Kars Edirne Railway Line serà unu di i pilastri impurtanti di a Belt Road

A linea ferroviaria di kars edirne serà unu di i pilastri impurtanti di a strada di a cintura
A linea ferroviaria di kars edirne serà unu di i pilastri impurtanti di a strada di a cintura

Kars Edirne Railway Line serà unu di i pilastri impurtanti di u Belt Road; U "Corridor Mediu" prupostu da Turchia per a Cintura è a Strada hà cuminciatu à esse discutitu più concretamente. A stampa chinesa hà dettu: "A linea Kars Edirne, chì serà integrata in a linea Baku Tbilisi Kars, serà unu di i pilastri impurtanti di a Belt Road".

L'eco di u trenu Belt Road, chì parte da Xi'an, in Cina, è và à Praga, a capitale di a Repubblica Ceca, in Europa a semana passata, utilizendu a linea Baku Tbilisi Kars è dopu u Marmaray in Istanbul, cuntinueghjanu. Stu viaghju di successu, chì hà riduciutu u viaghju in trenu da a Cina à l'Europa à 18 ghjorni, hà revelatu una volta l'impurtanza è i vantaghji geografichi di Turchia. In questu cuntestu, l'idea di u "Corridor Mediu" pruposta da Turchia per u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina hà cuminciatu à esse discutitu più chjaramente.

U TERMINAL DI ENTRATA SERÀ ANCHE

A stampa chinesa hà cuminciatu à parlà di più nantu à l'offerta di "Corridor Mediu" di Turchia. U rapportu di analisi in l'agenza di notizie ufficiale di u paese, Xinhua, hà dettu: "A linea chì deve esse custruitu da Kars à Edirne è da esse integrata in a linea Baku-Tbilisi-Kars serà u pilastru di l'impurtanza di a Belt Road". In l'analisi, hè statu nutatu chì u trenu giganti di merci di 820 metri di longu chì trasporta merchenzie elettriche chì appartene à China Railway Express, chì passanu sottu à u Bosforu da l'Asia à l'Europa, hè un indicatore di cumu u Prughjettu di a Strada di Belt hà da rinvivisce parechje economie. L'analisi in Xinhua hà evidenziatu e rotte di treni critichi in Turchia è ancu i porti. In a nutizia, hè statu nutatu chì Turchia puderia esse u terminal d'ingressu di a Cina à l'Europa cù i so porti è a linea di trenu. I Cinesi sò diventati partenarii in Kumport Port in Avcılar.

Surghjente:  jinhaber 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*