I zitelli di a Ferrovia eranu affascinati da e Bellezze di Eskişehir

i picciotti di a ferrovia eranu fascinati da e bellezze di a cità vechja
i picciotti di a ferrovia eranu fascinati da e bellezze di a cità vechja

A famiglia di u gruppu Demiryolcu Çocukları si riunì durante a tour Eskişehir organizata da u manager Serkan Başavul u 16 di nuvembre 2019.

Circa 150 ferrovieri chì venenu da Adana, Ankara, İzmir, İstanbul è Nazilli eranu affascinati da e bellezze di Eskişehir, una cità mundiale felice, è lascianu a cità cù ricordi felici è belli.

Hè statu infurmatu chì era piacevule à stabilisce grandi amicizie in a grande riunione è u viaghju di cunniscenza chì hè statu sunniatu per ghjorni da u Gruppu di i zitelli di Ferrovia, chì cresce ghjornu per ghjornu. Gülşen Doğan, l'accademicu, furmatore è pittore rispunsevuli di l'urganizazione di u viaghju, hà dettu chì, ancu s'ellu hè stata in Eskişehir 4 volte, li piace à visità Eskişehir ogni volta, scopre novi bellezze è esse inseme cù i zitelli di i Ferroviari.

I Railway Children, chì anu ancu visitatu TÜLOMSAŞ, l'orgogliu di Eskişehir è a Turchia, anu pigliatu assai ritratti di souvenir mentre sperimentanu l'orgogliu di vede a Prima Locomotiva Domestica Karakurt è a prima vittura domestica Devrim.

Ancu s'è i figlioli di i ferroviari chì anu sopravvissutu à un accidentu intornu à Balıkesir anu sperimentatu mumenti di paura, anu riduciutu u scossa di l'accidentu di trenu cù a felicità di passà mumenti piacevuli in Eskişehir. I funzionari di TCDD sò stati dumandati à vede tali negatività è piglià misure immediata.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*