I prufessori di Alanya vulianu ancu chì u funiculu sia liberu

I prufessori in Alanya vulianu chì a funivia sia libera
I prufessori in Alanya vulianu chì a funivia sia libera

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekI prufessori in Alanya vulianu chì u funiculu sia gratuitu, postu chì u serviziu di teleferica di Tünektepe hè statu fattu gratuitamente cum'è un rigalu à i prufessori chì travaglianu in Antalya, u 24 di nuvembre u ghjornu di i prufessori.

Tünektepe Cable Car and Social Facility di a Municipalità Metropolitana, chì serve decine di millaie di persone lucali è stranieri ogni annu, apre e so porte gratuitamente à i prufessori u 24 di nuvembre, u ghjornu di l'insegnanti. Tutti i prufessori chì prisentanu a so carta d'identità di u prufessore puderanu aduprà a funivia gratuitamente trà 24 è 09.00 dumenica 18.00 nuvembre.

Gestu à i Maestri u 24 di nuvembre

Sindaco Metropolitanu Muhittin BöcekMunicipalità Metropolitana ANET A.Ş. hà fattu u serviziu di Tünektepe Cable Car gratuitamente. Cusì, tutti i prufessori chì travaglianu in Antalya andaranu à Tünektepe à una altitudine di 24 in questu ghjornu speciale è significativu è sperimentà un ghjornu indimenticabile accumpagnatu da a vista unica di Antalya.

I prufessori sò l'architetti di u nostru futuru

Spristendu ch'elli volenu fà una surpresa, ancu chjuca, in questu ghjornu speciale di i prufessori, u presidente Muhittin BöcekCum'è u capu di u maestru Mustafa Kemal Atatürk hà dichjaratu in a so dichjarazione, "Insegnanti, e novi generazioni seranu u travagliu di voi", i nostri maestri ùn sò micca solu l'architetti di l'oghje, ma ancu l'architetti di u futuru. Vulemu pagà u nostru debitu di lealtà à elli, sprime u nostru rispettu è l'ospiti in a nostra facilità suciale per avè una bella ghjurnata. Felicita à tutti i prufessori u 24 di nuvembre, u ghjornu di l'insegnante.

Maestri in Alanya vulianu

I prufessori chì travaglianu in Alanya anu fattu una dumanda da l'operatori di l'Alanya Ropeway è anu dettu: "Vulemu avè sta sperienza gratuitamente u 24 di nuvembre u ghjornu di i prufessori". dissenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*