Viaduct Spring Peace in Erzurum hè statu messu in serviziu

Peace Pinari Viaduct in Erzurum hè statu messu in serviziu
Peace Pinari Viaduct in Erzurum hè statu messu in serviziu

Unu di i prughjetti più impurtanti di a Municipalità Metropolitana di Erzurum, Barış Pınarı Viaduct, Vicepresidente di u Partitu AK Prof. Dr. Hè statu messu in serviziu cù una cerimonia à a quale hà assistitu Numan Kurtulmuş.

  1. Una grande attenzione hè stata prestata à l'apertura di l'investimentu gigante chì cunnetta Yıl Caddesi à Şükrüpaşa è furnisce un grande cunfortu in u trasportu. In u so discorsu à a ceremonia, u Vicepresidente di u Partitu AK Kurtulmuş hà enfatizatu l'impurtanza di l'industria di difesa. Kurtulmuş hà dettu: "U 70 per centu di l'armi è munizioni aduprate in l'Operazione Peace Spring sò domestici. Turchia ùn hè micca l'antica Turchia, ùn ci hè nimu chì si mette da parte quandu si dici "mali", ci hè Recep Tayyip Erdoğan à u so capu è avemu avanzatu eroicamente sottu a so dirigenza. Notendu chì Erzurum hè una di e cità simbulu è u bastione di a lotta di liberazione, Kurtulmuş hà sottolineatu ch'ellu era assai cuntentu chì u viaduttu hè statu chjamatu "Source di Pace". Kurtulmuş hà dettu: "A primavera di a pace hè una operazione impurtante. Perchè esse in questa terra hà un prezzu pesante. Sta geugrafia, chì chjamemu i terri è u cuntinente anatoliu, i terri anatolii chjamati u crescente fertile in tutta a storia, u Mediterraniu orientali, i terri palestinesi, l'Iraq è Baghdad sò stati u centru di tutta sta geugraffia, è anu furmatu u puntu più impurtante di quella mezzaluna, per dì. Pensavanu: "Turchia hè a vechja Turchia, scrivimu una lettera, si fermanu in daretu, dicemu di stà à u latu, si fermanu" ma ci era qualcosa chì anu scurdatu. Turchia ùn hè più a vechja Turchia. L'Operazione Peace Spring hè stata realizata per distrughje u corridore di u terrore, per eliminà u scenariu di pruvucà a lotta trà e persone di a regione, è per impedisce chì a Turchia sia accappata da i terroristi chì anidanu quì. L'operazione Peace Spring hè stata realizata per chjude i cunti di quelli chì volenu riapertura i so cunti, chì sò stati lasciati infiniti da l'eroisimu di i nostri missiavu un seculu fà. U Vicepresidentu di u Partitu AK Prof. Dr. Numan Kurtulmuş hà paragunatu u sindaco metropolitanu di Erzurum Mehmet Sekmen à una formica atomica in u so discorsu. Kurtulmuş hà dettu: "Essa Sekmen Bey in Erzurum hè una opportunità impurtante è a furtuna. Chì Diu vi conceda assai più servizii. U guvernatore d'Erzurum hè travagliadoru cum'è a formica atomica. I boni servizii sò stati prestati cù u nostru guvernatore è i ministri durante u regnu di u Partitu AK.

"PER POSSIBILI LASCIÀ OPERE IMPORTANTI..."

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dettu: "Grazie à l'approcciu riformista, a prospettiva visionaria è à l'orizzonti novi chì u nostru presidente, u Signore Recep Tayyip Erdoğan, hà purtatu à i guverni lucali in Turchia, campemu in un tali periodu, grazie à Diu". "Se guardemu tutti i periodi prima di u Partitu AK, si vede chì; U sindaco Sekmen hà dettu: "U prughjettu municipale hè sempre vinutu in prima è un stilu assai spiciale è un stile elegante hè statu datu à l'amministrazione lucale. Per quessa, a definizione di stu stile hè "AK Belediyecilik". L'indirizzu di u stilu hà. indubbiamente stati "Municipali di Partitu AK" ... Tantu chì ... Da a pianificazione urbana à a pianificazione regiunale in i cumuni di u Partitu AK ... Da l'ingegneria di l'infrastruttura à l'arrangiamentu di superstrutture ... Da l'estetica à a cultura, l'arte è u sport ... Da a struttura storica è culturale à a prutezzione ambientale, assai i primi sò stati fatti... Un mudellu di cumuna orientatu à u sviluppu è a crescita hè statu prupostu. Grazie à a comprensione di u nostru Partitu AK di u guvernu lucale ... "

"ERZURUM DIVERTUTA IN CENTRU DI ATTRAZIONE"

U sindaco Mehmet Sekmen hà dichjaratu chì Erzurum hè diventatu un centru di attrazione cù l'investimenti fatti in a cità. U presidente Sekmen hà cuntinuatu cusì: "Erzurum, chì hè diventatu un centru di attrazione cù i servizii chì pruduciamu è i prughjetti chì implementemu, si sviluppa, cresce è si trasforma ghjornu per ghjornu... In questu prucessu, a necessità di servizii cum'è l'infrastruttura. è a superstruttura, soprattuttu i trasporti, hè in crescita. Comu vi ricordate, sta regione in cui ci simu custituita da campi è terreni vioti finu à pocu tempu...

Au fil du temps, il s'est développé, s'est développé, s'est développé et est devenu l'un des plus beaux inseements d'Erzurum, aujourd'hui centaines de milliers d'habitants. Ancu s'ellu face una parte di u centru di a cità, sapete ancu chì; U trasportu à sta regione era assai difficiule è difficiule. In cunfurmità cù l'intense richieste è aspettative da voi, avemu cuminciatu à circà cumu cunnetta u centru di a cità di Erzurum è a regione Şükrüpaşa in u modu più cortu, è avemu principiatu stu prughjettu. Grazie à stu serviziu, i nostri citadini residenti in questa regione anu avà l'uppurtunità di ghjunghje in u centru di a cità in un tempu assai più brevi. Inoltre, stu viaductu ùn solu accurtà a distanza di trasportu. À u listessu tempu, Şükrüpaşa farà a nostra regione assai più attrattiva è creà una nova attrazione quì. Da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu u nostru megliu per diversificà, aghjurnà è adattà e rete di trasportu à i bisogni di u ghjornu. Cume sapete, cunnettamu a nostra regione Şükrüpaşa direttamente à a strada di l'aeroportu cù un altru travagliu chì simu attualmente realizatu. In più, avemu custruitu un passaghju sotterraneo assai utile da u nostru campus universitariu à Yıldızkent è u mette in serviziu. Quandu u nostru travagliu hè finitu, avemu da sperimentà un altru entusiasmu di apertura, spergu, quì di novu. In cortu, avemu attualmente u travagliu nantu à a creazione, aghjurnamentu, mantene è riparà novi rete di trasportu in tuttu Erzurum. Perchè simu in linea cù a nostra intelligenza di serviziu; Ùn pensemu micca à salvà u ghjornu, ma u futuru di Erzurum è i so bisogni ". Dopu à i discorsi, l'investimentu gigante hè statu inauguratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*