Pianu Maestru di Logistica di Turchia è Centri Logistici

Pianu maestru di logistica di Turchia è centri logistichi
Pianu maestru di logistica di Turchia è centri logistichi

Pianu Maestru di Logistica di Turchia è Centri Logistici; I Centri Logistici sò spazii induve tutte l'attività ligati à u trasportu naziunale è internaziunale, a logistica è a distribuzione di carichi sò realizati da parechji operatori.

Cù u Pianu Maestru di Logistica Turchia, chì hè preparatu per u scopu di determinà i criterii di selezzione di u locu è e regule operative di i centri logistichi;

a. Per prevene l'investimenti inattivi, cartografia "paesi, centri o basi di logistica in Turchia" è aumentendu u trasportu cumminatu assicurendu una cunnessione ottima cù i tipi di trasportu,

b. Hè previstu di determinà e norme minime geografiche, fisiche è operative è e prucedure è principii per u so stabilimentu in modu chì u paese di logistica, u centru o e basi per travaglià in modu efficiente è efficace.

U nostru settore logisticu si sviluppa rapidamente. Per furnisce un serviziu ferroviariu integratu cù altri sistemi di trasportu è per sviluppà u trasportu cumminatu, a custruzzione di un centru logisticu è a cunnessione di centri industriali è di produzzione impurtanti à a nostra reta ferroviaria continuerà.

Prugramma di Trasfurmazione da u Trasportu à a Logistica

Cù stu prugramma, chì hè inclusu in u 10u Pianu di Sviluppu è hè unu di i 25 Programmi di Trasfurmazione di Priorità, hè destinatu à aumentà a cuntribuzione di a logistica, chì hà dimustratu un rapidu sviluppu in l'ultimi anni, à u nostru potenziale di crescita in u successu di Turchia. Esporta, crescita è ugettivi di sviluppu sustinibili, è esse trà i paesi 2016 in l'indici di prestazione di logistica publicatu in 160. Hè u scopu chì u nostru paese, chì hè classificatu 34th, serà trà i primi 2023 paesi secondu l'obiettivi 15. A coordinazione generale di u prugramma hè realizata da u Dipartimentu di Strategia è Budget di a Presidenza è u nostru Ministeru.

Cù u Prughjettu di Stabilimentu di Centri Logistici, hè destinatu à creà zoni chì ponu risponde à i bisogni in i zoni fora di i centri di a cità chì anu un trasportu stradale efficace è pò esse preferitu da i clienti, è di ristrutturare e regioni cù un altu potenziale di carica è soprattuttu vicinu à l'urganizata. zone industriali in cunfurmità cù i sviluppi tecnologichi è ecunomichi.

Istanbul, induve i centri logistichi anu un putenziale di trasportu di carichi pesanti, principalmente in cunnessione cù e zone industriali organizzate.Halkalı), Kocaeli (Köseköy), Eskişehir (Hasanbey), Balıkesir (Gökköy), Kayseri (Boğazköprü), Samsun (Gelemen), Denizli (Kaklık), Mersin (Yenice), Erzurum (Palandöken), Uşak, Konya (Kayacık), Istanbul (Lato Europeu), Bilecik (Bozüyük), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Mardin, Sivas, Kars, İzmir (Kemalpaşa), Şırnak (Habur), Bitlis (Tatvan) è Karaman, un totale di 21 località (Map 15).

Samsun (Gelemen), Uşak, Denizli (Kaklık), Izmit (Kösekoy), Istanbul (Halkalı), Eskişehir (Hasanbey), Balıkesir (Gökköy), Kahramanmaraş (Türkoğlu), Erzurum (Palandöken) sò stati messi in opera. I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in centri logistichi in Bilecik (Bozüyük), Konya (Kayacık), Kars, Mersin (Yenice), İzmir (Kemalpaşa). Cuntinueghjanu ancu studii di licitazione, prughjetti è espropriazioni per altri centri logistichi.

