U presidente İmamoğlu hà fattu ispezioni à l'aeroportu di Istanbul

U presidente Imamoglu hà fattu inspezioni à l'aeroportu di Istanbul
U presidente Imamoglu hà fattu inspezioni à l'aeroportu di Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà fattu investigazioni in l'aeroportu di Istanbul. Incontru cù a gestione İGA, İmamoğlu hà dettu: "Emu esigenti di gestisce un prucessu cù ogni istituzione in Istanbul, cù ogni istituzione chì furnisce serviziu, cù u più altu livellu di relazioni".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà fattu investigazioni in l'aeroportu di Istanbul. İGA (Istanbul Grand Airport) Airport Management Inc. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à a facilità da u presidente di u Cunsigliu Esecutivu è u General Manager Hüseyin Kadri Samsunlu, era accumpagnatu da u top management di IMM. Dopu l'esami, i funzionari İGA anu fattu una presentazione à a delegazione IMM. İmamoğlu è Samsunlu sò andati davanti à e camere dopu a riunione, chì durò circa 2 ore. İmamoğlu hà valutatu a riunione cù e seguenti parolle:

"QUESTI SONU INTERVISTE PER FÀ A VITA PIÙ FACILE PER I LEADER DI ISTANBUL"

"U più grande aeroportu di Istanbul. L'aeroportu, chì hè prestu per diventà u più grande di Turchia è di u mondu. Dunque, ci hè una urganizazione quì chì avemu bisognu à esse in stretta coordinazione è cumunicazione cum'è a gestione di IMM. Durante a so visita à mè prima, avemu decisu di scuntrà, "Cumu pudemu agisce", in modu di cunnosceli cumplettamente è di fà e cose più faciule. Avemu avutu un piacevule 2 ore oghje. Avemu listatu tutti i punti. Avemu tenutu una riunione produttiva nantu à cumu l'aeroportu, chì hè una parte di Istanbul, pò fà e cose più faciule, e so aspettative da noi, è e nostre aspettative da l'aeroportu. Tutti questi sò discussioni di fà a vita più faciule per l'Istanbuliti. Di sicuru, avemu ancu avè sta riunione cù Sabiha Gökçen. Esigemu di gestisce un prucessu cù u più altu livellu di relazioni cù ogni istituzione in Istanbul, ogni istituzione chì furnisce serviziu. Hè per quessa chì simu quì oghje. Vogliu ringrazià l'Aeroportu d'Istanbul è a gestione IGA per avè accoltu cù tutti i so amichi manager ".

"MIGLIEREMU CONSTANTEMENTI I SERVIZI"

Imamoglu hà dettu: "Hè una situazione chì interessa ancu l'impiegati è i passageri. À a quistione di s'ellu ci hè un sviluppu in quantu à e linee Havaist è IETT, hà rispostu: "Avemu ghjuntu à un cunsensu: a settimana prossima, una riunione più funziunale serà tenuta cù u nostru Direttore Generale IETT, ancu u nostru Direttore Generale İSPARK, è u nostru Direttore Generale İSPARK. altri direttori generali in cuntattu. p.e.; I nostri amichi avianu suggerimenti cum'è preparazione invernale in l'area circundante, alcune aspettative nantu à e rotte stradali, è riduzzione di certi veiculi di casting. Si riuniscenu è parleranu di tuttu questu. S'ellu ci hè bisognu, u so travagliu è a vita; Migliureremu a qualità di vita di e persone, è svilupperemu i servizii di manera decisiva nantu à quelli prublemi ".

SAMSUNLU: "SIAmu assai soddisfatti chì u nostru presidente ci hà attribuitu 2 ore per noi"

Samsunlu hà dettu ancu di a riunione: "Avemu statu assai piacè di accoglie u nostru presidente in u nostru aeroportu oghje. Avemu spiegatu in grande dettagliu. Avemu avutu l'uppurtunità di sparte cun elli quale hè a cuntribuzione di stu prughjettu di visione à Istanbul è Turchia à mediu è longu, da a nostra perspettiva. İBB hè u nostru stakeholder più impurtante. U nostru trasportu publicu attuale hè furnitu da Havaist, IETT è IMM. Oltre à quessa, avemu ancu travagliatu cù parechje affiliate cum'è İGDAŞ, İSKİ è Belbim. Continueremu à travaglià da avà. Avemu ancu alcuni suggerimenti da IMM per migliurà e nostre operazioni è attività quì. Semu assai piacè chì u nostru presidente hà riservatu 2 ore per noi oghje. Ci hà ascoltatu di tuttu u core. Ci hà datu qualchì cunsigliu. Pensemu à queste di novu. Li ringraziu di novu per esse quì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*