A riduzione di u tassu di disoccupazione serà attraversu riformi

A diminuzione di u tassu di disoccupazione serà da riforme.
A diminuzione di u tassu di disoccupazione serà da riforme.

Anıl Alirıza Şohoğlu, presidente di l'Associazione di i Giovani Imprenditori di Turchia (TÜGİAD), hà fattu una dichjarazione in quantu à e figure TÜİK.

Sicondu i dati TUIK, u numeru di disoccupati di 15 anni è più in Turchia hè aumentatu di 2019 mila persone in Aostu 980 paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 4 milioni 650 mila persone. Parlendu annantu à u sughjettu, u presidente di TÜGİAD, Şohoğlu, hà dettu: "U tassu di disoccupazione hè statu annunziatu cum'è 14.0 per centu in u periodu d'aostu. A taxa di disoccupazione era di 13.9 per centu in lugliu è 2018 per centu in l'agostu 11.1 l'annu passatu. A taxa di disoccupazione non agricula era di 16.7%. U prublema più grande era u disoccupazione di i ghjovani. U tassu di disoccupazione trà a pupulazione ghjovana (15-24 anni) hà righjuntu un livellu record cù un incrementu di 6.6 punti paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, righjunghjendu u 27.4 per centu. A prossima priorità hè; Inseme à e riforme strutturali, duverebbe aumentà l'investimenti è implementà un mudellu di crescita sustenibile ", disse.

Enfatizendu chì i tassi di disoccupazione duveranu esse trattati in modu cuntrullatu, Şohoğlu hà cuntinuatu à e so parolle cusì: "Credu chì i carichi per i travagliadori è i patroni duveranu esse ridotti. L'implementazione rapida di i pacchetti per l'impieghi vi allevianu u travagliu è u patronu, in questu modu, a pressione di disoccupazione in a sucità serà ridutta à u minimu. Un'altra chjama à i ghjovani affari. Avemu da seguità e pulitiche destinate à pruduce constantemente roti di produzzione è à aumentà i nostri tassi di esportazione. Questu ùn solu riducerà i tassi di disoccupazione, ma ancu permetterà à l'ecunumia turca di cresce in termini ecunomichi.

"U successu ottenutu in l'inflazione deve esse ancu ottenutu in l'impieghi"

"Mentre u tassu mediu di disoccupazione di i paesi OCDE chì i dati sò divulgati hè di 5.2%, u tassu di disoccupazione di Turchia chì oscilla trà u 13% è u 14% resta abbastanza altu". Parlendu à u so discorsu, Şohoğlu hà aghjustatu u seguente: "A Turchia, chì hà u 4u tassu di disoccupazione più altu trà i paesi OCDE, hà bisognu di dimustrà u so successu recente in l'inflazione in i figuri di l'impieghi".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*