Centri logistichi
Centri logistichi

In un centru logisticu;

●● Carichi è scarichi di cuntainer è spazii di scorta,

●● Zone liate,

●● Uffici di i clienti, parcheghju, parcu di camion,

●● Banche, ristoranti, alberghi, stabilimenti di mantenimentu-riparazione è lavare, stazioni di carburante, magazzini,

●● Ci sò treni, accettazione è rotte di spedizione.

 Pianu Maestru di Logistica Turchia (TLMP)

U rinfurzà a pusizione internaziunale di u nostru paese, riducendu u pesu di u costu di logistica in u costu tutale di i prudutti industriali, incuraghjendu u trasportu intermodale, per u scopu di fà u "Planu Maestru di Logistica di Turchia", chì hè inclusu in u "Programma di Trasfurmazione da u Trasportu à a Logistica". ", numeratu 10 in u 1.18 Pianu di Sviluppu, Aumentà a parte di u trasportu ferroviariu, chì hè più ecunomicu chè u trasportu stradale, accurtà u tempu di trasportu di i prudutti finali à i mercati di cunsumu, etc. Studi per a preparazione di u "Planu Maestru di Logistica Turchia" per determinà i bisogni riguardanti questi prublemi sò in corso è seranu cumpletati à a fine di u 2018.

Cù u Pianu Maestru di Logistica Turchia, chì hè preparatu per u scopu di determinà i criterii di selezzione di u locu è e regule operative di i centri logistichi;

●● Per prevene l'investimenti inattivi, determinendu i bisogni è i lochi di "paesi, centri o basi di logistica in Turchia" è sviluppà u trasportu cumminatu furnisce una cunnessione ottima cù i tipi di trasportu,

●● Hè previstu di determinà e norme geografiche è fisiche minime è e prucedure è principii in quantu à u so stabilimentu è u funziunamentu per chì i paesi, centri o basi di logistica operanu in modu efficiente è efficace.

Legislazione logistica

Parallelamente à a preparazione di u Pianu Maestru di Logistica di Turchia, cuntinueghjanu i studii per l'elaborazione di i Regolamenti chì saranu necessarii in quantu à a Stabilimentu è a Capacità di Centri Logistici, Villages è Basi.

Linea di Cunnessione Ferroviaria è Centru Logisticu Organizatu di a Zona Industriale Kemalpaşa

L'area di 270 km di a Zona Industriale Organizzata di Kemalpaşa, induve operanu 3 cumpagnie, hè cunnessa à a reta ferroviaria esistente è hè prevista per serve a dumanda annuale di trasportu di merci di 27 milioni di tunnellate. Long Kemalpaşa OSB Railway Connection Line Construction hè stata finita in 3 tappe u 16.02.2016; Hè stata trasferita à a Direzzione Generale di TCDD Enterprise u 17.02.2016 cù u Protocolu di Trasferimentu.

A prima fase di u Centru Logisticu Kemalpaşa, chì hè prevista à ghjunghje à una superficie di 1.315.020 m2 in a prima tappa, è dopu 3.000.000 m2 cù una zona di espansione, hè stata offerta in duie tappe; A prima fase hè stata finita. A seconda fase, chì hè sempre in custruzzione, hè prevista per esse cumpletata u 19.11.2018.

In u risultatu di i studii realizati inseme cù l'Università di Gazi per determinà u mudellu di u funziunamentu di u centru logisticu, u mudellu PPP per u funziunamentu di u centru logisticu hè ghjuntu in prima. Cù questu; I servizii di cunsulenza sò stati acquistati da u Ministeru di u Cummerciu in u scopu di i studii realizati in coordinazione cù u Ministeru di u Cummerciu per determinà u funziunamentu finali è u mudellu di gestione; U travagliu di i servizii di cunsulenza hè statu finitu u 30.11.2018.

Mappa di i Centri Logistici Ferroviari di Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*