A Turchia blocca a strada di a Russia in a Strada di Belt?

nantu à a strada di u cinturione, u turchinu piglia a strada di a Russia?
nantu à a strada di u cinturione, u turchinu piglia a strada di a Russia?

A Turchia blucca a strada di Russia in Belt Road ?; Cum'è parte di u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina, l'echi di u primu trenu di merci chì andava in Europa via Turchia cuntinueghja. U Corridor Mediu, vale à dì Turchia, accurtò a distanza trà Cina è Europa. Allora, Turchia prufittà di a strada da a Russia ?

I treni di merci chì partenu da a Cina cum'è parte di u Prughjettu di Belt and Road è chì si dirigenu per l'Europa sò diventati unu di i prublemi strettamente ligati à a pulitica regiunale. Hè pussibule di trasportu merchenzie prudutte in Cina più prezzu per trenu chè per l'aria, è più veloce chì per mare. Per quessa, l'amministrazione di Pechino investe miliardi di dollari in linee di treni da tuttu u mondu. I treni chì partenu da a Cina anu digià cuminciatu à viaghjà in Europa via Russia dopu avè attraversatu l'Asia Centrale. Tuttavia, dopu avè passatu a linea Baku-Tbilisi-Kars, u trenu chì andava à Ankara è dopu in Europa via Istanbul hà cambiatu u bilanciu. Cù l'usu di u Tunnel di Marmaray, "A Turchia blocca a strada di Russia?" A quistione hè stata fatta più freti. Prima di Marmaray, i treni di merci usavanu Istanbul di novu. Tuttavia, u viaghju di a nave, chì hà causatu a dispersione di i carichi, hè ghjuntu in ghjocu. Avà, quandu sta situazione hè sparita è a distanza trà a Cina è l'Europa hè diminuita à 18 ghjorni da Marmaray, pudemu dì chì a manu di Turchia hè diventata più forte.

5 MILIONI TUNNELLATI DI CARGA ASPETTAZIONE ANNUALE

In a nutizia nantu à u situ di Nikkie Asian Review, i rotte trà Turchia è Russia sò stati discututi. In a nutizia, u Facultà di l'Università Koç di Istanbul, u Dr. Altay Atlı hà dettu: "A Cina ùn vole micca mette tutti l'ova in a cesta di Russia. Ùn pudemu micca dì: "Questa nova strada rimpiazzarà a Russia". Tuttavia, hà da diversificà a manu di a China è rinfurzà e relazioni trà Turchia è Cina, è serà una alternativa à a strada russa. Parlendu à u situ di Nikkie Asian Review, u direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dettu chì aspettanu un trasportu annuale di carichi di 2023 milioni di tunnellate dopu à u 5 via a nova strada di Istanbul.

L'IMPORTANZA DI TURCHIA AUMENTA

Sicondu l'analisi fatte, Turchia hè assai più vantaghju in termini di rotte di terra, mari, aerei è treni, sia in termini di locu geugraficu è di clima. Tuttavia, hè sicuru chì a pruposta di u Corridor Mid di Turchia hè parlata assai più freti in Cina. Di novu, sicondu i cumenti fatti, l'impurtanza di a Turchia per a Cina aumenterà in u prossimu periodu.

Fighjemu un ochju à i sviluppi finu à avà nantu à i treni di merci trà Cina è Europa ;

20 MIL TRENI DA CINA À AURUPA

Annunziata in 2013, a Belt Road hè stata implementata rapidamente. Trà ghjennaghju è uttrovi di questu annu, u cummerciu trà a Cina è i 68 paesi chì anu ratificatu a Belt Road hà superatu $ 950 miliardi. A fine di uttrovi, hè statu annunziatu chì ci era quasi 20 mila treni di merci trà Cina è Europa.

EFFETTU MARMARAY

L'espedizioni cuminciaru da Xi'an à Praga. A strada hè a siguenti; Kazakhstan, Azerbaijan, Georgia, Turchia, Bulgaria, Serbia, Ungheria, Slovacchia è Czechia. U primu di sta strada hè statu fattu pocu tempu. Grazie à Marmaray, u viaghju hà pigliatu 18 ghjorni da a Cina à l'Europa.

DA YIWU À 11 PUNTI

U primu serviziu di trenu da Yiwu, Cina à l'Europa hà iniziatu u 14 di nuvembre 2014. Ci sò avà treni di merci da Yiwu à 11 destinazioni in tutta l'Europa. Inoltre, sti treni ùn tornanu micca vacanti da i paesi in cui vanu. Ci sò voli da a cità di Yiwu in Cina, chì hè cunsiderata u supermercatu mundiale, à a cità di Liegi in Belgio (20 ghjorni), l'Inghilterra (22 ghjorni), è a cità di Kouvola in Finlandia (17 ghjorni).

E-CORIDOR ALIBABA

Dopu chì i treni di merci ghjunghjenu à l'Europa, a cumpagnia eHub, di u giant cinese di shopping online Alibaba, serà attivata. I prudutti spediti da Yiwu seranu mandati à altre cità europee via eHub. (Chinanews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*