I membri di a Cummissione Operativa TÜRSAD si sò riuniti in Samsun

i membri di a cumissioni di l'affari tursid si sò riuniti in samsun
i membri di a cumissioni di l'affari tursid si sò riuniti in samsun

A Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ hà accoltu a riunione di Samsun di a Cummissione di Operazione di Vehicle di l'Associazione All Rail Systems Operators (TÜRSID). L'infurmazioni è l'esperienze sò state spartute in a riunione à a quale anu participatu i rapprisentanti di e municipalità chì operanu u sistema ferroviariu.

A Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ hà accoltu a riunione di Samsun di a Cummissione di Operazione di Vehicle di l'Associazione All Rail Systems Operators (TÜRSID). L'infurmazioni è l'esperienze sò state spartute in a riunione à a quale anu participatu i rapprisentanti di e municipalità chì operanu u sistema ferroviariu.

A Cummissione di Operazioni di Vehicle TÜRSAD, chì hà u scopu di sparte l'esperienza operativa in quantu à a suluzione rapida di prublemi tecnichi è di passageri in i sistemi ferroviari, chì hè di grande impurtanza in u trasportu publicu, cunvucata sta volta in Samsun. A riunione, chì hè stata ospitata da a Municipalità Metropolitana di Samsun SAMULAŞ A.Ş. è tenuta in un hotel, hà assistitu da membri di a cumissioni, operatori di u sistema ferroviariu da e municipalità metropolitane di Istanbul, Ankara, Kayseri, Izmir, Bursa, Kocaeli è Konya.

L'ultima situazione di l'istituzioni in e so operazioni, i prublemi sperimentati in u sistema ferroviariu è l'operazione di l'autobus, i fatturi chì affettanu negativamente a satisfaczione di i citadini, l'analisi di l'accidenti è e pratiche di sicurezza sò stati discututi in a riunione, l'unificazione di e linee. in u metro di Ankara è e novi applicazioni, a transizione di Metro Istanbul à u funziunamentu di 24 ore à u weekend, a ricerca di cuncessioni d'investimentu di l'UE, a preparazione di e linee di u sistema di metro è di ferrovia leggera aghjustendu sistemi di signalazione à u bancu di dati sò stati discututi. In a riunione induve i sviluppi in u settore di u sistema ferroviariu sò stati valutati, l'infurmazioni è l'esperienze sò stati scambiati nantu à tematiche cum'è i prublemi scontri durante u funziunamentu è e suluzioni cumuni, è sò state fatte presentazioni nantu à novi prughjetti preparati per a suluzione di prublemi.

Enver Sedat Tamgacı, Direttore Generale di SAMULAŞ, chì hà assistitu à a riunione di a cumissioni, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di u travagliu di e cumissioni TURSID è hà manifestatu u so piacè di accoglie cum'è SAMULAŞ. Tamgacı hà dettu: "Semu assai felici chì l'operatori di u sistema ferroviariu tenenu a riunione di a cumissioni di veiculi in Samsun. Duvemu fà queste riunioni spessu è aumentà a spartera di cunniscenze è sperienza. Cum'è SAMULAŞ, stabilimu un novu sistema corporativu efficace, efficiente è orientatu à u successu per furnisce à i nostri citadini opportunità di viaghju di più alta qualità. Cum'è in ogni cità cù un sistema ferroviariu, avemu avutu qualchì problema in Samsun. Facemu rivisioni di u nostru pianu d'affari è preparemu i nostri prughjetti per superà questi prublemi è aumentà a satisfaczione di i passageri.

Sistema orientatu à i citadini

Dichjarà chì seguitanu tutte e municipalità è l'istituzioni chì operanu u sistema ferroviariu in Turchia è seguitanu da vicinu l'evoluzione naziunale è internaziunale in u settore, u Direttore Generale Tamgacı hà dettu: "Stabiliremu relazioni più strette cù i nostri citadini chì beneficianu di u nostru sistema ferroviariu è di i servizii di operazione di autobus. . Implementaremu u sistema di gestione di cambiamentu per questu scopu. U nostru scopu hè di migliurà a qualità di l'affari pigliendu l'idee è i suggerimenti di u nostru populu. Per quessa, ascolteremu in un sistema orientatu à i citadini, cumunicheremu strettamente cù u nostru populu, seremu aperti à l'interazzione è valoreremu l'idee ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*