. Almenu anu ricevutu ispirazione da voi ", disse.

Aziz Oğuz, chì travaglia cum'è conducente d'autobus in u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, a Direzzione di u Trasportu Pùblicu, hà dettu: "Avemu fattu u nostru duvere umanitariu. Aghju prufittatu assai bè da a furmazione sanitaria furnita da a nostra cumuna. Aghju applicatu questi à i nostri citadini in un incidente chì hè accadutu à noi in quellu mumentu. Hè tornatu à a vita. Sò cuntentu. Sò ancu felice di cunnosce voi. Cerchemu di fà u nostru megliu ".

Hà purtatu u paziente anzianu in i so braccia sin’à a barella

Duranti a spidizioni di u cunduttore Oğuz à a linea 29 di a City Hospital-Università numero XNUMX, u passageru chì hè statu pigliatu da l'Ospedale di l'Ospedale di l'Anzianu di Güneykent à a sera si ammalò di colpu. Oğuz hà datu CPR à Faruk Özcan, chì hà capitu chì avia un attaccu di cori, utilizendu a furmazione di primi aiuti chì hà ricevutu in a Municipalità Metropolitana è eseguisce i primi aiuti. Oğuz, chì hà purtatu l'autobus à l'uspidale di a cità, hà purtatu u paziente anzianu in i so braccia à a barella è hà salvatu a vita di Faruk Özcan cù u so cumpurtamentu esemplare. Özcan, chì hà tenutu à a vita di novu cù i primi aiuti di Driver Aziz Oğuz è a so corsa puntuale à l'uspidale, andò à Driver Özcan dopu u so trattamentu è l'hà ringraziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*