II. A Stazione Ferroviaria di Amman Sognu di Abdulhamid Hejaz hè stata restaurata

2. abdulhamidin ruyasi hijaz railway amman train station hè stata restaurata
2. abdulhamidin ruyasi hijaz railway amman train station hè stata restaurata

II par TIKA. A risturazione di a Hejaz Railway Amman Train Station, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdülhamid Han, è l'edificiu di u museu, induve si spiega tutta a ferrovia, hè in custruzzione.

A stazione ferroviaria di abdulhamidin ruyasi hijaz hè stata restaurata
A stazione ferroviaria di abdulhamidin ruyasi hijaz hè stata restaurata

II. Hejaz Railway, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdulhamid Han, hè statu custruitu trà Damascu è Medina trà 1900-1908. A custruzzione di a ferrovia principia u 1 di sittembri 1900 trà Damascu è Der'a. A custruzzione di a linea da Damascu à Medina; Arrivò à Amman in u 1903, à Maan in u 1904, à Medayin-i Salih u 1 di settembre di u 1906 è à Medina u 31 d'aostu di u 1908. E stazioni principali di a linea Hejaz Railway sò Damascu, Der'a, Katrana è Maan, è Amman.

A linea Hijaz faciliterebbe un grande serviziu religiosu facilitendu u peregrinamentu, chì puderia esse fattu cun grande sforzu è difficultà. Cusì, u viaghju longu è periculosu da a Siria à Medina, chì durò una quaranta di ghjorni è à a Mecca cinquanta ghjorni, saria ridutta à quattru o cinque ghjorni. Micca solu in i casi di guerra è di ribellione, ma ancu in i tempi normali, i suldati è munizioni seranu spediti à Hejaz è Yemen per ferrovia, eliminendu cusì a necessità di u Canale di Suez.

Trè edifizii storichi in a Stazione Ferroviaria di Amman, chì sò stati abbandunati per un bellu pezzu per mancanza d'educazione, insufficienza ecunomica, negligenza, ignuranza è indiferenza, sò entrati in u prucessu di deterioramentu per diversi motivi. Hè
Per quessa, hè statu ritenutu appruvatu di risturà trè edifici in a Stazione Ferroviaria di Amman, chì sò stati custruiti cum'è alloghju per i funzionari di a stazione, danduli una funzione, è di custruisce un edifiziu museu, in quale l'inseme di a Ferrovia di Hejaz, cù una zona di circa 1500 m² cumpatibile cù u so circondu hè stata custruita, è i so prughjetti sò stati preparati da TIKA.

U Museu Ferroviariu di Amman Hejaz, chì serà stabilitu da TIKA, accoglierà assai articuli impurtanti è ricordi ligati à a storia di a Ferrovia Ottomana.

Mappa Ferrovia Hejaz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*