L'aeroportu di Istanbul Cuntinueghja à Cresce

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Mehmet Cahit Turhan intitulatu "L'Aeroportu d'Istanbul Cuntinueghja à Cresce" hè statu publicatu in u numeru di nuvembre di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u ministru Turhan

U nostru travagliu nantu à a 3a pista in l'aeroportu di Istanbul, chì porta a Turchia à u cima in l'aviazione, cuntinueghja rapidamente. Cù a terza pista indipendente prevista per esse messa in serviziu in un futuru vicinu, l'aeroportu di Istanbul serà u primu aeroportu in Turchia à fà operazioni parallele indipendenti cù stu numeru di piste, è u sicondu aeroportu in Europa dopu Amsterdam.

Tuttavia, avemu ancu principiatu i nostri sforzi per implementà a pratica di "atterraggio simultaneo nantu à trè piste", chì ùn hè micca implementata in alcun paese di u mondu eccettu l'USA, in l'aeroportu di Istanbul. In questu modu, l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè a nova porta di Turchia à u mondu è differisce da parechji altri aeroporti in u mondu in quantu à e so caratteristiche tecniche, furnisce ancu un sollievu significativu in termini di sperienza di viaghju cù e so 3 piste indipendenti.

  1. Quandu a pista diventa operativa, l'aeroportu di Istanbul averà 3 piste indipendenti è 5 piste operative cù piste di riserva. Grazie à a nova pista, a capacità di u trafficu aereu aumenterà da 80 decogli è sbarchi à l'ora à 120, mentre chì a flessibilità di slot di e compagnie aeree aumenterà. Inoltre, cù a fine di a 3a pista, chì hè vicinu à u molo induve i voli domestici sò operati, i tempi di taxi dispunibuli seranu ridotti di 50%. Inizialmente, avemu pensatu à aduprà 3 piste in diverse cumminazzioni. Dopu, alcune piste seranu aduprate per u decollo, certi piste seranu usate per l'atterrissimu o u decollo, secondu u pesu di u trafficu. Cù stu metudu, un incrementu significativu serà ottinutu in u numeru di aerei chì ponu atterri è toglie ogni ora.

Cuntinuà à cresce cù ogni ghjornu chì passa, l'Aeroportu di Istanbul serà una di e forze motrici più impurtanti di a storia di crescita di 20 anni davanti à u nostru paese, cum'è sempre dicemu, cum'è ghjunghje à a so piena capacità. Soddisfà i bisogni di l'Asia è l'Africa è ancu di Istanbul è purterà Istanbul à a pusizione chì merita in u mercatu di e compagnie aeree internaziunali. Diventa unu di i centri di distribuzione più impurtanti in u mondu sanu, in particulare in Europa è Asia-Pacificu. Istanbul serà una cità chì hè "fora di u so tempu", cum'è l'aeroportu di Istanbul era in tempu di Fatih Sultan Mehmet.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*